Advertentie | |
|
![]() |
|
Dus? Iedereen zegt wel eens rare dingen en er zullen altijd mensen zijn die jou minder leuk vinden als jij hen leuk vindt. Foutjes zullen ook altijd wel optreden bij het optreden, zo is het nou eenmaal.
Als je de iet wat mindere kantjes van het leven niet onder ogen wilt zien dan kan je beter jezelf voor altijd opsluiten in een veilige kamer waar vrijwel niks in staat. Van fouten leer je, van vervelende gebeurtenissen zul je sterker worden. Je kan niet zonder die momenten. Als ze gebeuren dan gebeuren ze maar, dat maakt jou toch niet tot een "vresenlijk" persoon of wat dan ook? Tijd voor de welbekende harige ballen, kweek ze en laat je leven niet zo dusdanig beïnvloeden door kleine foutjes die wel eens op zouden kunnen treden.
|
Verwijderd
|
Kun je 'helemaal in paniek' eens omschrijven? Heel erg veel mensen zijn weleens zenuwachtig of kijken ergens tegenop. Dat is ook helemaal niet gek, maar toch ook op geen enkele manier handig. Je zult je daar overheen moeten zetten om het leuk te hebben. Maar ik ben dus benieuwd hoe 'ernstig' de paniek is. Bij sommige dingen is wat hulp wel handig.
|
![]() |
|
Volgens mij zijn paniekaanvallen gewoon een dingetje om verlegenheid mee te omschrijven. Mensen doen alsof het heel erg is of gevaarlijk. Echt, mensen die zichzelf zulke verzonnen aandoeningen aan meten zijn gewoon ontzettend zielig, zo ook de TS.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus, SymbolicArt? |
![]() |
||
Citaat:
Kort door de bocht maarja, ergens wel logisch.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
@ Lusi Nouja.. ik weet ook inderdaad niet of het echt paniekaanvallen zijn. Maar het is meer het gevoel van helemaal in paniek zijn, uitwegen verzinnen, smoesjes gebruiken om er maar aan te ontkomen omdat ik op zo'n moment heel bang ben en niet meer helder denk. Meestal begint het met gewoon gezonde zenuwen. Daarna wordt het steeds erger en ga ik me ziek voelen soms ook overgeven etc. Vaak wordt dat dan nog iets meer en dan wordt ik ontzettend bang en weet soms niet eens waarom ik zo bang ben. Ook heb ik de volgende dag vaak ontzettend hoofdpijn omdat ik de vorige dag zoveel stress had daarvan.
Laatst gewijzigd op 21-03-2012 om 07:26. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|