Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2012, 13:54
Caviamax
Caviamax is offline
Hallo,

Middels firewire ben ik tapejes aan het inladen op de computer. Dit doe ik met Movie Maker (Windows XP). Echter blijft de video ''hangen''. Ik laad de video in, en het gaat allemaal goed maar op een gegeven moment gebeurt er niets meer. Op de computer is dan een shot van de tape te zien en verder lijkt er niets te gebeuren. Als ik op afbreken klik is niet de hele video vastgelegd (de video op de tape is langer).

Vraag nu is, wat kan ik hieraan doen? Wat is het probleem?

Mijn dank is groot!

Caviamax
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2012, 15:00
freyk
freyk is offline
Ga op zoek naar foutmeldingen die tijdens de crash opgeslagen worden.
crasht de applicatie tijdens een handeling?
Je zou je systeem upgraden. (meer ram). Of een andere applicatie kunnen gebruiken.
Oud 28-02-2012, 17:33
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Ga op zoek naar foutmeldingen die tijdens de crash opgeslagen worden.
crasht de applicatie tijdens een handeling?
Je zou je systeem upgraden. (meer ram). Of een andere applicatie kunnen gebruiken.
MM loopt niet vast ofzo maar de gegevens gaan niet verder. Dus hij staat vast op één shot en ook de cijfertjes (hoeveelheid MB, tijd etc) lopen niet meer. Verdere informatie heb ik ook niet echt. Het is niet dat het programma crasht.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 16:55
Caviamax
Caviamax is offline
Ik doe het nu op een andere laptop. Echter staat daar Windows 7 op en is het bestand veel groter dan op mijn XP-machine. Kan ik de video's comprimeren zodat ze kleiner worden?
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 18:32
freyk
freyk is offline
Bij videobewerking geldt de volgende zin: Hoe groter het videobestand is, hoe beter.
Want bij iedere videobewerkingstap verlies je kwaliteit op verschillende vlakken.
De laaste stap is meestal comprimeren.

Dus bewerk je video's op windows 7. Het eindresultaat mag je dan comprimeren.
Oud 02-03-2012, 11:51
Caviamax
Caviamax is offline
Het loopt weer vast. Nu weet ik zeker dat het niet aan Movie Maker ligt want ik heb dit keer een ander programma gebruikt. Wat kan het probleem zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten