Hallo,
ik ben nu al een tijdje bezig met het installeren van drivers voor mijn HD5870M. Het is niet dat ik het per sé nodig heb, maar ik houd gewoon graag mijn drivers up to date. In het principe als hij "klaar" is met het installeren van de nieuwste drivers, 12.1 in dit geval, zegt hij dat de update is voltooid alleen dat er waarschuwingen zijn gegeven en er meer over te vinden is in het logboek. Ik open vervolgens het logboek en daar staan geen errors of iets in, alleen maar dat het geslaagd is. Ik ga naar mijn Catalyst Control Center en kijk welke versie het is en het blijkt nog steeds de oude te zijn.
Iemand die ik ken heeft exact dezelfde laptop en bij hem werkt het wel gewoon. Ik heb geen idee waar het aan kan liggen. Ik heb mijn Microsoft .NET framework geupdate, wat belangrijke windows updates geinstalleerd, maar niks helpt. Ik heb een keer geprobeerd alle troep wat met AMD te maken heeft er af te gooien mbv driver sweeper en dan vervolgens geprobeerd de drivers te installeren, maar ook dat was tevergeefs. Ik kon dan ook geen oudere versies installeren, de enige drivers die werken zijn die van MSI zelf(ik heb een msi laptop) die er standaard al opstaan sinds ik deze laptop heb.
Na driver sweeper gebruikt te hebben stonden er geen drivers voor de HD5870M meer op mijn pc dus heb ik gebruikgemaakt van systeemherstel om het terug te zetten naar de oude MSI drivers dus.
Nou is dit allemaal geen ramp, omdat het ook prima werkt zonder de nieuwe drivers. Maar ik hoop dat iemand hier een idee heeft wat ik zou kunnen doen of waar het aan zou kunnen liggen. Het MOET namelijk mogelijk zijn aangezien iemand anders dezelfde laptop heeft van MSI.
Alvast bedankt