Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2012, 20:13
ano-niem77
ano-niem77 is offline
N.V.T...Verwijderd.

Laatst gewijzigd op 10-03-2012 om 21:13. Reden: niet meer info nodig
Advertentie
Oud 09-03-2012, 20:30
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Ik heb er zelf nooit iets gekocht maar het ziet er wel betrouwbaar uit. Hij is zo te zien getest op veiligheid en bij verschillende producten staan ook goede meningen van klanten, dus het lijkt me dat dit wel kan.
Oud 09-03-2012, 20:37
ano-niem77
ano-niem77 is offline
Citaat:
Ik heb er zelf nooit iets gekocht maar het ziet er wel betrouwbaar uit. Hij is zo te zien getest op veiligheid en bij verschillende producten staan ook goede meningen van klanten, dus het lijkt me dat dit wel kan.
hoe weet je dat de site getest is?....
Oud 09-03-2012, 21:00
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
hoe weet je dat de site getest is?....
Als je helemaal naar onder scrollt zie je een aantal pictogrammen, waaronder deze:

Dit is een service die websites controleert op betrouwbaarheid en veiligheid. Wanneer je daarop klikt zie je dat de site betrouwbaar is en de kans dus heel groot is dat het veilig is.
Oud 09-03-2012, 21:23
ano-niem77
ano-niem77 is offline
Citaat:
Als je helemaal naar onder scrollt zie je een aantal pictogrammen, waaronder deze:

[afbeelding]

Dit is een service die websites controleert op betrouwbaarheid en veiligheid. Wanneer je daarop klikt zie je dat de site betrouwbaar is en de kans dus heel groot is dat het veilig is.
thnx,maar die kan ook door de beheerder op de site gezet zijn toch?..
Oud 09-03-2012, 21:39
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
thnx,maar die kan ook door de beheerder op de site gezet zijn toch?..
Wanneer je op het icoontje klikt krijg je automatisch een pop-up die verwijst naar de officiële site die je vertelt dat de website waar jij aankopen op wil doen, betrouwbaar is.

Toch is het wel zo dat er altijd een risico aan zit. Het moet namelijk wel helemaal uit China komen en dan kan soms er lastig/prijzig zijn om dingen retour te sturen wanneer het niet goed is. Ook kun je niet zomaar even terug naar de winkel wanneer je product kapot gaat. Wat wil je er kopen als ik vragen mag?
Oud 09-03-2012, 22:37
ano-niem77
ano-niem77 is offline
Citaat:
Wanneer je op het icoontje klikt krijg je automatisch een pop-up die verwijst naar de officiële site die je vertelt dat de website waar jij aankopen op wil doen, betrouwbaar is.

Toch is het wel zo dat er altijd een risico aan zit. Het moet namelijk wel helemaal uit China komen en dan kan soms er lastig/prijzig zijn om dingen retour te sturen wanneer het niet goed is. Ook kun je niet zomaar even terug naar de winkel wanneer je product kapot gaat. Wat wil je er kopen als ik vragen mag?
ik zat te kijken naar horloges,kwam toevallig op de site terecht dus zoek niet echt iets speciaals.
Oud 09-03-2012, 22:40
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
ik zat te kijken naar horloges,kwam toevallig op de site terecht dus zoek niet echt iets speciaals.
Hmm, tsja, persoonlijk zou ik dat niet via zo'n site kopen maar in de winkel. Zo heb je (bijna) altijd zekerheid wanneer hij bijvoorbeeld onverwachts kapot gaat.
Oud 09-03-2012, 22:48
ano-niem77
ano-niem77 is offline
Citaat:
Hmm, tsja, persoonlijk zou ik dat niet via zo'n site kopen maar in de winkel. Zo heb je (bijna) altijd zekerheid wanneer hij bijvoorbeeld onverwachts kapot gaat.
Ben het ook met je eens,heb de site nog even beken en vertrouw het niet helemaal
toch bedankt
Oud 10-03-2012, 16:38
WolterB
WolterB is offline
--> Software & Multimedia
Oud 12-03-2012, 06:43
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

VeriSign Trusted betekent slechts dat het beveiligingscertificaat voor SSL-verbindingen vertrouwd is en zegt niets over de kwaliteit van de webshop.
Oud 12-03-2012, 10:52
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
VeriSign Trusted betekent slechts dat het beveiligingscertificaat voor SSL-verbindingen vertrouwd is en zegt niets over de kwaliteit van de webshop.
Klopt, maar het betekent dus wel dat de website veilig is qua betalen?
Oud 12-03-2012, 12:03
WolterB
WolterB is offline
Aangezien de TS de startpost verwijderd heeft, heeft dit topic niet echt veel zin meer helaas.
Topic gesloten

Regels voor berichten