Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nou ja, het helpt wel om een beetje uitdagend te doen tegen iemand, plagerig, aan de ene kant je interesse duidelijk maken maar tegelijkertijd laten merken dat je niet op haar zit te wachten en dat je je niet wanhopig vastklampt aan elk meisje dat interesse toont. Maar het probleem is volgens mij juist dat je wél heel erg op vrouwelijke aandacht zit te wachten, en dat is dus juist onaantrekkelijk. Een jongen moet geďnteresseerd zijn, maar wel een béétje een uitdaging. Wie wil er nou versierd worden door een gozer die elk ander meisje óók okee had gevonden?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat Freya zegt. Ook: er bestaan denk ik niet echt standaard 'handvaten' of gespreksonderwerpen die ŕltijd goed zijn. Alle vrouwen (en mannen) zitten namelijk anders in elkaar en hebben andere interesses etc. (En de dingen die wel vrijwel altijd kunnen, denk het weer, zijn echt te uitgekauwd.) Als je wat mensenkennis opbouwt (dus inderdaad veel met verschillende mensen praten) dan merk je dat je over het algemeen met, zeg, een meisje dat lid is van het corps hele andere soorten gesprekken en gespreksonderwerpen hebt dan met meisjes die het liefst de hele dag snowboarden oid. Wat voor algemeen type iemand is, kun je over het algemeen wel zien aan kledingstijl, omgeving (waar kom je haar tegen, en met wie is ze daar?), gedrag, et cetera.
|
![]() |
|
Er is een bepaald onderwerp wat je kan aansnijden dat altijd succes geeft. Er is niet een standaardformule die werkt om je succes te geven, dus hou op met daarnaar te zoeken en ga gewoon met meer meisjes praten, gewoon over dingen waar je op dat moment zin hebt om over te praten. Of het klikt, of het klikt niet. Het is zo suf als je op meisjes afgaat als je vastbesloten bent ze met 'seduction talk' in te palmen.
Flirten en een klik vinden met iemand is niet makkelijk, want er is geen standaardscenario dat je kan volgen. Aan de andere kant is het ook niet moeilijk, want je kan altijd blijven oefenen en je hebt niets te verliezen als het een keertje niet klikt. ![]()
|
als aanvulling op de andere reacties:
als je niet wil/kunt praten dan: maak dr aan het lachen, haal een drankje voor dr (niet vragen of-en-zo-ja wat ze wil drinken, gewoon doen), en dans met dr.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat je nu zegt is precies hetgene wat jij verkeerd doet; je overanalyseert alles. Je denkt dat elke beweging die je maakt of elk woord dat je uitspreekt beďnvloedt of je wel of niet pussy gaat krijgen. Denk je nou echt dat het zo werkt? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als een vrouw niets méér zegt dan alleen korte antwoorden op jouw vragen, dan vindt ze je niet interessant. Of je bent ergens waar te veel lawaai is om te praten, dat kan ook.
Je kunt best een gesprek beginnen met een vraag, maar laat het zich dan ontwikkelen als een gesprek. Jij vertelt iets, zij vertelt iets in reactie daarop, jij vertelt iets in reactie daar weer op, enzovoort. Zeg maar, net zoals je normaal met mensen praat. Denk eens terug aan de interessantste gesprekken die je de afgelopen maand hebt gehad. Waar gingen die over? Vast niet over waar je woont. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja pfff, flirten is heel persoonlijk, iedereen doet dat anders. Er zijn ook mensen die het gewoon echt neit kunnen. Mijn vriend kan absoluut niet flirten en heeft zijn ogen in zijn zak zitten wat betreft meiden die met hem flirten, hij ziet het gewoon niet. Flirten is wat mij betreft op een bepaalde manier kijken, oprecht(!) geďnteresseerd zijn in wat de ander heeft te zeggen, iemand op een bpeaalde manier vluchtig aanraken, veel lachen. Het heeft alleen geen zin om te flirten als er al geen klik is, ik word nerveus van jongens die flirten terwijl ik heel duidelijk geen interesse heb, dan word ik heel bot, gemeen en kortaf.
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() ![]() Dit: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik herhaal het nog één keer: Je hoeft niet per se te flirten, rare vragen te stellen, vaste onderwerpen aan te snijden, etc, want als er een klik is gaat het vanzelf. Als er geen klik is heb je pech, want dat kun je toch niet veranderen. Het verhaal in de OP geeft duidelijk aan dat ze gewoon geen interesse in je had. Je bent niet "afgewezen" omdat je niet smooth genoeg was, of omdat je de verkeerde vragen stelde. Je bent afgewezen simpelweg omdat ze niets van je wilde. Als de interesse/aantrekkingskracht wederzijds was geweest dan had ze niet zo kortaf gereageerd. Ook lijkt het me niet in jouw voordeel werken dat je zo ontiegelijk wanhopig overkomt. Houd het gewoon casual, probeer niet dwangmatig een lijst af te lopen. Doe gewoon normaal. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
En wat ik ook al gezegd heb, flirten is niet makkelijk omdat je zelf moet ontdekken wat voor jou werkt, maar echt moeilijk is het ook niet, want je hebt niks te verliezen. Oh en drankje halen kan je prima doen, maar zou ik dan pas doen als je al een beetje in gesprek met elkaar bent en zij het ook wel leuk vind. Ik vind het zelf ook aardig suf als een willekeurige jongen die nog nauwelijks een woord tegen mij (of mijn vriendinnen) gezegd heeft meteen al drankjes wil gaan kopen. Komt vooral over alsof hij ze graag dronken wil voeren zodat hij meer kans maakt.
|
Verwijderd
|
Vanmorgen op de radio gehoord, schijnt echt te werken.
Je stapt op een meisje af, en begint een oninteressant gesprek over haar opleiding of zo. Omdat jij nu eenmaal niet het soort held bent dat je deze tip zelf verzonnen had, gaapt ze al snel en staat ze op het punt op zich van je af te draaien. Op dat punt beledig je haar, zo hard als je kan. Volgens dat vrouwtje op de radio, werden meisjes in het algemeen daar bijzonder nat van. Naampje gemaakt, kostje gekocht. Werkt echt! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik geloof trouwens niet in echt moeite doen, als het klikt dan klikt het en gaat het vanzelf. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Mag je volgens het Christendom HOMO zijn?? kleinedraak | 63 | 04-07-2002 19:53 |