Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet een beetje wat het is.
Maar ik had niet echt die ruzie tussen al die mensen, wel dat een vriendin veel flirt/optrekt met andere jongens. Maar ik heb het gewoon geaccepteerd hoe ze was. Maar in jou geval is dat niet zo makkelijk met al die ruzies. Verder zou ik die ruzie's tussen die mensen houden en er zelf niet mee bemoeien dus. |
![]() |
|
Je gaat haar toch niet vertellen met wie ze op mág trekken? Ik zou het ook niet pikken als mensen me slet noemen omdat ik met jongens optrok. Als ik iedere avond met iemand zou zoenen mijn borsten meer over mijn bh hingen dan erin zaten misschien wel, maar dan zijn er vriendelijkere manieren dan 'slet' zeggen. En als dat niet het geval is, gaat het gewoon om iemand die toevallig met jongens optrekt, en daar is niets mis mee. Dat doen jongens zelf ook.
En misschien heb je er wel een voordeel aan! Weet je vriendin dat je verliefd bent op die jongen? Misschien kan ze je een keer meenemen oid ('nee ze was toevállig al bij mij maar zo samen is ook wel heel gezellig hoor) naar o.a. die jongen waar je verliefd op bent. Kun je ook weer met hem in contact komen, toch?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |