Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2012, 14:50
Michiel87
Michiel87 is offline
Hallo iedereen,

Voor mijn thesis zoek ik mannelijke rokers. Mijn onderzoek bestaat uit een survey die beschikbaar is op www.thesistools.com/rookstudie. Het onderzoek duurt minder dan 10 minuten. Ook als je soms rookt kan je meedoen. Op basis van de gegevens van deze studie doe ik analyses die ik dan zal gebruiken in mijn thesis.

Ik probeer met mijn onderzoek rookgewoontes van mannelijke rokers beter te begrijpen. Ik kan op dit moment niet precies vertellen wat het opzet is van de studie (omdat de kans dan altijd bestaat dat je ervoor zorgt dat mensen op een bepaalde manier antwoorden). Om deze reden liefst niet hier bespreken waar de verschillende elementen van de survey voor dienen (op die manier worden mensen die het nog niet hebben ingevuld mogelijk beïnvloed).
Mijn e-mailadres wordt gegeven op het einde van de survey, stuur gerust een mailtje naar dat adres als je achteraf wil weten wat het opzet was en wat de resultaten zijn.

Heel erg bedankt aan al de mannelijke rokers die aan de survey willen meedoen! Het is immers door de vrijwillige deelname van mensen die mijn survey willen invullen dat ik maar in staat kan zijn om analyses te doen op de gegevens en te slagen voor mijn thesis, dus bedankt!

(Ik had dit bericht per ongeluk eerst bij algemene schoolzaken gepost, mijn excuses hiervoor)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2012, 11:30
Verwijderd
Done, wat was het nut van het filmpje?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 12:14
Michiel87
Michiel87 is offline
Heel erg bedankt voor je deelname, ik kan op dit moment niet precies vertellen wat het nut is van al de elementen in de survey omdat mogelijk zo mensen worden beïnvloed die nog niet hebben deelgenomen. Maar stuur me gerust een pm als je wil dat ik je achteraf het opzet en evt de resultaten doorstuur.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 13:03
Verwijderd
Daar ben ik te lui voor, maar het filmpje had naar mijn idee er niks mee te maken en was gewoon erbij gedaan omdat het wel grappig was.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 20:43
arPos
arPos is offline
nou dat is wel een lekker diepgaand onderzoek.

Het filmpje met de vragen erna lijkt me wel een bepaalde suggestieve inslag hebben (heb je zin om te roken nadat je het filmpje hebt gezien)

Alleen de opzet van je enquête is dusdanig dat er geen enkele conclusie uit te trekken is.
Reageren

Regels voor berichten