Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: Verwacht maar niets van de politie... die is te druk bezig met lichtboetes uitdelen, patrouilleren en snelheid controleren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Helaas woon ik niet in de buurt van Utrecht! Maar goed! Hij is me weer aan het bellen op skype en me aan het uitschelden gebeurt elke dag wel! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2: Politie doet toch niks! 3: Ouders wil ik er niet bij betrekken. En ik probeer te zorgen dat ze het niet komen te weten wat zich afspeelt. 4: Bijvoorbeeld? 5: En dan?! Gaat hij janken! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Politie: Onzin doen toch niks! Negeren: Nou dat was mijn plan dus en dan komt hij met eieren aan tegen mijn ruiten van mijn slaapkamer? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, als je toch niets aan je probleem wil doen, waarom open je dan überhaupt een topic? Dan sla je hem in elkaar / laat je hem in elkaar slaan en kan hij aangifte doen. Dan zul je vanzelf wel zien of de politie iets doet.
Kom op zeg, je bent 12. Wees niet zo kinderachtig en vertel het aan je ouders, die zullen je echt niet uitlachen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals Barack Obama een aantal jaren geleden zei: soms moet je een oorlog voeren om vrede te stichten. Geweld is heel vaak onjuist, en geloof me, ik heb er echt een hekel aan, maar het is zeker niet zo dat geweld altijd fout is. Deze persoon moet afleren om dit gestoord gedrag te vertonen, en als niets helpt dan blijven er twee opties open: - Hem door laten gaan - Geweld gebruiken Als je hem door laat gaan dan laat je hem compleet over je heen lopen. Uit het verhaal is af te leiden dat hij psychisch niet normaal is. Wat denk je dat er kan gebeuren als hij niet afleert om dit gedrag te voorkomen? Dit gedrag kan steeds obsessiever worden, en naarmate hij ouder wordt kan dit bijvoorbeeld leiden tot een verkrachting (al dan niet bij dezelfde persoon). Hij heeft immers een persoonlijkheidsstoornis (dit gedrag vertoon je anders niet). En weet je hoe je dat had kunnen voorkomen? Door hem normen en waarden bij te brengen. Als geweld nou eenmaal de enige oplossing was geweest dan is dat nou eenmaal zo, maar zo heb je wel erger kunnen voorkomen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als er serieus sprake is van stalken en of bedreiging doet de politie meer dan je denkt.
Geweld adviseren is sowieso niet handig. Laat staan om dat te adviseren aan een kind. Daarnaast wordt een persoonlijkheidsstoornis altijd nog vast gesteld door een arts en volgens mij is het niet eens vast te stellen op 13'jarige leeftijd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed daar gaat het verder niet over. Ik kan niet kijken wie er achter de computer zit maar als het echt zo serieus is en hij samen met zn ouders naar de politie gaat. Ouders inlichten is sowieso wel handig. Alleen het naar de politie gaan en dat de politie eventueel met die jongen praat kan al afschrikken. Of dat er gewoon een melding van wordt gemaakt. Ik weet ook niet wat de politie exact kan doen en hoe de vork precies in de steel zit natuurlijk, maar het kan jezelf misschien een veilig gevoel geven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat heb ik al gedaan? -Aangifte -Ouders opgebeld! Zoals ik al dacht heb ik er niks aan gehad om die ouders op te bellen. Ze nemen het op als een grapje als het waren. Aangifte kan geen kwaad ![]() Voor de rest heeft hij ons vandaag al weer gevolgd. Ik en wat vrienden gingen skateboarden en onze vriendinnen gingen ook mee kijken. ![]() Hij kwam ons toevallig tegen en ging met stenen gooien! (Door dit gedrag heb ik aangifte gedaan) Bedankt voor de reactie's Mvg, Tijmen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe weet hij elke keer wat jullie gaan doen? Overdrijf je hoe vaak hij er was? En ga je er vanuit dat hij er altijd is of weet je dat absoluut zeker? Áls hij er altijd al is, dan kan ie dat (zeker als ie 13 is) niet zomaar doen: hij moet dan weten wat jullie gaan doen en thuis gewoon weg kunnen etc. Wellicht licht je vriendinnetje hem weleens in wat jullie gaan doen? Of is het hele verhaal nogal overdreven? Want het klopt gewoon niet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu dat wel duidelijk is zeg ik: hij vindt het waarschijnlijk alleen maar grappig en hij is gewoon irritant. Leer het te negeren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We wachten het af anders ga ik maar met wat vrienden ![]() (Al is dit niet de beste oplossing, dan moet het maar) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|