Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2012, 20:44
Verwijderd
Wie een aantal topics van mij heeft gezien weet dat ik recentelijk wat teleurstellingen heb moeten verwerken. Kwam erop neer dat een Italiaanse interesse toonde. Ik heb haar uitgevraagd en we zijn gaan wandelen, maar van een vriendin hoorde ik dat ze vond dat ik niet zo verlegen moet doen. Afijn, ze reageert niet meer op mijn smsjes.

Kijk, als een jongen iemand leuk vindt, dan aanbidt hij haar, plaatst haar op een voetstuk en hij accepteert haar en hij vindt haar leuk hoe ze is. Dat is verliefdheid. Het lijkt echter wel alsof meisjes niet op een persoon vallen, maar op gedragingen. Zij vinden iemand pas aantrekkelijk als die persoon zich op een bepaalde manier gedraagt. Jongens moeten zich altijd "bewijzen" bij meisjes. Een jongen kan een meisje behoorlijk missen, zelfs als hij haar weken niet heeft gezien. Meisjes daarentegen lijken altijd direct over een jongen heen te zijn, helemaal als ze de jongen even niet zien of als ze aandacht krijgen van een ander. Dat haat ik wel van vrouwen. Die "voor jou 10 anderen" attitude die ze vaak (niet altijd) hebben.

Sorry dat ik zo generaliseer, maar zijn vrouwen niet ontzettend kil in de liefde?
Advertentie
Oud 01-03-2012, 20:48
Verwijderd
Je generaliseert inderdaad, en dus heb je je antwoord al. Niet alle vrouwen zijn kil in de liefde.
Sommigen nog niet toe aan een relatie, hebben nare ervaringen met relaties, vinden iemand niet leuk genoeg, enzovoort.

Naar dat je teleurstellingen hebt meegemaakt, maar dat zegt uiteraard niks over alle vrouwen.
Oud 01-03-2012, 20:50
Verwijderd
Wat is dat toch dat als vrouwen gegeneraliseerd moeten worden, ze óf als kille, berekenende wezens te boek staan, óf als zwakke, emotionele schepseltjes? Make up your mind, boys!
Verwijderd
Ik weet na al je topics gewoon niet wat ik moet zeggen.
"Vrouwen" zijn niet kil, jij faalt met het uitkiezen van je meisje. Of in de manier waarop je het slachtoffer benadert.
Dus zoek het bij jezelf in plaats van te generaliseren
Verwijderd
En dan nog de vraag of jij het lelijke onzekere meisje aanbidt en leuk vindt zoals ze is.
Oud 01-03-2012, 20:53
Verwijderd
Meisje vond mij knap (hoorde ik van een vriendin), maar ze vond me wel verlegen. Mij maakt het persoonlijk niks uit als een mooi meisje een beetje onzeker is. Ik ga haar smsjes dan niet ineens negeren ofzo.

Nogmaals excuses voor de topictitel trouwens. No offence naar alle toffe meiden die mij en anderen hier helpen met advies.
Oud 01-03-2012, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Meisje vond mij knap (hoorde ik van een vriendin), maar ze vond me wel verlegen. Mij maakt het persoonlijk niks uit als een mooi meisje een beetje onzeker is. Ij ga haar smsjes dan niet ineens negeren ofzo.
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of jij het lelijke onzekere meisje accepteert en leuk vindt zoals ze is.
Oud 01-03-2012, 20:55
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik zou bepaald niet gecharmeerd zijn van een jongen/man die mij op een voetstuk plaatst en mij aanbidt. Daar word ik heel kriegelig van. Wellicht hebben meer meisjes dat. Wat het probleem is denk ik, is dat die meisjes niet kil zijn maar gewoon niet weten hoe ze dit tegen jou moeten zeggen, omdat jij laat merken helemaal vol te zijn van hen en ze je niet willen teleurstellen/kwetsen. Niets meer laten horen is dan makkelijker. Niet dat ik dat goedkeur, maar het zou een verklaring kunnen zijn.
Oud 01-03-2012, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of jij het lelijke onzekere meisje accepteert en leuk vindt zoals ze is.
Scheve vergelijking. Ik accepteer iedereen zoals die is. Ik val alleen niet op meisjes die ik lelijk vind.

Echter, bij een meid die ik knap vind haak ik niet plotseling af als ze een beetje verlegen / onzeker blijkt te zijn. Dat MAG ze zijn van mij.
Oud 01-03-2012, 20:57
Verwijderd
Ja. We zijn allemaal heel erg verschrikkelijk kil. Ik ben alleen op mijn vriend gevallen omdat hij muziek maakt en niet omdat hij zo lief is, of goed voor me zorgt of heel erg gul is.
Toen ik vier maanden in Frankrijk zat, he ik daar flink rondgeneukt en was het niet 'voor hem 10 anderen', maar 'voor hem 39 anderen' terwijl hij zielig in een hoekje zat te huilen. Daarna ben ik bij hem teruggekomen omdat hij veel geld heeft. Als er een rijkere vent voorbij komt, ben ik uiteraard zo weg, aangezien ik hel erg koud en en alleen maar op gedragingen val en niet op karakter.
Oud 01-03-2012, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Ja. We zijn allemaal heel erg verschrikkelijk kil. Ik ben alleen op mijn vriend gevallen omdat hij muziek maakt en niet omdat hij zo lief is, of goed voor me zorgt of heel erg gul is.
Toen ik vier maanden in Frankrijk zat, he ik daar flink rondgeneukt en was het niet 'voor hem 10 anderen', maar 'voor hem 39 anderen' terwijl hij zielig in een hoekje zat te huilen. Daarna ben ik bij hem teruggekomen omdat hij veel geld heeft. Als er een rijkere vent voorbij komt, ben ik uiteraard zo weg, aangezien ik hel erg koud en en alleen maar op gedragingen val en niet op karakter.
Dus toch...

grapje. Ik wil jullie absoluut niet beledigen hč. Ik vind het alleen lame dat vrouwen zo makkelijk switchen van interested naar not interested.
Oud 01-03-2012, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Scheve vergelijking. Ik accepteer iedereen zoals die is. Ik val alleen niet op meisjes die ik lelijk vind.

Echter, bij een meid die ik knap vind haak ik niet plotseling af als ze een beetje verlegen / onzeker blijkt te zijn. Dat MAG ze zijn van mij.
Geen scheve vergelijking; karakter/uitstraling is een belangrijk onderdeel van (fysieke) aantrekkingskracht.

Elke jongen mag onzeker en verlegen zijn van mij, maar als mijn vriendje zou overkomen als een angstig kneusje in plaats van een rustige zelfverzekerde jongen, zou ik nooit en te nimmer op hem zijn gevallen.
Oud 01-03-2012, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Dus toch...

grapje. Ik wil jullie absoluut niet beledigen hč. Ik vind het alleen lame dat vrouwen zo makkelijk switchen van interested naar not interested.
Pardon? Je bent echt continu het gedrag van één iemand gelijk aan het stellen aan het hele geslacht, en bovendien is ze hooguit geswitcht van "misschien een klein beetje geďnteresseerd" naar "niet geďnteresseerd". Als ze echt verliefd op je was geweest, dan was ze dat nu nóg.
Oud 01-03-2012, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Geen scheve vergelijking; karakter/uitstraling is een belangrijk onderdeel van (fysieke) aantrekkingskracht.

Elke jongen mag onzeker en verlegen zijn van mij, maar als mijn vriendje zou overkomen als een angstig kneusje in plaats van een rustige zelfverzekerde jongen, zou ik nooit en te nimmer op hem zijn gevallen.
Dus je valt niet op zijn uiterlijk of zijn karakter, maar puur op zijn zelfverzekerdheid / zelfverzekerde uitstraling? En dat je een beetje onzeker bent wil nog niet zeggen dat je automatisch een nietszeggend kneusje bent.
Oud 01-03-2012, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Dus je valt niet op zijn uiterlijk of zijn karakter, maar puur op zijn zelfverzekerdheid / zelfverzekerde uitstraling? En dat je een beetje onzeker bent wil nog niet zeggen dat je automatisch een nietszeggend kneusje bent.
Zucht. Ik snap precies waarom ze niet geďnteresseerd in je zijn
Oud 01-03-2012, 21:16
Verwijderd
Citaat:
kille bitch
Oud 01-03-2012, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Dit vind ik erg jammer. We kunnen toch over het onderwerp discussiëren zonder van die vieze, persoonlijke opmerkingen te plaatsen, enkel en alleen bedoeld om de ander diep te kwetsen?
Oud 01-03-2012, 21:21
Verwijderd
Okee, nu ben je gewoon een troll.
Oud 01-03-2012, 21:23
Em.
Em. is offline
Ik vind het vrij stom hoe je generaliseert. Ik ken je niet eens, maar je zet me weg als ongevoelig kil wezens dat niet verliefd kan worden, omdat meisjes niet aan jouw voeten vallen van aanbidding. Of beter gezegd: iemand merkt iets over je op wat niet geheel positief is.

Ik ben drie - vier jaar verliefd geweest op iemand die volgens mij best onzeker was. En ook niet knap. En kleiner dan ik, of in ieder geval toch niet groter. Dat is iets wat ik nú zie, niet wat ik toen zag, toen was ik gewoon verliefd. Dat kan gewoon hoor, meisjes die verliefd worden. Overigens durfde ik niet op hem af te stappen en zag ik 'm heel vaak hele weken niet, dus ik 'switchte' niet snel naar niet geďnteresseerd. Al zou ik dat toen wel hebben gewild, mja.

En als ik niet verliefd ben, zie ik dat wel aan mensen. Dat ze een beetje onzeker zijn, een beetje een gek gezicht hebben, een beetje dom zijn. Dat betekent niet dat ik niet verliefd kán worden en alleen maar doe aan zulke beoordelingen. Dat ik op dat moment niet verliefd ben betekent niet dat ik niet in staat ben tot verliefd worden - en die conclusie lijk jij wel te trekken. Ik zie overigens ook gewoon goede dingen. Ik zie gewoon mensen - en dat ik negatieve dingen opmerk is niet hetzelfde als ze meteen 'niet accepteren'.

Oh, en ik ben er ook niet zo zeker van of jongens die verliefd worden meisjes meteen op een voetstuk zetten. Dat doe JIJ. Andere jongens doen het misschien niet. Net zoals andere jongens niet de halve wereldbevolking verwijten als sommige mensen niet meer terug sms'en.
Oud 01-03-2012, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Okee, nu ben je gewoon een troll.
Ik ben een troll omdat ik ageer tegen je onnodig grievende en beledigende post?

Overigens stel ik me hier wat kwetsbaarder op als in het dagelijks leven. Als je uit mijn posts denkt af te kunnen leiden waarom het is stuk gelopen met die meid, dan ben je vrij naďef.
Oud 01-03-2012, 21:36
Verwijderd
Je spaced.
Oud 01-03-2012, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het vrij stom hoe je generaliseert. Ik ken je niet eens, maar je zet me weg als ongevoelig kil wezens dat niet verliefd kan worden, omdat meisjes niet aan jouw voeten vallen van aanbidding. Of beter gezegd: iemand merkt iets over je op wat niet geheel positief is.

Ik ben drie - vier jaar verliefd geweest op iemand die volgens mij best onzeker was. En ook niet knap. En kleiner dan ik, of in ieder geval toch niet groter. Dat is iets wat ik nú zie, niet wat ik toen zag, toen was ik gewoon verliefd. Dat kan gewoon hoor, meisjes die verliefd worden. Overigens durfde ik niet op hem af te stappen en zag ik 'm heel vaak hele weken niet, dus ik 'switchte' niet snel naar niet geďnteresseerd. Al zou ik dat toen wel hebben gewild, mja.

En als ik niet verliefd ben, zie ik dat wel aan mensen. Dat ze een beetje onzeker zijn, een beetje een gek gezicht hebben, een beetje dom zijn. Dat betekent niet dat ik niet verliefd kán worden en alleen maar doe aan zulke beoordelingen. Dat ik op dat moment niet verliefd ben betekent niet dat ik niet in staat ben tot verliefd worden - en die conclusie lijk jij wel te trekken. Ik zie overigens ook gewoon goede dingen. Ik zie gewoon mensen - en dat ik negatieve dingen opmerk is niet hetzelfde als ze meteen 'niet accepteren'.

Oh, en ik ben er ook niet zo zeker van of jongens die verliefd worden meisjes meteen op een voetstuk zetten. Dat doe JIJ. Andere jongens doen het misschien niet. Net zoals andere jongens niet de halve wereldbevolking verwijten als sommige mensen niet meer terug sms'en.
Nogmaals, ik wil niemand beledigen en ik ben er van overtuigd dat er ook topmeiden zijn. Ik constateer alleen een bepaald kenmerk dat ik vaker heb gezien bij vrouwen en wat ik op een bepaalde (misschien ook wel verkeerde) manier uitleg.

Het is trouwens opvallend dat vrouwen vaak zeggen "wij vrouwen" bij positieve dingen, maar bij negatieve dingen mag je plotseling niet voor het gemak generaliseren.
Oud 01-03-2012, 21:43
EZBlade
EZBlade is offline
Jij bent helemaal niet goed bij je hoofd
Oud 01-03-2012, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Jij bent helemaal niet goed bij je hoofd
Jij zit in al m'n topics op Onzin te trollen. Blijf dat lekker doen, maar rot op uit serieus bedoelde topics, vervelende klier.
Oud 01-03-2012, 21:51
Verwijderd
En dan zeg je dat de post van Freyja beledigend was? Tering zeg.

Er zullen best een aantal meiden zijn die zeggen 'wij vrouwen' oer positieve zaken, maar er zijn er ook een heel veel die dat niet doen. Daarnaast heb ik een vriendje gehad die mij helemaal op een voetstuk plaatste en ik werd er totaal gestoord van. En iemand mag gewoon onzeker zijn, maar als iemand waar ik misschien een heel klein beetje in geďnteresseerd ben, heel onzeker overkomt, dan is dat voor mij zeker wel een dealbreaker. En als me dat dan een kille kut maakt, dan is dat zo.

Laatst gewijzigd op 01-03-2012 om 21:58.
Advertentie
Oud 01-03-2012, 21:52
EZBlade
EZBlade is offline
Haha gast, serieus :')

Je loopt een blauwtje en gelijk denk je dat vrouwen kille wezens zijn. Daarnaast zeg je dat mannen vrouwen aanbidden. Dan klopt jouw beeld van liefde niet. Word gewoon wakker en doe niet zo zielig
Oud 01-03-2012, 21:56
Lente
Lente is offline
je bent een meisje aan het leren kennen, en zij jou. Dat één van de twee er dan achter komt dat de ander toch niet zo leuk is, is jammer maar er is niks geks aan. Zulke dingen gebeuren. Dat maakt haar niet kil, je hebt gewoon een blauwtje gelopen. Dat is alles. Ik hoop voor je dat je iets aan je instelling kunt veranderen want anders zal ja het leven onnodig zwaar vinden.
Oud 01-03-2012, 21:58
Lente
Lente is offline
oh shit ik heb langzaam getypt, beetje dubbel na EZ-Blade's post ;o
Oud 01-03-2012, 22:00
Verwijderd
Waarom nemen jullie Ab nog serieus?
Oud 01-03-2012, 22:01
Lente
Lente is offline
is copthorne ab normaal??!? dat wist ik niet, maar verklaart veel
Oud 01-03-2012, 22:02
EZBlade
EZBlade is offline
Oud 01-03-2012, 22:06
Verwijderd
Oké, die laatste reacties van jullie (ook die van EZ_Blade, sorry voor het schelden gozer), daar heb ik wat aan.

Ik blaas het allemaal misschien iets teveel op. Jullie moeten echter niet mijn posts met een verkeerde perceptie gaan lezen. Ik benadruk keer op keer dat ik voor het gemak generaliseer en dat je mijn posts niet persoonlijk moet opvatten. Ik wil er normaal over kunnen discussiëren.

Tussen haakjes:

Citaat:
Nee, ik ben ab normaal niet. Dit is mijn eerste account op het forum. Ik heb fb's meerdere malen verzocht om dit te bevestigen.
Oud 01-03-2012, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Oud 01-03-2012, 22:12
Lente
Lente is offline
Citaat:
Oké, die laatste reacties van jullie (ook die van EZ_Blade, sorry voor het schelden gozer), daar heb ik wat aan.

Ik blaas het allemaal misschien iets teveel op. Jullie moeten echter niet mijn posts met een verkeerde perceptie gaan lezen. Ik benadruk keer op keer dat ik voor het gemak generaliseer en dat je mijn posts niet persoonlijk moet opvatten. Ik wil er normaal over kunnen discussiëren.
Maar juist doordat je 'voor het gemak' generaliseerd, maak je het veel groter dan het is. Dit was gewoon één meisje dat je leuk leek, maar blijkbaar toch niet in jou geďnteresseerd was. Volgende keer beter
Oud 01-03-2012, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Maar juist doordat je 'voor het gemak' generaliseerd, maak je het veel groter dan het is. Dit was gewoon één meisje dat je leuk leek, maar blijkbaar toch niet in jou geďnteresseerd was. Volgende keer beter
Dat laatste zeker. Alleen vond ik die switch raar omdat zij eigenlijk begon met flirten en ik uiteindelijk haar ook leuk begon te vinden. Dan probeer ik een beetje uit te vogelen hoe dat bij vrouwen in het algemeen werkt, zonder ze te willen beledigen.
Oud 01-03-2012, 22:30
Lente
Lente is offline
Citaat:
Dat laatste zeker. Alleen vond ik die switch raar omdat zij eigenlijk begon met flirten en ik uiteindelijk haar ook leuk begon te vinden. Dan probeer ik een beetje uit te vogelen hoe dat bij vrouwen in het algemeen werkt, zonder ze te willen beledigen.
ehh maar als je begint met flirten ken je iemand toch nog helemaal niet? Dan is het toch niet zo vreemd als iemand afhaakt, ook al heeft ze met je geflirt? Zou wat zijn zeg, als je voor je iets tegen een ander zegt al moet weten dat je knetterverliefd gaat worden.
Oud 01-03-2012, 23:10
Thinus
Thinus is offline
Negeer ze, echt waar
Oud 01-03-2012, 23:14
Linda Prins
Linda Prins is offline
Je moet je niet zo druk maken, je denkt te veel na over wat je wil zeggen, je was verlegen en dus daardoor gewoon onzeker van jezelf, als een meisje flirt, terug flirten, maar als een meisje echt geintresseerd in je is, dan is verlegen zijn heus niet erg, bij het uitgaan merk ik dat wel, dan zijn sommige jonge mannen onzeker, soms zijn ze met een groepje, dan overleggen ze vaak onderling, zo van ga jij, ga jij, vaak heb je dan in zo'n groepje iemand die nog nooit een meisje heeft gehad, (in hun ogen de loser) dan begint zo'n (vaak best wel leuke) jongeman, soms stijf van de zenuwen een praatje met me te maken, en ben ik al aan het flirten, en dan wenken ze de groep, ongemerkt (denken ze) ik heb beet, ik heb beet, ik doe dan alsof ik niks door heb, is er een dansvloer, en er wordt leuke muziek gedraaid, en hij vraagt me niet om te dansen, dan vraag ik het hem, vaak zie ik dan dat hij zekerder van zichzelf wordt. en in zijn groep, is hij op slag van loser een stoere gozer. maar als je wilt uitvogelen hoe dat bij vrouwen werkt, ha, ha, de universiteiten puilen uit van de boeken en studies, en onderzoeken over het vrouwelijke brein,
Oud 01-03-2012, 23:16
Omar207
Omar207 is offline
Haha, weetje, op de een of andere manier begrijp ik je wel, Copthorne. Ik snap wat jij bedoeld. Maar ik denk niet dat het waar is wat je zegt. Ik denk ook zoals de andere het zeggen, dat het ligt aan dat jij puur die laatste keren gewoon alles mis hebt gelopen. Want ik denk ook dat ik jouw snap, puur omdat ik de laatste tijd alleen maar missers heb gelopen. Je vind iemand leuk maar het is net alsof je niemand bent voor diegene, je krijgt dan het gevoel dat ze je de heletijd willen negeren en dat jij dan denkt dat je een loser bent. Ik heb tot nu toe nooit geluk gehad in de liefde, maar dat betekent niet dat ik zo moet gaan denken. Nogmaals, ik snap je wel, maar je moet een beetje chill doen, en ik zeg dus ook niet dat je zielig bent fzo. En nee, niet alle meisjes zijn zo, misschien heb je ze wel zoals je ze beschrijft. En ik weet, je generaliseerd, maargoed.

Laat ik maar ophouden
Oud 02-03-2012, 08:14
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je generaliseert echt enorm. Lang niet alle jongens 'aanbidden' een meisje als ze haar leuk vinden en missen haar als ze haar niet zien. Lang niet alle meisjes zijn een jongen vergeten als ze die een tijdje niet zien.

Jij hebt gewoon nog geen geluk gehad, je hebt nog geen meisje getroffen wat verliefd is op jou. Nu maak je jezelf wijs dat meisjes op gedragingen vallen en niet op mensen, maar dat is dus onzin. Gedragingen maken deel uit van een persoon. Volgens jou theorie zou dat Italiaanse meisje verliefd op je worden als je je minder verlegen gedroeg, dat is niet wat ze bedoelt. Als ze vind dat je je minder verlegen moet gedragen dan vond ze je misschien tijdens jullie eerste date terughoudend, had ze het gevoel dat je weinig initiatief neemt wat betreft 'flirten' en misschien wel dat zij het gesprek lopende moest houden. Dat is meer bedoeld omdat een date in dat geval wat soepeler loopt dan omdat ze je anders niet leuk vindt. Meisjes houden er vaak van als een jongen initiatief toont om haar te 'veroveren', maar dan kijken ze ondertussen ook wel naar de persoon erachter. Als het een eikel is, zouden veel meisjes hem niet hoeven, ook al neemt hij nog zoveel initiatief. Maar als het een lieve jongen met goede bedoelingen is, die verder geen enkel echt initiatief toont, dan kan je niet verwachten dat een meisje dan weken blijft smachten naar hem. Jij was verliefd op haar, was het niet? Zij is (nog) niet verliefd op jou, dus ja, dan is het relatief makkelijk om zonder iemand te zijn. Als ze wel verliefd was gedroeg ze zich wel anders. Als jij een meisje leuk vindt en haar mist als je haar niet ziet en haar aanbid en al die dingen is het aan jou om te proberen haar geinteresseerd genoeg te krijgen dat ze jou misschien ook wel leuk vindt. Als een meisje dat niet uit zichzelf doet, maakt dat haar nog niet kil.

tl;dr: jij begint ermee door verliefd op iemand te worden, dan moet je haar geinteresseerd in je zien te krijgen. Is ze dat nog niet uit zichzelf, is ze nog niet meteen kil.
Oud 02-03-2012, 08:15
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Kijk, als een jongen iemand leuk vindt, dan aanbidt hij haar, plaatst haar op een voetstuk en hij accepteert haar en hij vindt haar leuk hoe ze is. Dat is verliefdheid.
Dat doen meisjes ook.(meestal bij onbereikbare beroemdheden) Dat is alleen geen verliefdheid maar idialiseren. Want het is niet gezond om je object op een voetstuk te plaatsen, niemand is perfect. Dus waarschijnlijk doe jij dit bij meisjes waarvan je sowieso denkt dat je geen kans maakt. Lekker veilig!

Citaat:
Het lijkt echter wel alsof meisjes niet op een persoon vallen, maar op gedragingen. Zij vinden iemand pas aantrekkelijk als die persoon zich op een bepaalde manier gedraagt. Jongens moeten zich altijd "bewijzen" bij meisjes.
Bewijzen? Natuurlijk. Je moet wel laten zien dat je het meent. Als je een spelletje met ons speelt omdat je alleen een ONS wil of iets ander lichamelijks zijn de meeste meisjes niet zo blij met je. Dus hierin geef ik je gelijk. We kijken eerst of je geintreseerd bent in ons, niet in ons lichaam.

Citaat:
Een jongen kan een meisje behoorlijk missen, zelfs als hij haar weken niet heeft gezien. Meisjes daarentegen lijken altijd direct over een jongen heen te zijn, helemaal als ze de jongen even niet zien of als ze aandacht krijgen van een ander. Dat haat ik wel van vrouwen. Die "voor jou 10 anderen" attitude die ze vaak (niet altijd) hebben.
jongens die meisjes gebruiken voor seks voldoen nu ook aan deze beschrijving die je geeft. Maar meisjes die stapelverliefd zijn op jongens maar geen stappen durven te zetten en moeten wachten tot maandag omdat ze hen niet in het weekend kunnen zien (BV), beschrijf je nu ook. Het werkt 2 kanten op. We schelen heus niet zoveel van elkaar.

Citaat:
Sorry dat ik zo generaliseer, maar zijn vrouwen niet ontzettend kil in de liefde?
Je bent teleurgesteld in de liefde omdat je het 'verkeerd' aanpakt. Een meisje zet je niet op een voetstuk. De teleurstelling is groot als ze er vanaf flikkert... We zijn niet hoger of lager dan jij. Sommige mannen die ik ken, voldoet ook aan de beschrijving die jij geet van meisjes. Zijn alle mannen dan kil in de liefde? I don't think so!

Laatst gewijzigd op 02-03-2012 om 08:18. Reden: tja... kwam beter uit.
Oud 02-03-2012, 11:22
Verwijderd
Mannen generaliseer je overigens ook. Ik geloof niet dat het bij mannen zo makkelijk werkt:

Citaat:
Kijk, als een jongen iemand leuk vindt, dan aanbidt hij haar, plaatst haar op een voetstuk en hij accepteert haar en hij vindt haar leuk hoe ze is. Dat is verliefdheid.
Alsof een vrouw nooit iets hoeft te doen om zijn hart te winnen. (pijpen, huhu)
Misschien ben je zelf wel iets te makkelijk 'verliefd' en schrikt dat vrouwen alleen maar af. Ik kan je vertellen dat mannen die je meteen aanbidden en op een voetstuk plaatsen en alles aan je zomaar accepteren, ook behoorlijk vermoeiend kunnen zijn. Dan maakt het namelijk geen zak meer uit wat je doet, als vrouw. Hij vindt alles toch wel geweldig. Een beetje kritisch zijn is helemaal niet verkeerd, is zelfs goed.
Oud 02-03-2012, 11:29
Verwijderd
Een deel van de vrouwen vrouwen kán kil zijn wanneer zij dat nodig achten.
Oud 02-03-2012, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Een deel van de vrouwen vrouwen kán kil zijn wanneer zij dat nodig achten.
ja, en in dit geval kan ik me erg goed voorstellen dat het heel erg hard nodig was...
Oud 02-03-2012, 12:51
Verwijderd
Ik ook.
Oud 02-03-2012, 13:08
Omar207
Omar207 is offline
Citaat:
ja, en in dit geval kan ik me erg goed voorstellen dat het heel erg hard nodig was...
Gheghe
Oud 02-03-2012, 13:24
Verwijderd
Ok, ik reageerde te hard.

Er bestaan dus inderdaad mensen bij wie elke hersencel spontaan afsterft als hij in contact komt met een vrouw. Mannen wier intelligentie en elke vorm van rationeel gedrag verdwijnt als sneeuw voor de zon, zodra er een vrouw binnen een straal van minder dan 10 meter komt.
Die mannen bestaan. Wellicht is Ab Normaal zo iemand. Dat kan. Dit is niet zijn eerste topic over Kille vrouwelijke wezens, en andersoortige manieren van blauwtjes lopen.

Hij wil gewoon tips and tricks.
Oke, bij deze: de allerbeste tip: NIET doen. Gewoon niet doen. Iemand die gelijk Lord Wanhoop, op zoek is naar een vrouw om zijn leven compleet te maken, wordt op kilometers afstand al geroken, en vermeden. Want dat soort wanhopige gozers stinken. Zijn ook niet in staat om hun eigen leven comfortabel te maken, dus al helemaal niet om dat samen met een ander te doen.
Leer eerst eens voor jezelf te zorgen, voor je probeert om een vrouw op een voetstuk te plaatsen. Het voetstuk dat jij voor haar hebt, is zo gammel, dat ze er bij de eerste de beste windvlaag vanaf flikkert. Dat aanbidden... Ik zou het niet doen. Zeker niet als je nog niet voorbij de 'friendzone' bent. Hell, ik zou er zelfs niet aan denken om een vrouw te aanbidden die ik hooguit een drankje zou geven.
Krijg eerst eens wat zelfrespect. Want ik zie in al je posts een schokken gebrek aan zelfrespect. Hoe kun je een ander respecteren, als je blijkbaar zo vreselijk faalt om jezelf te respecteren? Heb je dat werkelijk van een ander nodig?

Nogmaals knul, doe het niet. Is voor iedereen, maar vooral voor jezelf beter.
Oud 02-03-2012, 14:07
Omar207
Omar207 is offline
Ik hoop niet dat je 'zoekt' naar leuke meisjes, want dan is het geen wonder dat je al die missers hebt.
Het is zoals de anderen het zeggen, als het klikt dan heb je beet, als het niet klikt, pech, al probeer je nog zo hard.
Je moet gewoon rustig aan doen, tot je vanzelf iemand tegenkomt. Het zal ooit wel eens klikken met iemand, en dan zul je weer anders gaan denken.
Oud 02-03-2012, 17:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
zoek het bij jezelf
Oud 02-03-2012, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop niet dat je 'zoekt' naar leuke meisjes, want dan is het geen wonder dat je al die missers hebt.
Het is zoals de anderen het zeggen, als het klikt dan heb je beet, als het niet klikt, pech, al probeer je nog zo hard.
Je moet gewoon rustig aan doen, tot je vanzelf iemand tegenkomt. Het zal ooit wel eens klikken met iemand, en dan zul je weer anders gaan denken.
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Props.

Het is overigens niet zo dat ik me in dit specifieke geval heel needy heb opgesteld, helemaal niet. Ik speelde het juist wel cool. Ik lees hier reacties als "ja, ik kan het me heel goed voorstellen", terwijl diegene er niet bij was. Geloof me, ik ben behoorlijk chill met vrouwen, alleen als ik een meisje leuk vind (niet bij het eerste contact, maar na een of meerdere dates) dan ben ik wel geneigd om haar op een voetstuk te plaatsen. Dat is verliefdheid toch... dat je iemand speciaal vindt? Of mag je anno 2012 niet meer verliefd worden? Is het tegenwoordig allemaal zo rationeel... "ja, hij is toch wel een beetje verlegen af en toe... on to the next one"... kom op, dat is toch geen liefde? Dat is egoďsme.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten