Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2012, 00:38
Meisje1993
Meisje1993 is offline
hallo allemaal,

Ik heb al anderhalf jaar verkering met een hele lieve jongen waar ik ook heel veel van hou!
Maar ben in die tijd (4 maand terug) 1 x verliefd op een ander geweest en heb dat ook eerlijk gezegd. en heb niks met die jongen gedaan!

Sinds deze week ben ik weer verliefd op een jongen, en dat heb ik niet gezegd omdat ik dat lullig vind voor mijn vriend, dus ik zit de hele tijd maar te denken aan mijn vriend, omdat ik hem niet pijn wil doen. en wij zijn wel wat verschillend van elkaar
wat moet ik doen? weten jullie raad? help mij a.u.b ik weet het echt niet meer.
en dat overkomt mij telkens! word er zelf ook gek van.. en voel me zwaar klote nu, moet ik het tegen die jongen zeggen of tegen mijn vriend?

en als ik telkens bij mijn vriend ben hebben we altijd wel woorden, ook al zie ik hem een week niet het helpt niet, we hebben altijd bek-vechterij. wat betekend dit eigenlijks in een relatie?

- en wat betekend het dat ik telkens verliefd word op een andere jongen? ben ik dan nog niet aan een relatie toe? na 1.5 jaar wachten? of kom ik er te laat achter hoe die echt is?

alle tips en woorden zijn welkom!

dank je well!
groetjes

ps.ook al heb je het gelezen, wil je alsjeblieft een reactie plaatsen, een reactie van hoe jij het zou doen in mijn positie ( als je mij was) ??? dankjewel

Laatst gewijzigd op 25-03-2012 om 00:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2012, 07:36
Verwijderd
Je houdt veel van je vriend maar bent verliefd op een andere jongen. Van wie hou je meer?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 08:16
marijke 1992
marijke 1992 is offline
Ik ken je probleem.
geniet nu je nog kan.
Je kunt je later altijd nog binden aan iemand
als je echt een klik voelt.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 09:05
honkballertje
honkballertje is offline
Als je steeds verliefd wordt op andere jongens dan je vriend, vindt je je vriend kennelijk toch niet zo interessant (meer). Hij had je de eerste keer dat je op een andere jongen verliefd werd al moeten dumpen.
Oud 25-03-2012, 10:39
Daantjer
Daantjer is offline
Misschien vind je je vriend gewoon niet leuk genoeg en heb je daarom ook gevoelens voor andere jongens...
Oud 25-03-2012, 12:48
Verwijderd
Weet je zeker dat je verliefd bent?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 13:07
Meisje1993
Meisje1993 is offline
Citaat:
Als je steeds verliefd wordt op andere jongens dan je vriend, vindt je je vriend kennelijk toch niet zo interessant (meer). Hij had je de eerste keer dat je op een andere jongen verliefd werd al moeten dumpen.
Hoeso dumpen? ik had er spijt van hoor! en dat wist hij ook dus.
Mja het is wel iets wat ik moet uit zooeken

ps. bedankt voor reactie!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 13:08
Meisje1993
Meisje1993 is offline
Citaat:
Ik ken je probleem.
geniet nu je nog kan.
Je kunt je later altijd nog binden aan iemand
als je echt een klik voelt.
Je zij dat je het probleem kende, hoe heb jij het dan gedaan? mag ik dat weten?

alsjeblieft wil je terug schrijven?

groetjes van mijjj!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 13:55
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Kijken naar andere jongens kan wat mij betreft in een relatie, maar er verliefd op worden is alweer meteen iets heel anders. Kennelijk is je huidige vriend niet interessant genoeg voor je en wil je dus meer? Als je vriend je genoeg zou bieden zou het verliefd worden op andere jongens niet nodig zijn, namelijk. Misschien moet je je eens afvragen wat je in die andere jongens ziet wat jouw vriend niet heeft.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 14:28
Meisje1993
Meisje1993 is offline
Citaat:
Kijken naar andere jongens kan wat mij betreft in een relatie, maar er verliefd op worden is alweer meteen iets heel anders. Kennelijk is je huidige vriend niet interessant genoeg voor je en wil je dus meer? Als je vriend je genoeg zou bieden zou het verliefd worden op andere jongens niet nodig zijn, namelijk. Misschien moet je je eens afvragen wat je in die andere jongens ziet wat jouw vriend niet heeft.
Mijn vriend geeft mij altijd van alles, alleen wat ie niet te bieden heeft is lol en grappigheid, hij is 22 ik ben 18 en ik ben niet zo serieus als hem. ik hou gewoon van jongens die lol maken. en hou heel veel van hem, mja.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 15:35
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Hoeso dumpen? ik had er spijt van hoor! en dat wist hij ook dus.
Mja het is wel iets wat ik moet uit zooeken

ps. bedankt voor reactie!
Spijt hebben van verliefd worden op iemand anders is dom. Dat kan gewoon gebeuren, maar dat betekent dan dat je kennelijk niet maar zwaar verliefd op je vriendje bent, anders had je nooit verliefd op iemand anders kunnen worden. Om de reden dat ik dan niet meer op nummer 1 zou staan, zou ik je gedumpt hebben als ik je vriendje was.
Oud 25-03-2012, 16:09
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
Mijn vriend geeft mij altijd van alles, alleen wat ie niet te bieden heeft is lol en grappigheid, hij is 22 ik ben 18 en ik ben niet zo serieus als hem. ik hou gewoon van jongens die lol maken. en hou heel veel van hem, mja.
Ja. En dus ga je automatisch (onbewust) op zoek naar jongens die meer humor hebben en houden van lol maken. Bedenk dus wat je liever wil, want een relatie met je vriend hebben maar tegelijkertijd verliefd worden op anderen heeft natuurlijk niet zo veel nut.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Weet je echt zeker dat je verliefd wordt op die andere jongens dan, want op de één of andere manier beantwoordde je mijn post zonet niet.
En denk je niet dat je in een andere relatie hetzelfde zou kunnen hebben? Heb jij hem nog wat te bieden?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Spijt hebben van verliefd worden op iemand anders is dom. Dat kan gewoon gebeuren, maar dat betekent dan dat je kennelijk niet maar zwaar verliefd op je vriendje bent, anders had je nooit verliefd op iemand anders kunnen worden. Om de reden dat ik dan niet meer op nummer 1 zou staan, zou ik je gedumpt hebben als ik je vriendje was.
Ja maar je hele relatie zwaar verliefd blijven gebeurt ook niet zo vaak...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 18:42
Qimm
Qimm is offline
verliefd worden op een ander staat niet automatisch gelijk aan het niet meer interessant (genoeg) vinden van je huidige lover.

Verliefd worden is geen keuze, en er lopen op de aardbol nogal wat mensen rond die in aanmerking komen om verliefd op te worden. Wanneer je met zo iemand wordt geconfronteerd op je werk of sportclub (of school, ik vergeet wel eens dat dit een scholierenforum is) kan het zijn dat je hormonen een ritje gaan maken in de achtbaan en je wordt verliefd. Zeker in het voorjaar is dat geen raar verschijnsel.

Wat je ermee DOET, dat is doorslaggevend. Ga bij jezelf te raden, is je huidige lover nog steeds diegene waar je hart naar uitgaat, waar je van houdt en waar je gelukkig van wordt? Dan zou zo'n verliefdheid geen enkel probleem moeten vormen. Maar hoe zit het met je verliefdheid, wie is dat? waarom ben je daar verliefd op? denk je dat diegene jou gelukkiger gaat maken? Of is het gewoon even een gekke crush omdat diegene zo lekker ruikt of zo mooi lacht?

Verliefd worden op een ander gebeurt, bij de een vaker bij een ander misschien nooit, maar het is niet vreemd en hóeft niets te betekenen.

/rant
Oud 25-03-2012, 22:06
marijke 1992
marijke 1992 is offline
Kheb lang een relatie gehad en besefte dat het
gewoon te vroeg is om me te binden.
Stamppot is lekker maar pizza chinees en friet zijn ook lekker maar geen van dat al is nog lekker als je het elke dag eet.
Kun je me volgen?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 22:07
Meisje1993
Meisje1993 is offline
Citaat:
Stamppot is lekker maar pizza chinees en friet zijn ook lekker maar geen van dat al is nog lekker als je het elke dag eet.
Kun je me volgen?
haha nee ik kan je niet zo volgen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 22:09
Meisje1993
Meisje1993 is offline
Citaat:
Weet je echt zeker dat je verliefd wordt op die andere jongens dan, want op de één of andere manier beantwoordde je mijn post zonet niet.
En denk je niet dat je in een andere relatie hetzelfde zou kunnen hebben? Heb jij hem nog wat te bieden?
ik weet niet of ik verliefd ben, ma die jongen kijkt wel de hele tijd na mij en doet lief, en sindsdien is ie telkens bij mij thuis (met m,n broertje)
dus ik weet het niet....:$... wat ben ik erg he!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 22:45
Meisje1993
Meisje1993 is offline
Citaat:
verliefd worden op een ander staat niet automatisch gelijk aan het niet meer interessant (genoeg) vinden van je huidige lover.

/rant
Ik vind mijn huidige vriend intressant, alleen het word na 1.5 jaar wel eentonig, elke dag in de auto zitten, bij mij thuis, en zaterdagen is het ook niet zo veel aan omdat we nooit uitgaan, (mag niet uitgaan ivm thuiswonen)
ma hou nog altijd van hem, ma vind die ander leuk. pfffff

en ja die ene jongen lacht heeel lief haha

pffff I DON'T NOOOO!!!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 05:59
marijke 1992
marijke 1992 is offline
Wat ik wilde zeggen was ... Test eerst wat jongens uit en ontdek jezelf.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 07:02
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ja maar je hele relatie zwaar verliefd blijven gebeurt ook niet zo vaak...
Nee, maar als je na 1,5 jaar al elke keer dat je de ander ziet ruzie hebt en in de tussentijd verliefd bent op iemand anders, lijkt me toch echt dat er iets flink mis is in de relatie
Oud 26-03-2012, 07:03
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Kun je me volgen?
Ja, je bent een slet.
Oud 26-03-2012, 07:44
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Wat ik wilde zeggen was ... Test eerst wat jongens uit en ontdek jezelf.
Niet iedereen heeft een vloot aan jongens nodig om zichzelf te ontdekken.
Oud 26-03-2012, 12:27
marijke 1992
marijke 1992 is offline
Citaat:
Niet iedereen heeft een vloot aan jongens nodig om zichzelf te ontdekken.
Zo bedoelde ik het ook niet.
Ben moeders mooiste ook niet.
Als ik stapel op iemand word hoop ik ook dat het 4ever is
En er een leuke tijd van te maken
maar 4ever lijkt zolang.
En wil niet net als mn moeder op mn 19de al zwanger zijn enmoeten trouwen.
En dan met mn 35 weer wil scheiden.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 12:33
Verwijderd
Mijn oma was op haar 18e zwanger en die heeft een prachtig huwelijk gehad. Your argument is invalid.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2012, 14:42
Meisje1993
Meisje1993 is offline
ik vroeg om jullie hulp?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 14:43
DmCraanen
DmCraanen is offline
Ik scroll ook gewoon tot onderaan deze post om reverend's post te lezen
Oud 26-03-2012, 15:27
Meisje1993
Meisje1993 is offline
aha dat doe ik ook mja sommige reacties heb ik niet zo veel aan.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 16:50
Verwijderd
Goed je hebt een vriend hij is erg serieus en niet echt variërend want als je op die dag elke keer dat en dat doet dan snap ik wel dat je dat eentonig vind.ps: dit is wat ik opmaak uit je verhaal.

Maar je raakt nu verliefd op een ander die dingen heeft, die jouw huldige vriend niet heeft! humor enz. maarja je zegt dat hij een lief lachje heeft maakt dus veel grappen maar spreek je hem vaak aan? dan weet je ook hoe hij tegen jou is en wie weet lijd het wel tot een leuk gesprek.

Je vriend die weet het niet dat jij op een ander verliefd bent geworden misschien dat je met hem erover kunt gaan praten want hij houd wel van je en jij laat hem hangen aan een touwtje eigenlijk.

Verder wanneer je degene hebt aangesproken die je leuk vind kun je ook gaan kijken oke wat heeft hij nog meer? hebben jullie dezelfde passies of in dezelfde richting? bijv. hij zit op basketbal en jij op handbal.

Want dan kun je degene op wie je verliefd bent leuk vinden vanwege zijn lach maar kijk wel eens naar meer dingen want als jullie beiden verschillende meningen hebben over muziek dat jij dat leuk vind en hij stom vind wordt natuurlijk ook niks he.

Dus begin daar eens mee en laat horen hoe het gaat1
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 17:34
Meisje1993
Meisje1993 is offline
Citaat:
Goed je hebt een vriend hij is erg serieus en niet echt variërend want als je op die dag elke keer dat en dat doet dan snap ik wel dat je dat eentonig vind.ps: dit is wat ik opmaak uit je verhaal.

Maar je raakt nu verliefd op een ander die dingen heeft, die jouw huldige vriend niet heeft! humor enz. maarja je zegt dat hij een lief lachje heeft maakt dus veel grappen maar spreek je hem vaak aan? dan weet je ook hoe hij tegen jou is en wie weet lijd het wel tot een leuk gesprek.

Je vriend die weet het niet dat jij op een ander verliefd bent geworden misschien dat je met hem erover kunt gaan praten want hij houd wel van je en jij laat hem hangen aan een touwtje eigenlijk.

Verder wanneer je degene hebt aangesproken die je leuk vind kun je ook gaan kijken oke wat heeft hij nog meer? hebben jullie dezelfde passies of in dezelfde richting? bijv. hij zit op basketbal en jij op handbal.

Want dan kun je degene op wie je verliefd bent leuk vinden vanwege zijn lach maar kijk wel eens naar meer dingen want als jullie beiden verschillende meningen hebben over muziek dat jij dat leuk vind en hij stom vind wordt natuurlijk ook niks he.

Dus begin daar eens mee en laat horen hoe het gaat1
Dat zijn nou goede tips! dankjewel!

en laat het zeker horen
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 19:38
Qimm
Qimm is offline
mijn man heeft een afgrijselijke muzieksmaak, toch zijn wel heel happy samen
Oud 27-03-2012, 16:15
Meisje1993
Meisje1993 is offline
oke. mja deze forum heeft niet zo veel geholpen