Advertentie | |
|
![]() |
|
Kijken naar andere jongens kan wat mij betreft in een relatie, maar er verliefd op worden is alweer meteen iets heel anders. Kennelijk is je huidige vriend niet interessant genoeg voor je en wil je dus meer? Als je vriend je genoeg zou bieden zou het verliefd worden op andere jongens niet nodig zijn, namelijk. Misschien moet je je eens afvragen wat je in die andere jongens ziet wat jouw vriend niet heeft.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En denk je niet dat je in een andere relatie hetzelfde zou kunnen hebben? Heb jij hem nog wat te bieden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
verliefd worden op een ander staat niet automatisch gelijk aan het niet meer interessant (genoeg) vinden van je huidige lover.
Verliefd worden is geen keuze, en er lopen op de aardbol nogal wat mensen rond die in aanmerking komen om verliefd op te worden. Wanneer je met zo iemand wordt geconfronteerd op je werk of sportclub (of school, ik vergeet wel eens dat dit een scholierenforum is) kan het zijn dat je hormonen een ritje gaan maken in de achtbaan en je wordt verliefd. Zeker in het voorjaar is dat geen raar verschijnsel. Wat je ermee DOET, dat is doorslaggevend. Ga bij jezelf te raden, is je huidige lover nog steeds diegene waar je hart naar uitgaat, waar je van houdt en waar je gelukkig van wordt? Dan zou zo'n verliefdheid geen enkel probleem moeten vormen. Maar hoe zit het met je verliefdheid, wie is dat? waarom ben je daar verliefd op? denk je dat diegene jou gelukkiger gaat maken? Of is het gewoon even een gekke crush omdat diegene zo lekker ruikt of zo mooi lacht? Verliefd worden op een ander gebeurt, bij de een vaker bij een ander misschien nooit, maar het is niet vreemd en hóeft niets te betekenen. /rant
||
![]() |
Citaat:
![]() dus ik weet het niet....:$... wat ben ik erg he! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ma hou nog altijd van hem, ma vind die ander leuk. pfffff en ja die ene jongen lacht heeel lief ![]() pffff I DON'T NOOOO!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ben moeders mooiste ook niet. Als ik stapel op iemand word hoop ik ook dat het 4ever is En er een leuke tijd van te maken maar 4ever lijkt zolang. En wil niet net als mn moeder op mn 19de al zwanger zijn enmoeten trouwen. En dan met mn 35 weer wil scheiden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed je hebt een vriend hij is erg serieus en niet echt variërend want als je op die dag elke keer dat en dat doet dan snap ik wel dat je dat eentonig vind.ps: dit is wat ik opmaak uit je verhaal.
Maar je raakt nu verliefd op een ander die dingen heeft, die jouw huldige vriend niet heeft! humor enz. maarja je zegt dat hij een lief lachje heeft maakt dus veel grappen maar spreek je hem vaak aan? dan weet je ook hoe hij tegen jou is en wie weet lijd het wel tot een leuk gesprek. ![]() Je vriend die weet het niet dat jij op een ander verliefd bent geworden misschien dat je met hem erover kunt gaan praten want hij houd wel van je en jij laat hem hangen aan een touwtje eigenlijk. Verder wanneer je degene hebt aangesproken die je leuk vind kun je ook gaan kijken oke wat heeft hij nog meer? hebben jullie dezelfde passies of in dezelfde richting? bijv. hij zit op basketbal en jij op handbal. Want dan kun je degene op wie je verliefd bent leuk vinden vanwege zijn lach maar kijk wel eens naar meer dingen want als jullie beiden verschillende meningen hebben over muziek dat jij dat leuk vind en hij stom vind wordt natuurlijk ook niks he. Dus begin daar eens mee en laat horen hoe het gaat1 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en laat het zeker horen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |