Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2012, 21:49
Verwijderd
Ik heb een goede sim only abonnement gevonden voor mijn mobiel. Er zit 100 belminuten en 500mb internet(1mb sec) voor 11,33 euro. Maar er zit geen smsjes bij maar is toch wel een goede deal. Ik wil graag altijd over smsjes beschikken zodat ik altijd een smsje terug kan versturen als een vriend/vriendin van mij met smsjes communiceert. Dus wil ik naast mijn abonnement ook nog over smsjes beschikken.
Kan je prepaid smsjes kopen?
en kan je dat wel combineren naast een sim only abonnement?

mvg,
hollander
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2012, 08:42
Zeepje
Zeepje is offline
Lijkt me dat je dan een duurder abonnement moet nemen. Wel raar dat er geen smsjes bij zitten, dat mag wel voor €136 per jaar lijkt me.

Ken je niet toevallig iemand die abonnementen verkoopt, soms worden die gratis weggegeven omdat ze een minimumaantal moeten halen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 08:52
WolterB
WolterB is offline
Vaak kan je wel een sms-bundel kopen naast je abonnement, ben je meestal 10 euro per maand kwijt voor 1000 smsjes. Prepaid smsjes kan je niet kopen, dan moet je toch echt 23 cent per smsje blijven betalen.
Oud 22-03-2012, 15:32
Dominquevanland
Dominquevanland is offline
Hi, nieuw hier op het forum.. Ik heb zelf een simonly abonnement van KPN, hier zit wel alles bij in en je kan gewoon smsen, bellen en internetten.. wel raar dat er bij jou geen smsjes bij zitten, als ik jou was zou ik toch of een nieuw abonnement afsluiten of je bundel iets uitbereiden, volgens mij kost dat niet zo heel veel moeite! gr. Dominique
Met citaat reageren
Oud 22-03-2012, 20:06
SusanVo
SusanVo is offline
Je kan inderdaad het beste een SMS bundel kopen. Of een ander simonly abonnement afsluiten. Even kijken op de site van je provider wat er mogelijk is, of even bellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten