Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ken trouwens iemand die homo is, en die persoon is normaal. Alleen zijn geaardheid is niet normaal. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Homoseksualiteit draait niet om seks an sich, maar welk geslacht jou aantrekt in de breedst mogelijke zin. Homoseksuele liefde is net zo abnormaal of irrationeel als heteroseksuele liefde.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Homoseksualiteit bestáát, dus hoe kan het dan tegen de natuur zijn? Er zijn nu eenmaal hetero's, homo's en bi's. En ik zeg het niet om me wat beter te voelen, want ik ben (overwegend) hetero. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind je post bijna iets christelijks hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Homoseksualiteit betekent ook niet dat iemand de mogelijkheid niet heeft om zich voort te planten. Dat kunnen ze wel; wellicht niet met de persoon met wie ze het willen. Maar er zijn ook genoeg heteroseksuele stelletjes die zich niet voortplanten. Zijn die dan ook "onnatuurlijk?" |
![]() |
||
Citaat:
En nogmaals: bij veel diersoorten komt het ook voor. Is dat ook allemaal tegennatuurlijk? |
![]() |
|
Je bent homoseksueel of je bent het niet. Ik zie liever niet twee mannen bekken, maar dat heb ik ook met heterostelletjes. Ik ken een homostel met een pleegkind, en ik mag ze wel.
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar natuurlijk kun je homoseksualiteit niet normaal vinden, net zoals je het hebben van blauwe ogen niet normaal kan vinden. De meeste mensen zijn hetero. Ik denk dat het erom gaat of je er consequenties aan verbindt, zo van: homoseksualiteit is niet normaal, dus twee vrouwen/mannen zouden geen relatie moeten hebben, want het is tegen de natuur. Je vergelijking gaat mank omdat seriemoordenaars mensen vermoorden en dat is fout. Maar homoseksuele mensen doen niemand kwaad, integendeel, het is toch alleen maar mooi als mensen van elkaar houden?
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
OT: Het is doodnormaal. Ik zou zeker de stelling 'erger' niet toepassen op meisjes v.s. jongens. Het is beide prima.
||
Citaat:
Maar waaruit maak je op dat ik het niet mooi vind dat die mensen van elkaar houden? Ik zeg al de hele tijd dat ik het niet erg vind wat die mensen doen, ik schaam me niet om met hen gezien te worden, ik behandel hen zoals iedereen anders. Het enige dat ik probeer te zeggen is dat ik het vreemd vind, aangezien ik hetero ben. Doe nu allemaal niet belachelijk en geef toe dat je het vreemd vind. Net zoals homoseksuele mensen vinden dat heteroseksualiteit vreemd is, het gaat hem dus om het standpunt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het zeker niet vreemd. De mens wordt gedreven door zijn lichaam, het brein, impulsen, biologische oorzaken die prima te herleiden zijn allemaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind er niets vreemds aan, je wordt verliefd op een persoon. En sommigen worden alleen maar verliefd op manspersonen en sommigen alleen op vrouwenpersonen. |
![]() |
||
Citaat:
Iets vreemd vinden is met iets geconfronteerd worden wat je niet gewend bent (bijvoorbeeld een Europeaan die geconfronteerd wordt met de Aziatische beleefdheidscultuur). Dat wil niet zeggen dat hetgene waar je mee geconfronteerd onnatuurlijk, irrationeel of abnormaal is, het wil gewoon zeggen dat je iets anders ziet dan dat jij (tot op dat punt) persoonlijk ervaart.
||
Citaat:
Verder vind ik dat iedereen zijn mening mag uiten, hoe dom deze ook is. Al snap ik niet dat iemand überhaupt wat tegen homoseksualiteit zou kunnen hebben, hij mag hier tegen zijn, hoe achterlijk dit ook is.
|
Maar dan rest nog de vraag, wat is 'Normaal'?
ik bedoel, hier kijken mensen soms raar op al twee mannen uitgebreid met elkaar zoenen. dat vinden die mensen apart, raar, niet 'normaal'. maar wat nou als iedereen in een land homo zou zijn en iemand deed het hierboven genoemde met iemand van het andere geslacht? is die persoon dan ook niet 'normaal'?
||
Citaat:
Ik heb niet echt een uitgesproken mening over homo's, want ja, eh. Je wordt zo geboren en je bent in staat om om anderen te geven, dus prima allemaal. Het stereotype 'flamboyante nicht' zou ik niet graag mee omgaan, maar ik hou ook niet van overdreven flamboyante meisjes of hetero mannen.
|
Om ook maar antwoord te geven op de TS:
Wat vinden jullie van homoseksualiteit. Prima En waarom? Omdat iedereen recht heeft op zijn eigen voorkeur vindt je het bij meiden minder erg dan bij jongens? Nee, het maakt me geen ene donder uit
|
Ik ben pro homo, man of vrouw. Liefde is liefde
![]() Maar zoenen in het openbaar (lees: elkaars mond uitlepelen op het bankje voor me in de tram) vind ik ook bij heterostellen een van de smerigere dingen, dus dat hoeft dan weer niet.
|
![]() |
normaal
Uitspraak: nɔrˈmal Bijvoeglijk naamwoord zoals het vaakst voorkomt, zoals de meeste mensen doen. Homoseksualiteit komt niet het vaakst voor, dus in die zin is het niet normaal. Zo zou ook gezegd kunnen worden dat blauwe ogen niet normaal zijn (wat Vogelvrij zegt dus), omdat wereldwijd gezien maar een heel klein percentage van de bevolking blauwe ogen heeft. Verder vind ik het gewoon iets dat bestaat, zoals heteroseksualiteit ook bestaat. Dat het tegen de natuur zou zijn vind ik onzin. Alsof de natuur een doel heeft. We bestaan omdat we ons voortplanten, we planten ons niet voort om te bestaan. |
![]() |
|
![]() |
Het is niet normaal, omdat wij het vroeger als abnormaal hebben bestempeld, omdat jij je onderscheidt in de rest van de groep. Waarom denken jullie dat er zolang afkeer was (en is, in heel veel landen) tegen homo's. Niet omdat het normaal was. Nu is het gelukkig in Nederland (en steeds meer landen) maatschappelijk aanvaard, of dat het gelijk normaal maakt valt nog over te discussiëren. Zelf interesseert het mij niet heel veel of iemand homo is of niet. Ik beoordeel iemand op zijn gedrag, niet op iets anders.
Laatst gewijzigd op 11-03-2012 om 21:55. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Enquête homoseksualiteit Cherryheart | 20 | 29-10-2013 15:15 | |
Psychologie |
Homoseksualiteit, keuze of aangeboren? DAH | 31 | 16-05-2013 08:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit en religie dot | 68 | 14-05-2007 22:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit en de bijbel (vrij) letterlijk nemen Verwijderd | 129 | 11-04-2007 14:20 | |
Psychologie |
Is homoseksualiteit geaccepteerd? Faerie | 75 | 27-10-2005 17:17 | |
Liefde & Relatie |
meningen homoseksualiteit voor tv programma r.g.2 | 82 | 16-05-2005 12:10 |