Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mij maakt het niks uit. Jouw vriendje des te meer. En het is wel romantisch als je andermans teksten pikt omdat je zelf te inspiratieloos bent om uit te drukken hoeveel je van hem houdt?
Zoek wat mooi gedichten, als je toch jatwerk wil leveren. Die zijn er zat. Daar wil ik je nog wel bij helpen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou gewoon eens gaan zitten aan je bureau, je pc uitdoen en al die zinloze moeite die je in dit topic stopt gaan gebruiken om een tof gedichtje te schrijven, want dit is een beetje sneu
|
Hoe kun je nu geen tekst weten? Je weet toch wat je wilt zeggen? Als je dit topic kunt aanmaken, kun je ook wel opschrijven 'ik houd heel heel veel van je kusjes X'. Ik zou liever zoiets hebben dan de zoveelste zogenaamd 'fantastische' tekst à la 'je vader heeft van de sterren van de hemel gejat en in jouw ogen gestopt!' En anders zou ik in dichtbundels zoeken naar liefdesgedichten (en dan dus wel vermelden wie het oorspronkelijk heeft geschreven) als je een mooie en min of meer originele tekst wilt.
|
Je zit hier best wel een beetje op de verkeerde plek als je wilt dat andere mensen iets gaan verzinnen dat jij tegen je vriendje kan zeggen. Schrijf gewoon op wat je voelt, zeg dat je hem lief vindt, dat je zo veel van hem houdt, dat soort dingen. Luister naar je favoriete liedjes, luister naar de teksten en quote daar dingen uit.
||
Citaat:
Ik zou zwaar teleurgesteld zijn als mijn vriend ergens anders moest gaan vragen wat voor liefs hij over/tegen mij zou kunnen zeggen. In mijn ogen is dat een teken van desinteresse en de persoon niet de moeite waard vinden. Want als je de persoon wel de moeite waard vond zou je het ook de moeite waard vinden zelf iets te bedenken. |
![]() |
|
![]() |
I don't have to be your first love,
but I do want to be your last. You wanna know who I'm in love with? Read the first word again There's only 1 thing 2 do 3 words 4 you I love you If I know what love is, it is because of you Just like the clouds my eyes will do the same. If you walk away everyday it will rain. If a kiss was a raindrop I'd send you a shower If a hug was a second I'd send you an hour If a smile was water I'd send you the sea If you needed love I'd send you me |
![]() |
|
Roses Are Red
Violets Are Blue God Made Me Pretty What Happened To you? of roses are red violets are blue sugar is sweet and so are you but the roses are pelting the violets are dead the sugar bowl's empty and so is your head. Let op: plagiaat Misschien werkt 'ik hou van je' ook nog als je iemand wil laten weten dat je van die persoon houdt...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |