Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2012, 22:42
EatMe!!
EatMe!! is offline
Hey, ik weet echt even niet wat ik moet doen. Ik heb vorige week vrijdag een heel leuk meisje ontmoet. Ik heb met her staan dansen en na een minuut of twee zaten we al met onze tongen in elkaars bek. Ik weet wel zeker dat ze me leuk vind. Nu heb ik haar gevraagd of ze zin had om naar de kermis te gaan volgende week en dat wil ze wel. Het probleem is ik weet niet of je dit een relatie kunt noemen. Dus als ik haar ophaal moet ik haar dan een kus geven ofzo? En ik ben ook niet echt een goede prater met mensen die ik nog niet zo lang ken. Dus waar moet ik het met haar over hebben de hele dag?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2012, 22:46
Verwijderd
Nee, het lijkt me niet dat je dit een relatie kan noemen, je hebt haar pas 1x gezien neem ik aan? Dan heb je nog geen relatie met haar. Aangezien je al hebt gezoend lijkt het me zeker niet raar om haar te zoenen als je haar weer ziet.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 22:52
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dit is nog geen relatie nee. Jullie gaan nu op een eerste date, als dat goed gaat en jullie nog een keer daten, dan gaan jullie 'daten' en het wordt pas echt een relatie als jullie dat allebei weten en zeggen, ja, dit is echt leuk en de moeite waard, hier wil ik wel een tijdje mee doorgaan.

Denk ik dan. Afhankelijk van haar reactie als ze je ziet (vrolijk en opgewekt, hopelijk) kun je haar wel een kus geven als je haar begroet, lijkt me.
Oud 03-04-2012, 22:59
Vowel
Vowel is offline
Hmm, ik denk inderdaad niet dat je er van uit moet gaan dat het een relatie is. Jullie hebben elkaar pas één keer gezien, als ik het goed begrijp? Ik denk dat het haar nogal kan afschrikken als je nu al spreekt van een relatie of van "mijn vriendin," dus dat zou ik nog even laten. Maar het lijkt er inderdaad op dat ze je in ieder geval leuk vindt, want anders zou ze niet met je meegaan (al is het natuurlijk geen garantie dat het uiteindelijk echt iets wordt, maar het is een begin ).

Het praten zou geen probleem moeten zijn. Jullie gaan naar de kermis dus je hebt sowieso iets te "doen" en dat maakt het al een stuk makkelijker. Begin gewoon met bijvoorbeeld vragen wat haar favoriete attractie is, en dan komt de rest vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 23:03
klooterkip
klooterkip is offline
Geen relatie, maar dat is wel duidelijk.

Zelf zou ik zeker niet op het begin een kus geven, alleen op de wang is groet. Waar had je haar trouwens gezoend? Als het op een romantisch plekje was is dat natuurlijk anders dan in een club. Bij het afscheidt kan het, afhankelijk van de plek natuurlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten