Hallo iedereen,
ben gisterenavond wat binnengevallen want ik zag het even niet meer zitten, ik werd er even gek van. Zie topic in Seksualiteit.
Nu in al die drukte vergat ik me even voor te stellen:
Ik ben C. hou het verlopig daar maar op, zo noemen mijn vrienden me namelijk ook.
Ik ben student Latijn Wiskunde (ASO) in België uiteraard. (er is geen ander land dat dit systeem toepast).
16 jaar en als ik mijn vrienden en familie geloven mag een homo universalis in wording xd.
Ik ben geïnteresseerd in: Wiskunde, Talen, Wetenschappen, Klassieke Muziek, Opera, Sport, Dieren, onze economie.
Hobbies: Schilderen en Tekenen als ik vrije tijd ergens vind, er veel weggaan met vrienden en vriendinnen uiteraard, ik zing ook (klassiek) en ik voel er wel iets voor om volgend jaar van een vriendin wat danspasjes aangeleerd te worden.
Sport? Ik pool met vrienden, biljarten, fitness sinds mijn 13e (ik weet 't heel slecht maar ik was toen al 1 m 78 groot (nu 1 m 89)), ik kan familie getrouw ook nog wat pingpongen en bowlen, op school speel ik basket en uiteraard pingpong. Verder hou ik ook wel van een tripje fietsen op een rustig tempo, paar tientallen kilometers. (Daags fiets ik 20 km (in totaal) heen en weer naar school)
Muziek? Ik hou sinds mijn 13e van klassieke muziek dat is voortgekomen uit een voorliefde voor Symphonic Metal (Metal met een symfonie in verwerkt). Zo begon ik geïnteresseerd te raken in Mozart en Bach omdat mijn ouders daar ook dol op zijn. Later ook voor de Grand Operas, ben er al één gaan bekijken in Antwerpen, duurde langer dan ik dacht. Mensen hebben vaak een heel verkeerd beeld van klassieke muziek, vandaar dat ik de aria's eens heb voorgesteld aan vrienden om te luisteren en ze vonden het eigenlijk wel zeer chique dat die mensen (tenoren en sopranen) zo'n noten konden bereiken. Dat vind je niet vaak meer terug in de huidige popmuziek.
Mijn favoriete componist? Pucchini, Zanger? Pavarotti / Corelli.
Kleding: Ik heb wel een heel eigen stijl moet ik toegeven, mij zal je bijvoorbeeld nooit zien in een paarse Jack n Jones trui met een pet op en een funky bril en gestreepte korte broek met gympies. Ik draag vooral blazers en vesten, soms truien met een gevlochten patroon maar niet vaak. Omdat ik mijn nek heel vaak kraak (eens je begint kan je niet meer stoppen), draag ik een sjaal, meestal gewoon als decoratie en niet persé om het warm te hebben. Gescheurde broeken heb ik ook niet, wel nette effen kleuren broeken en skinny jeans. Wees gerust, ik draag geen roze of fel rood.
Vriendin? Jah, sinds een paar maanden nadat we twee jaar uit elkaar waren geweest.
Gedrag: Ik probeer voor iedereen zo goed mogelijk te zijn. Voorheen kon ik al eens serieus irritant zijn en volgens sommigen een beetje arrogant. Maar na de dood van een vader van een goede vriend heb ik ingezien dat het leven te kort is voor droefenis en optimisme dus moest primeren. Nu dat wil niet zeggen dat als iets mij niet aanstaat of er iemand iets schrijft / zegt wat in mijn ogen ongepast is, zal ik niet twijfelen hem of haar dat op een beschaafde manier zonder janken en tieren te zeggen. :-)
Zo dat is ongeveer wie ik ben.
Laatst gewijzigd op 22-03-2012 om 17:33.
|