Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2012, 12:38
Verwijderd
Hoi ik ben devlin 15 jaar en al 4 jaar een gebroke hart na een relatie nu had ik 2wekenmet een meisje vandaag zouden we chillen en nu ineens zeg ik in een sms's hoi sgat ze reageert en zegt ben je sgat niet het is dus uit na elke relatie gaat het snel uit en ik denk aan zelfmoord klinkt zielig naja kan me niks schelen ik wil hier niet me leven word geloof ik als lelijk aangekeken wat moet ik doen ik jank me nu dood ik weet niks meer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2012, 12:51
Verwijderd
Ik weet het gwn niet meer
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 13:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Tip: wanhopig doen helpt in elk geval niet als je chickies wil scoren.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 13:14
Vowel
Vowel is offline
Ja luister. Je hebt ook al tig topics op Contact Gezocht én je loopt steeds te dreigen met zelfmoord. Je komt nogal wanhopig over en dat is absoluut niet aantrekkelijk. Je moet je niet zo druk maken. Je bent vijftien. Je leven eindigt niet als je even geen vriendin hebt. Al dit gezeur gaat het echt niet waarschijnlijker maken dat je een vriendin krijgt, want geen enkel meisje gaat uit medelijden een relatie met je nemen.

Verder snap ik echt niet hoe je op je vijftiende al vier jaar een gebroken hart kan hebben na een "relatie." Ga jij ons nu echt vertellen dat je op je elfde een "relatie" had?

Die onzekerheid en wanhoop van jou staat je alleen maar in de weg, geloof me nu maar. En het openen van dit soort topics gaat je niet helpen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 13:22
Verwijderd
Doe gewoon een tijdje zonder verkering, dan kunnen ze het ook niet uitmaken. In elk geval tot je wat beter in je vel zit. En praat met je ouders over dat je je zo kut voelt.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 13:25
Verwijderd
Heej Devlin,
Ik snap dat je je heel erg kut voelt hierover, maar liefde moet tog echt van 2 kanten komen ! Weet wel dat er meer leuke meissies rond lopen dan die ene die jy zo geweldig vind! bedenk bijvoorbeeld eens op wat voor meissies je valt.. hou je van blond haar blauwe ogen, zou ik maar eens naar de hockey clubs gaan want daar lopen allemaal blonde meisjes Ik wens je veel succes !!
groetjes meisje mavo3
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 14:30
Verwijderd
Ja ik val op meiden met blond haar ik vind ze heus wel maar is dat goed als ik een meisje zie in metro of straat en naar diegene toe lopen en vragen of ze ping ofzo heeft en beetje kletsen ?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 14:41
Verwijderd
Heej oke mooi zo
Ehm nou ik zou denk ik als een jongen op me af kwam en aan me vroeg of ik ping had ook niet meteen men ping geven want ik ken diegene dan niet, en stel je doet het wel wat nou als je dan heel erg op dat meisje verliefd wordt,dan heb je natuurlijk het probleem dat ze dan weer niet in je buurt woont, en dan denk je ach maakt me niks uit, maar 1 ding dat is echt Rottig als je elkaar weinig ziet en dan gaat je relatie er pas echt aan !
O ja nog geen denk ajb niet aan zelfmoord !! je ziet er echt niet lelijk uit en het gaat echt wel goed komen met een meisje !! ookal voel je je nu nog zo kut !!!
succes ! xx
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 14:49
Volk
Volk is offline
Waarom begin je eigenlijk aan een nieuwe relatie als je nog een gebroken hart hebt? En wat is de reden dat je steeds weer relaties aangaat? Is het omdat het meisje blond is of is er meer dan dat? Want het meisje waar je het is je openingspost over hebt lijkt me niet echt iemand waar ik een relatie mee zou willen. Ik heb liever iemand met wat meer inhoud en karakter. Vind je het erg dat het uit is of vind je het erg dat zij je liefde niet meer beantwoord?

ps. Als je punten en hoofdletters gebruikt is je verhaal een stuk duidelijker.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 15:01
Verwijderd
Dankj maar tog weet ik niet of ik wel een lief mooi blond meisje krijg ik zie het wel
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 16:43
Vowel
Vowel is offline
Het begint erop te lijken dat "blond haar" zo'n beetje de enige eis is die jij hebt. En dan zijn er nogal veel potentiële slachtoffers, denk je niet? Je moet denk ik echt gewoon even ophouden met zoeken naar een vriendin en er eerst voor zorgen dat je je fijn voelt in je eentje.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 17:33
Verwijderd
Je hart is niet 4 keer gebroken, je hebt je gewoon 4 keer heel erg ingesteld op iets waar je nog totaal geen ervaring of kennis van hebt. Wacht nou gewoon rustig tot je een keer -wel- verliefd bent en dan komt het vanzelf. En niet zo huilen met je zelfmoord, gatverdamme zeg.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 22:29
Stinkdier
Stinkdier is offline
Doe niet zo zwakzinnig. Je hebt geen gebroken hart want je was pas 11, je was niet verliefd want je wil alleen maar een lekkere blonde scharrel en verder ben je gewoon een aandachtsgeil jochie met je zelfmooi dus nou mond dicht en een beetje volwassener doen. je komt vanzelf wel iemand tegen op wie je verliefd wordt als je een beetje opgegroeid bent.

p.s. dat met je sgatje dat was geen relatie, daar was jij alleen hoopvol over.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 11:58
mytholon
mytholon is offline
Wees een vent en ga verder, je lijkt wel op van die aandachtsgeile meiden op facebook die ook denken dat hun wereld is vergaan als het uit is...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 15:39
DAH
DAH is offline
Was zij zich bewust van het feit dat jullie iets hadden? Misschien wist zij het niet eens. Maar, je bent 15, je hebt nog vele jaren te gaan. Wees niet wanhopig om een vriendin te krijgen maar leef gewoon lekker single totdat er iemand op jouw pad komt die je, na een tijdje, erg leuk begint te vinden. En misschien moet je niet alleen op zoek gaan naar blond, want misschien is je perfecte vriendin een brunette.
Oud 15-04-2012, 19:19
Verwijderd
daar heeft iedereen wel is last van. Gwn positief blijven
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 17:17
bierkoning
bierkoning is offline
2 weken, dat is geen relatie, niet zo miepen en gewoon verder gaan. Je komt vanzelf wel iemand tegen....
Reageren

Regels voor berichten