|
|
Bekijk resultaten poll: kun je iemand via een pm mee uitvragen als je diegene alleen van gezicht kent | |||
ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 52.17% |
nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 47.83% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ik ben niet zon typ die zomaar op iemand af an lopen en lekker kletsen. vooral niet met veel mensen eromheen. wat dus wel altijd het geval is als ik haar zie ![]() Mijn idee was omdat ze me wel van gezicht kende, een berichtje ofzow te sturen, met of het haar leuk lijkt om een keer af te spreken... maar ben bang dat dat haar afschrikt. en als het zo niet kan. is de kans erg klein dat ik haar ooit op een rustig moment toevallig tegenkom. ik kan erg goed met meisjes praten, maar er is die drempel waar ik overheen moet ![]() en via die pm wil ik die drempel over.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, dat zou raar en creepy over komen, net zo raar als in je vorige drie topics. Je ziet haar elke week in de kerk, pak nou gewoon eens je ballen bij elkaar (niet letterlijk, dat zou ook raar en creepy overkomen), stap op haar af en zeg "hoi, ik ben <naam>, ik zie dat je hier ook elke week komt, wat vond je van de dienst".
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ja ok en dan verder? dat bedacht ik zlef ook
![]() maar als ik meetal tegen iemand beginm is het dus hallo, en dan hoe is het etc, maar dat zeg je alleen tegen iemand als je diegene al goed/redelijk kent, bij haar is dat wat minder dus, vind ik het een beetje raar als ik zo begin.... maar als jullie zeggen dat maakt niet uit, probeer ik het gewoon zo ![]() |
![]() |
|
|