Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: kun je iemand via een pm mee uitvragen als je diegene alleen van gezicht kent
ja 12 52.17%
nee 11 47.83%
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2012, 20:38
Verwijderd
Ik weet t niet meer en wil nu gewoon jullie mening oproepen met behulp van deze poll:
heb alleen ja of nee nodig, en desnoods een waarom..

ps geen kans om diegene aan te spreken, dus via pm uitvragen? ja of nee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2012, 21:00
Verwijderd
Op basis van een foto een pm sturen met de vraag 'zin om een keer uit te gaan?' Nee, dat kan niet en ik denk dat de kans heel klein is dat je daar positieve reactie op krijgt.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 21:20
Verwijderd
Nah, waarom kan dat niet dan? Diegene zal maar net uit een relatie komen o.i.d. of is er om een andere reden ook wel aan toe met zomaar iemand een avondje lol te hebben/ uit te gaan. Gewoon proberen dus.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 21:32
Verwijderd
Tis niet op basis van foto zomaar even vragen, ik zie haar redelijk vaak, maar de kans om haar even te spreken is er gewoon niet. dus zou ik haar een pmetje willen sturen. Dus hoe denk je er dan over?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 22:05
honkballertje
honkballertje is offline
Als je haar redelijk vaak ziet, kan je haar ook aanspreken.
Oud 24-03-2012, 22:21
Verwijderd
Ik vind ghet een beetje vreemd dat je iemand niet kunt aanspreken. Ik zou dan toch een poging wagen om haar aan te spreken. Ik zou nee zeggen als een jongen die ik alleen van gezicht ken me ineens een berichtje stuurt maar me niet gewoon mee uit vraagt. Mijn reactie zijn: Groei wat ballen. Maar goed
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Tis niet op basis van foto zomaar even vragen, ik zie haar redelijk vaak, maar de kans om haar even te spreken is er gewoon niet. dus zou ik haar een pmetje willen sturen. Dus hoe denk je er dan over?
Dan ben ik het met Secret Agent eens. Kom op man.

Ik dacht je 'kent' d'r alleen hier van het forum haha, aanspreken die hap dus.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 19:53
Verwijderd

ik ben niet zon typ die zomaar op iemand af an lopen en lekker kletsen. vooral niet met veel mensen eromheen. wat dus wel altijd het geval is als ik haar zie

Mijn idee was omdat ze me wel van gezicht kende, een berichtje ofzow te sturen, met of het haar leuk lijkt om een keer af te spreken...
maar ben bang dat dat haar afschrikt. en als het zo niet kan.
is de kans erg klein dat ik haar ooit op een rustig moment toevallig tegenkom.

ik kan erg goed met meisjes praten, maar er is die drempel waar ik overheen moet als het er eenmaal is, is de rest niet moeilijk.

en via die pm wil ik die drempel over....
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 19:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Als je haar redelijk vaak ziet kun je beter gewoon op haar aflopen en een praatje maken (niet meteen uitvragen), anders kom je nogal creepy over.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 20:14
anoniemeruben
anoniemeruben is offline
ik heb nee geantwoord, maar het kan wel als je wel de naam kent bijv.
en als je alleen het gezicht kent dan kan je toch ook geen private message sturen (prive bericht)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 20:19
Verwijderd
Tuurlijk ken ik haar ook van naam
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 21:00
Verwijderd
Uiteraard kan dat.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 21:12
Verwijderd
@reverend
ja ok alles kan,

maar zou dat niet raar overkomen? creepy

denk namelijk wel dat ik deze week wat ga sturen heb er al veel te lang over nagedacht
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 21:37
Verwijderd
Ja, dat zou raar en creepy over komen, net zo raar als in je vorige drie topics. Je ziet haar elke week in de kerk, pak nou gewoon eens je ballen bij elkaar (niet letterlijk, dat zou ook raar en creepy overkomen), stap op haar af en zeg "hoi, ik ben <naam>, ik zie dat je hier ook elke week komt, wat vond je van de dienst".
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 21:00
Verwijderd
maar stel nou dat dat helemaal niet kan? zou ik haar dan zo kunnen vragen of op msn toevoegen?

vrienden zeggen dat ik haar op msn moet toevoegen, en gewoon beetje moet gaa kletsen. om haar zo beter te leren kennen.
is dat een betere optie?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 21:50
Verwijderd
Citaat:
maar stel nou dat dat helemaal niet kan? zou ik haar dan zo kunnen vragen of op msn toevoegen?

vrienden zeggen dat ik haar op msn moet toevoegen, en gewoon beetje moet gaa kletsen. om haar zo beter te leren kennen.
is dat een betere optie?
Haar leren kennen is altijd goed. Maar je zult in het echte leven haar ook moeten leren kennen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 08:53
Verwijderd
Haar toevoegen op msn is inderdaad een betere optie dan haar uitvragen terwijl ze je verder niet kent
Met citaat reageren
Oud 04-04-2012, 15:10
Verwijderd
Met de uitag weet ik nog niet wat ik moet 50 50,

Ik wil haar toevoegen op msn maar weet dan niet hoe ik moet beginnen met praten.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2012, 15:13
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Met de uitag weet ik nog niet wat ik moet 50 50,

Ik wil haar toevoegen op msn maar weet dan niet hoe ik moet beginnen met praten.
wat dacht je van "hallo"
Oud 04-04-2012, 16:49
Verwijderd
ja ok en dan verder? dat bedacht ik zlef ook

maar als ik meetal tegen iemand beginm is het dus hallo, en dan hoe is het etc, maar dat zeg je alleen tegen iemand als je diegene al goed/redelijk kent,

bij haar is dat wat minder dus, vind ik het een beetje raar als ik zo begin....

maar als jullie zeggen dat maakt niet uit, probeer ik het gewoon zo
Met citaat reageren
Oud 04-04-2012, 17:10
Verwijderd
eerst uitleggen hoe ze in jouw msn terecht komt!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2012, 17:11
Verwijderd
Dus bv. 'ik ga ook naar kerk x, en ik zag op hyves je msn staan, dus ik dacht ik voeg je even toe'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten