Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2012, 21:30
Tecum
Tecum is offline
Hier zit ik al een tijdje mee... Ik ben verliefd geworden op mijn docent. Ik wéét dat zulke relaties niet zijn toegestaan, en ik ga er ook niets mee doen. Ik vraag me gewoon af of iemand hetzelfde meemaakt/ heeft meegemaakt.
Deze docent is niet verliefd op mij, beschouwt me gewoon als een (chaotische) leerling.
Maar toch kan ik mijn hoofd niet meer bij school houden omdat ik er de hele tijd aan moet denken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2012, 22:18
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Er zullen er vast genoeg zijn die dit ook hebben meegemaakt. Je zult zien dat het vanzelf weer overwaait. In die tussentijd is het geen enkel punt om eraan te blijven denken, maar je wil natuurlijk niet dat je schoolwerk hieronder lijdt. In dat geval zou ik op dat soort momenten afleiding zoeken of gewoon even een momentje er non-stop héél veel aan denken, zodat je jezelf even de kans hebt gegeven en vervolgens weer verder kan.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 23:27
Linda Prins
Linda Prins is offline
Hoi, ik ken dat gevoel wel, jij hebt er niets mee gedaan, dat is maar goed ook, dat chaotische herken ik wel in mezelf,
was ook verliefd op mijn docent, jij hebt een meevaller dat jou docent niet verleifd op jou was, maar mijn docent was niet zo van steen als de jouwe, en ben ik wel over die grens gegaan,(een oude bok lust wel een groen blaadje, ik was dat groene blaadje) als je snapt wat ik bedoel, die verliefdheid was bij mij ook enorm, wist me geen raad, hij ook niet, het gebeurde, hij heeft me toen gezegt dat het fout was, wat we deden, het was een indringend gesprek onder 4 ogen, dus alleen hij en ik, had er best wel moeite mee, om het te accepteren, maar aan de andere kant, ik wilde ook niet dat hij door mij in problemen zou komen, het was een hele zure appel, om doorheen te bijten, maar mijn verliefdheid verdween, maar mijn interesse voor erotiek en seks is gebleven....en hoe..... Maar jij hebt geluk dat het gelukkig niet zover gekomen is als bij mij, die verliefdheid gaat wel over, ik had mijn aandacht gezet op jongens op school, en zo heb ik mijn verleifdheid kwijt kunnen raken. om het zo maar even te noemen.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Hoi, ik ken dat gevoel wel, jij hebt er niets mee gedaan, dat is maar goed ook, dat chaotische herken ik wel in mezelf,
was ook verliefd op mijn docent, jij hebt een meevaller dat jou docent niet verleifd op jou was, maar mijn docent was niet zo van steen als de jouwe, en ben ik wel over die grens gegaan,(een oude bok lust wel een groen blaadje, ik was dat groene blaadje) als je snapt wat ik bedoel, die verliefdheid was bij mij ook enorm, wist me geen raad, hij ook niet, het gebeurde, hij heeft me toen gezegt dat het fout was, wat we deden, het was een indringend gesprek onder 4 ogen, dus alleen hij en ik, had er best wel moeite mee, om het te accepteren, maar aan de andere kant, ik wilde ook niet dat hij door mij in problemen zou komen, het was een hele zure appel, om doorheen te bijten, maar mijn verliefdheid verdween, maar mijn interesse voor erotiek en seks is gebleven....en hoe..... Maar jij hebt geluk dat het gelukkig niet zover gekomen is als bij mij, die verliefdheid gaat wel over, ik had mijn aandacht gezet op jongens op school, en zo heb ik mijn verleifdheid kwijt kunnen raken. om het zo maar even te noemen.
Aldus de 40 jarige werkloze man.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 23:41
Linda Prins
Linda Prins is offline
Citaat:
Aldus de 40 jarige werkloze man.
Vertel je iets serieus krijg je weer zulke vreemde opmerkingen,nou ja ach, vrijheid blijheid toch
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 07:32
bierkoning
bierkoning is offline
Linda Prins,je stond in de metro gister! je hebt een mening gegeven op een artikel! weet even niet meer welke precies maar zag je naam voorbij komen.... hmmmm

en OT: Probeer je idd gewoon toch te focussen op school en die verliefdheid waait wel over. Als je zometeen van die school af bent, is het gewoon uit het oog uit het hart!
Oud 29-03-2012, 11:05
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dit is zo ongeveer net zo geloofwaardig als al je andere posts, maar ik wil je wel even complimenteren, want jouw fantasie is daadwerkelijke grenzeloos.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 17:46
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Ik ben echt een jaar lang (geeen schooljaar, maar een echt jaar) smoorverliefd geweest op mijn leraar Nederlands. Vreselijk gewoon. Hartkloppingen, zweten, vlinders, het complete pakket.
Na een jaar is het weggeëbt, maar ik vind hem nog steeds onwijs lekker.
Sterkte ermee dus. Het is zeker niet makkelijk!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten