![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, geloof ik. Je voelt je alleen lichamelijk en seksueel aangetrokken tot jongens, zeg je. Daarna zeg je dat je op jongens valt. Bedoel je daar nu mee dat je je alléén lichamelijk aangetrokken voelt tot jongens (en dus niet verliefd op ze wordt)?
En als je zegt dat je niet verliefd op die vrouw bent, ben je imo niet biseksueel, dat ben je volgens mij pas als je verliefd op iemand wordt. Je bent onder de indruk,d at is wat anders. |
![]() |
|
Nee sorry dat het wat onduidelijk is, ik bedoel dat ik altijd verliefd word op jongens. Nooit op meisjes en dat ik nooit naar meisjes kijk (zoals ik naar jongens kijk zeg maar).
btw.. wat is imo? :$ Ja dat dacht ik dus ook, maar ik werd aan het twijfelen gebracht door het feit dat ik het leuk vind om bij haar te zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
in my opinion.
Verderrrrrr moet je je daar niet zo druk om maken. Wat doet het er nou toe of je verliefd op haar wordt/bent? Ik ben zo vaak onder de indruk van mensen en dan wil ik daar ook zo vaak en veel mogelijk bij zijn, maar dan ebt dat vanzelf wel weer weg. En tuurlijk vind je het leuk om bij haar te zijn, dat is toch bij iedereen die je tof vindt? |
![]() |
|
Je hebt over hetzelfde onderwerp (dit gaat ook over die lerares neem ik aan) ook al een topic op Liefde en Relatie. Daarnaast horen vragen over geaardheid ook eigenlijk op L&R dus deze gaat dicht. Je mag uiteraard wel je topic op L&R nieuw leven proberen in te blazen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Waar zit jij op de Kinsey-schaal? Axel11 | 159 | 14-10-2015 00:03 | |
Liefde & Relatie |
moeder accepteerd het niet Dutchey | 13 | 30-01-2015 19:46 | |
Seksualiteit |
Experimenteren met leden van hetzelfde geslacht - Homoseksueel? powersneder | 50 | 21-04-2013 15:37 | |
Verhalen & Gedichten |
In duBIo Verwijderd | 16 | 04-03-2006 15:47 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer ben je biseksueel? Optima | 58 | 25-05-2005 20:20 | |
Seksualiteit |
Bi-fiel, bi-sexueel, bi-nieuwsgierig? juno | 40 | 10-11-2003 18:49 |