Advertentie | |
|
![]() |
|
zoiezo als je 16 bent,
mag je drinken, maar betekent dat dat je je lam mag gaan zuipen? want daar komt het wel op neer. als 18 een max is (wat al echt echt echt heel veel is) en het kan naar boven uitschieten? dan zit je toch al gauw boven de 20.. en dan begint wiki gelijk te krijgen. natuurlijk hangt het af van de inhoud, en hoe groot het glas is, maar 20 van alles is al teveel!! echt waar, ik zou het echt bij een paar glazen bier houden als ik jou was vriend. echt dronken worden moet je niet doen als je 16 bent. dude, het is niet stoer om je lam te zuipen. |
![]() |
|
Beste Napoleonzuurtje,
ik weet wel het één en ander over alcohol, dus ik kan je daar wel antwoord op geven. Met comazuipen wordt meestal bedoeld dat je ergens heen gaat met de bedoeling om (erg) veel te drinken. Je bent zelf 16 en zeker op die leeftijd is het verstandig om terughoudend te zijn met alcohol. Dit omdat wetenschappers ervan uitgaan dat je hersenen nog volop in ontwikkeling zijn tot zo ongeveer je 23e jaar. Kies je ervoor om voor je 23e (veel) te drinken dan loop je het risico dat je hersenen zich niet goed ontwikkelen of erger nog dat je hersenschade oploopt voor de rest van je leven. Ik wil je niet bang maken, maar het lijkt me goed om je een eerlijke reactie te geven met de risico's die er zijn. http://www.youtube.com/watch?v=Z1kt5...feature=relmfu In dit youtubefilmpje kun je zien wat alcohol met jonge hersenen kan doen. Je zegt dat je maximaal 1 keer in de maand alcohol drinkt en dat lijkt me persoonlijk best wel netjes. Alleen het aantal van 12-18 pils met uitschieters naar boven of beneden vind ik persoonlijk wel erg veel. Ik hoop dat je iets aan mijn reactie hebt. |
![]() |
|
![]() |
Ik hoop dat je een klein mannetje bent, want 47 kilo is niet zo veel
![]() Ach, de een kan d'r wat beter tegen dan de ander. Een keer in de maand is niet zo vaak. En drank is op geen enkele wijze gezond, duss. Jij weet hoeveel je kan hebben, hou je daar aan. Niet meer, end of story. Wikipedia is lelijk. |
![]() |
||
Citaat:
Bron |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|