![]() |
|
![]() |
Topic afgesplitst van: klik, in dit topic kunnen jullie verder praten over programma's van vroegah!
Vroegah had je nog Toonami en Foxkids en goede tekenfilms op Cartoon Network. Man, dat was veel beter dan wat er nu wordt uitgezonden. Beyblade en Inazuma eleven okay, Phineas en ferb en pokemon black& white kan ik nog wel verdragen maar ik wordt gewoon strontziek van al die nagesynchroniseerde amerikaanse shit met hyperactieve kutkoters. IK WIL DRAGONBALL Z VERDOMME!!!! excuus voor al het gescheld, maar het moest er gewoon even uit *potato* Laatst gewijzigd op 20-06-2012 om 18:58. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wil de progamma's de leukste thuis terug
en van de andere ben ik de naam kwijt ze speelden in 2004 de ene ging over een goochelaar die allemaal dingen deed wonderbaarlijk dat proggama was trouwens alleen op de zaterdag het andere ook op de zaterdag na dat proggama was er een dat ging over kluizen je had er allerlij kleuren van de rest weet ik niet meer het is te lang geleden nu zijn er wel andere dingen.. maar vroeger was het leuker Laatst gewijzigd op 22-05-2012 om 18:28. |
![]() |
|
Telekids met Carlo en Irene en al die series die tussendoor kwamen zoals are you afraid of the dark, finders keepers en the odyssey. Oh en spellbinder en sliders. Die series vond ik vroegah echt geweldig.
|
Mission Top Secret
![]() Helaas is op internet nergens een Engelse versie te vinden, alleen de nagesynchroniseerde Duitse versie. Maar toch gaaf om te zien hoe ze daar videobellen met een soort organizer en je dat als kind superstoer vond en met je mobieltje nu bijna hetzelfde kunt. ![]() En X-Men en Batman natuurlijk: Beste tekenfilms ooit ![]() En de Power Rangers natuurlijk ![]() ![]()
|
Power Rangers was echt zo'n vet tof programma, ik wilde altijd de roze zijn omdat de gele een chinees was. Daar hebben mijn zus en ik wel eens ruzie over gemaakt
![]() Oh en: Ik vind het altijd zo nasty dat hij altijd op blote voeten liep. ![]() Gelukkig is dit soms nog op tv ![]() Ik wil eigenlijk nog veel meer spammen (want hallo, Cartoon Network ftw!), maar dat moet maar een andere keer ![]()
|
Omg, Martino, Mission Top Secret was echt awesome
![]() In datzelfde straatje vond ik Runaway Bay ook heel spannend als klein Chickje. En verder inderdaad alle series die LP noemt ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Cultuur: nostalgie & de kunstmatige cultuur me-nu | 9 | 02-03-2011 08:43 | |
Psychologie |
Gevoelens van nostalgie! DeKoning | 8 | 05-09-2010 00:11 | |
Games |