Hello,
Mijn real name zeg ik niet dus ga er aub ook niet om vragen (: Zeg maar gewoon muppet of verzin een naam

) Zo dat was al 1aspect voor vandaag.
Ok, ik ben 12 jaar oud. Zit op het havo/vwo, zit op paardrijden en nee dat is niet voor mietjes of penny meiden. Waar ik overigens een grote hekel aan heb dus wees gerust ik ben ingeënt tegen het penny virus. Ik luister verder graag naar random muziek, dus wat er eigenlijk gewoon op dat moment op de radio is. Maar queen, coldplay, U2 en Beyoncé zijn ook altijd goed

. Ik kan soms nogal een bemoeial zijn, dit is niet vervelend bedoeld dus als je er aan ergerd. Sorry, zeg het dan aub gewoon inplaats van achter mijn rug om te gaan zitten roddelen. Verder heb ik 2 katten, grijsje & sokje (die namen heb ik 6 jr geleden bedacht) ik heb verder ook een aquarium, met een overbevolking van guppen erin zitten. Verder rpg ik soms, (afkorting = Roling play game) wat btw zeer nuttig is voor je grammatica en zinsopbouw

. Mmm wat verder, ik heb bruin haar, blauw/grijze ogen, sproeten, ben slank, 1.68 (van de week nog opgemeten)
Als je verder nog ergens geïntresseerd in bent mag je het gerust vragen, ik bijt niet.
Als je wilt weten op welke site's ik nog meer 'actief' ben mag je het me gerust vragen via pm
Gr Muppet
(btw mods hebben jullie de emoties van bokt gestolen?)