Advertentie | |
|
![]() |
|
1 samen naar de bioscoop of samen bungee jumping?
2 samen een videoclipje opnemen of samen zingen? Ik kan niet zingen 3 hij/zij kookt voor jou of naar de restaurant? Alleen dan wil ik koken, of samen koken 4 in je eigen kamer met je geliefde slapen of in een hotel? 5 naar 6 zoenen onder de douche of in een auto? 7 naar een concert van je favo artiest of thuis een filmpje kijken? 8 tegen hem/haar aanliggen of op hem/haar liggen? Hoewel ik het ook niet erg vind als iemand tegen mij aan ligt 9 foto's maken van jullie samen of toekijken bij een fotoshoot 10 in een achtbaan of samen genieten van de zon?
|
Verwijderd
|
2 samen een videoclipje opnemen of samen zingen? 3 hij/zij kookt voor jou of naar een restaurant? 4 in je eigen kamer met je geliefde slapen of in een hotel? 5 naar het park of skaten? 6 zoenen onder de douche of in een auto? 7 naar een concert van je favo artiest of thuis een filmpje kijken? 8 tegen hem/haar aanliggen of op hem/haar liggen? 9 foto's maken van jullie samen of toekijken bij een fotoshoot? 10 in een achtbaan of samen genieten van de zon? Ik heb 2 eigenwijs niet ingevuld want die dingen zou ik nooit doen ![]() |
![]() |
|
2 samen een videoclipje opnemen of samen zingen? 3 hij/zij kookt voor jou of naar de restaurant? 4 in je eigen kamer met je geliefde slapen of in een hotel? 5 naar de park of skaten? 6 zoenen onder de douche of in een auto? 7 naar een concert van je favo artiest of thuis een filmpje kijken? 8 tegen hem/haar aanliggen of op hem/haar liggen? 9 foto's maken van jullie samen of toekijken bij een fotoshoot 10 in een achtbaan of samen genieten van de zon?
|
2 samen een videoclipje opnemen of samen zingen? 3 hij/zij kookt voor jou of naar de restaurant? 4 in je eigen kamer met je geliefde slapen of in een hotel? 5 naar de park of skaten? 6 zoenen onder de douche of in een auto? 7 naar een concert van je favo artiest of thuis een filmpje kijken? 8 tegen hem/haar aanliggen of op hem/haar liggen? 9 foto's maken van jullie samen of toekijken bij een fotoshoot 10 in een achtbaan of samen genieten van de zon?
|
2 samen een videoclipje opnemen of samen zingen? geen van beide. 3 hij/zij kookt voor jou of naar de restaurant? Samen koken dan. 4 in je eigen kamer met je geliefde slapen of in een hotel? 5 naar het park of skaten? 6 zoenen onder de douche of in een auto? 7 naar een concert van je favo artiest of thuis een filmpje kijken? 8 tegen hem/haar aanliggen of op hem/haar liggen? 9 foto's maken van jullie samen of toekijken bij een fotoshoot 10 in een achtbaan of samen genieten van de zon? geen van beide
|
![]() |
2 samen een videoclipje opnemen of samen zingen? 3 hij/zij kookt voor jou of naar de restaurant? 4 in je eigen kamer met je geliefde slapen of in een hotel? 5 naar het park of skaten? 6 zoenen onder de douche of in een auto? 7 naar een concert van je favo artiest of thuis een filmpje kijken? 8 tegen hem/haar aanliggen of op hem/haar liggen? 9 foto's maken van jullie samen of toekijken bij een fotoshoot 10 in een achtbaan of samen genieten van de zon? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
1 samen naar de bioscoop of samen bungee jumping? ....Samen naar bioscoop
2 samen een videoclipje opnemen of samen zingen?........Samen zingen 3 hij/zij kookt voor jou of naar de restaurant?......Hij kookt voor mij,of ik voor hem 4 in je eigen kamer met je geliefde slapen of in een hotel? In je eigen kamer met geliefde slapen.. 5 naar de park of skaten?......Naar het park 6 zoenen onder de douche of in een auto?.....Zoenen onder de douche 7 naar een concert van je favo artiest of thuis een filmpje kijken?...Concert van favo artiest.. 8 tegen hem/haar aanliggen of op hem/haar liggen?...Tegen hem aan liggen 9 foto's maken van jullie samen of toekijken bij een fotoshoot....Foto's maken van ons twee 10 in een achtbaan of samen genieten van de zon?..Samen genieten van de zon |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|