Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2012, 10:38
shadyy
shadyy is offline
ik heb ff een heel belangrijke vraag, ik heb gister een wiskundetoets gemaakt en ik dacht dat hij heel goed ging, totdat ik er vandaag achterkwam dat ik telkens verkeerd heb afgerond, er stond dus bijvoorbeeld rond af op 2 decimalen en dan heb 3,1 geschreven, echt dom maar ik was even heel erg in de war. mijn vraag is of hier punten worden afgetrokken, als ik dus bijv. 2 punten voor een vraag kan krijgen,, mis ik dan gelijk 1 punt? ik vind dit echt jammer en daardoor zal ik waarschijnlijk geen superhoog cijfer meer halen, want ik had gehoopt op een 10. er waren ongeveer 8 vragen met decimalen die ik fout had, van de 38 vragen. weet iemand dan ook toevallig mijn cijfer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2012, 11:39
Verwijderd
Wij kunnen hier niet jouw cijfer gaan zitten bepalen want we weten niet hoe alles berekend wordt. Waarschijnlijk wordt de ene vraag ook strenger meegeteld dan de andere.
Die afrondingsfouten kijken ze wel naar ja, zeker als het erbij staat. Je zal dus helaas niet het volledig aantal punten halen omdat je verkeerd hebt afgerond.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 12:01
Verwijderd
Sowieso kunnen we je cijfer niet vertellen natuurlijk. We weten de normering niet.

Er worden wel punten afgetrokken voor het feit dat je verkeerd hebt afgerond, want die antwoorden zijn gewoonweg fout. Hoe veel aftrek je daarvoor krijgt hangt af van je docent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten