Advertentie | |
|
![]() |
||
... maar er geldt ook:
Citaat:
Ik weet echter niet of dit ook voor je SE-gemiddelde telt. Voor je eindcijfer (SE en CE) lijkt het me wel logisch dat het geldt en volgens mij voor je CE ook (maar dat weet ik niet zeker), maar ik weet niets over of de zaak ook al verloren is op het moment dat je een 3,4 of lager staat voor je SE's. Hoewel, iets verder in de tekst staat "De eindcijfers zijn het combinatiecijfer en de cijfers voor vakken waarin u examen heeft gedaan" en daaruit maak ik op dat het om eindcijfers ging bij de regel dat je niet lager dan een 3 mag halen. Verder geldt inderdaad dat je dit jaar nog met een 4 kunt slagen voor wiskunde, volgend jaar zal dat minstens een 5 moeten zijn. En ik zal je topic even verplaatsen!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
De 3 op je eindlijst is gewoon een regel dat je niet verder hoeft te kijken naar andere voorwaarden, met een 3 helemaal op het eind ben je sowieso gezakt. Dat gaat niet over je SE's. Compenseren met andere vakken bestaat trouwens niet.
Waar je wel over moet denken is de kans dat je nog boven een 5 scoort als je maar een 3 haalt op je SE's.. Er is in elk geval iets goed mis. Is er een bijzondere omstandigheid waardoor je zo slecht scoorde? Wellicht heb je dan bijzonder recht op herkansing. |
![]() |
|
Simpel gezegd: je slaagt als je voor het CSE wiskunde onafgerond minimaal een 4,0 haalt, de overige afgeronde eindcijfers (= gemiddelde CSE en SE) allemaal een 6 of hoger zijn, en het onafgeronde gemiddelde van alle eindcijfers 6.0 of hoger is.
Dus met een 4 als eindcijfer voor wiskunde en verder allemaal 6'en als eindcijfers haal je het niet. Je moet dus wel wat "compenseren"! |
![]() |
|
![]() |
hallo allemaal ik ben nieuw hier op het forum. ik heb een heel belangrijke vraag, ik zit nu voor de tweede keer in 4 havo, dus ik mag dit jaar niet meer blijven. wij krijgen 4 rapporten dit jaar. ik heb de derde periode net afgerond, maar ik sta een 4 en een 5. ik wou dus vragen of een 6,5 een compensatiepunt is op het derde rapport? want alleen op het laatste rapport (overgangsrapport) wordt alles afgerond op hele getallen, maar de normale rapporten niet. kan iemand mijn vraag alstublieft beantwoorden, want ik word zo'n beetje gek. IS EEN 6,5 COMPENSATIEPUNT OP HET DERDE RAPPORT??
|
![]() |
|
![]() |
Met een 5.5 ga je gewoon over hoor. Je moet elk minpunt dubbel compenseren. Dus een 5 moet je met twee punten compenseren. Dus bijv. een 7. Ik ga nu een wiskunde examentraining volgen. Gaat mij hopelijk helpen bij het behalen van mijn CE. Waar volgen jullie die?
Laatst gewijzigd op 05-08-2012 om 14:13. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Zak/slaagregeling ADO070 | 2 | 12-01-2014 12:44 | |
Studeren |