Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2012, 19:21
Verwijderd
zoals de titel al zegt wat is je stijl?
ben je gotic, emo punk swag-typetje of iets anders?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2012, 19:42
xfollowme
xfollowme is offline
volgens mij hoort deze topic ergenst anders?
Oud 25-03-2012, 19:45
Verwijderd
Citaat:
volgens mij hoort deze topic ergenst anders?
waar dan??
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 21:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Lifestyle. Ik verplaats je even.
Oud 25-03-2012, 22:29
icetea296
icetea296 is offline
ik ben gewoon altijd lekker mezelf en meestal aan het ouwehoeren
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 23:40
Verwijderd
chaotic neutral
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 06:07
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
hier was toch nog niet zo lang geleden een topic over?
Oud 26-03-2012, 07:02
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
hier was toch nog niet zo lang geleden een topic over?
Ik dacht het wel, ook lijkt het me dat dit topic geen toegevoegde waarde heeft en al helemaal geen discussiewaarde.

OT: Ik ben gewoon mezelf, ik hoef me geen stijl aan te meten.
Oud 26-03-2012, 17:30
Diamera
Diamera is offline
Nou ja, zolang het topic nog open is... Meestal vrij simpel. Ik houd wel van allerlei tierelantijntjes aan kleding, strikjes en stiksels in decoratieve patroontjes, dus het neigt wel naar meisjesachtig. Qua schoenen 's winters kleine laarsjes en ballerinaatjes en 's zomers hoge sleehakken, hoge peeptoes en slipper-sandaaltjes. Ik houd van lieflijk, dunne stofjes en soms figure-hugging. Ik ben helemaal niet van sneakers en alle overige kleding van sportmerken, hoogstens Vans of Allstars. Als ik wat serieuzer moet overkomen dan bloesjes en nette jasjes.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 20:44
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik houd niet zo heel erg van hokjes, maar ik heb er ook een hekel aan als mensen zeggen dat ze ''gewoon lekker zichzelf'' zijn. Iedereen past altijd wel in een bepaald hokje. Ik pas bijvoorbeeld vooral in het hokje van de Punk.
Oud 10-04-2012, 20:55
Verwijderd
Ik draag niet veel kleur en frutsels. Ik draag vooral lichte, pasteltinten, zwart of wit. Soms ben ik iets sportiever gekleed, met sneakers, maar ik houd ook van hakken en jurkjes. Ik weet niet echt wat mijn stijl is.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 20:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou ja, zolang het topic nog open is... Meestal vrij simpel. Ik houd wel van allerlei tierelantijntjes aan kleding, strikjes en stiksels in decoratieve patroontjes, dus het neigt wel naar meisjesachtig. Qua schoenen 's winters kleine laarsjes en ballerinaatjes en 's zomers hoge sleehakken, hoge peeptoes en slipper-sandaaltjes. Ik houd van lieflijk, dunne stofjes en soms figure-hugging. Ik ben helemaal niet van sneakers en alle overige kleding van sportmerken, hoogstens Vans of Allstars. Als ik wat serieuzer moet overkomen dan bloesjes en nette jasjes.
Het bovenstaande bestwel. Ik draag mijn haar ook lang, vaak ook met krullen erin gezet, en ik draag graag sterk getailleerde kleding omdat mijn figuur dan beter uitkomt.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2012, 11:45
mytholon
mytholon is offline
Veel overhemden, kaki broeken enz.. Naam ervoor? Chic? Kakker? geen idee eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 19:22
shadyy
shadyy is offline
mijn stijl is echt meisjesachtig, ik draag dan ook bijna altijd jurkjes met pasteltinten, ik vind zo'n romantische look dus echt heel leuk,qua schoenen ballerina's in de zomer en in de winter enkellaarsjes met hakken en soms gewoon hoge hakken of sleehakken.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 16:36
DAH
DAH is offline
Ik draag over het algemeen standaard confectiekleding van de H&M en C&A enzo. Simpele t-shirts en een spijkerbroek. Als het regent draag ik een zwarte feodora (hoed) en als het koud is een zwarte jas die tot mijn knieën rijkt. Ik wil me het liefst een beetje zoals hier: http://en.wikipedia.org/wiki/1795%E2...5.E2.80.931809
Ik vind het gewoon erg mooi en stijlvol.
Ik loop thuis weleens zo rond, met een witte blouse, de kraag omhoog slaan en dan een zwart jasje erover.
Oud 15-04-2012, 10:01
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik ben meer punk of alternatief. Geen 'emo', ik haat de emo-stijl als ik het zo mag noemen. En hipsters en mensen met bontjassen heb ik nooit begrepen.
Oud 15-04-2012, 15:03
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Ik ben meer punk of alternatief. Geen 'emo', ik haat de emo-stijl als ik het zo mag noemen. En hipsters en mensen met bontjassen heb ik nooit begrepen.
Emo's zijn inderdaad hatelijk. Hipsters mag ik ook niet en het gros van de bontkraagjes cultuur mag ik ook niet.
Oud 15-04-2012, 18:11
Verwijderd
Sowieso jezelf 'punk' of 'alternatief' of whatever noemen is hatelijk.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 19:12
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Sowieso jezelf 'punk' of 'alternatief' of whatever noemen is hatelijk.
Hmmm ik ben meer een vrije denker
Oud 15-04-2012, 19:40
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
hahaha "swag" swag is for boys, class is for men..
Oud 16-04-2012, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Hmmm ik ben meer een vrije denker
Je begreep mijn punt niet helemaal maar wat jij wil
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 16:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ach, ik ben ook nog wel redelijk 'alternatief' volgens mij, maar niet meer op een altoow manier. Mss was dat anders geweest als ik ander werk had, want dan had ik wrs nog met roze haar rondgelopen enzo. Nu ben ik gewoon van de (baggy) spijkerbroeken en bandshirts.

Het enige wat ik echt hatelijk vind aan emo's of 'bontkraagjes' is overdreven gedoe (Ik hou niet van geschreeuw en gejank), maar dat ligt meer aan de persoon zelf dan aan de subcultuur . Ik kan het goed vinden met mensen uit alle groepen, zolang ze maar een beetje normaal tegen me doen.

Al heb ik aan hardcore hipsters wel echt een spreekwoordelijk broertje dood, maar dat is dan weer vanwege arrogantie.
Oud 16-04-2012, 16:25
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Je begreep mijn punt niet helemaal maar wat jij wil
Dat denk ik dan niet nee Leg het eens uit?
Oud 17-04-2012, 10:50
*oma*
*oma* is offline
Ik denk dat mijn stijl wel een beetje te omschrijven is als dertien in een dozijn:
Vans, skinnyjeans, lang haar met een pony, treggings, colbertjes, streepjes, (lange) vesten, leren jas, shawls.
Oud 17-04-2012, 15:28
Verwijderd
Gewoon normaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2012, 15:31
Verwijderd
ik vind jongens met skinny jeans, afgezakte broeken, sneakers, NY caps, Dr Dre Beats koptelefoon. Swag brilletje, Swag truitje met v-hals dan een vest erover heen HEEEEEEL SEXXXY AND SWAG <3
maar mijn stijl is gewoon simmpel skinny jeans leuke truitje pumps/sneakers/laarzen en of jurkjes KLAAR haar in wilde krullen of soms stijl KLAAR!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 16:48
Superphris
Superphris is offline
Mijn 'stijl' is een beetje boyish; sweaters, soms wijde jeans met vans of andere sneakers. Maar soms draag ik ook een blazertje ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 16:58
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
ik vind jongens met skinny jeans, afgezakte broeken, sneakers, NY caps, Dr Dre Beats koptelefoon. Swag brilletje, Swag truitje met v-hals dan een vest erover heen HEEEEEEL SEXXXY AND SWAG <3
maar mijn stijl is gewoon simmpel skinny jeans leuke truitje pumps/sneakers/laarzen en of jurkjes KLAAR haar in wilde krullen of soms stijl KLAAR!
hahaha, swag is voor jongentjes class is voor mannen
Oud 17-04-2012, 16:59
Verwijderd
Citaat:
hahaha, swag is voor jongentjes class is voor mannen
ook goed
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 17:03
Verwijderd
Citaat:
JAA ECHT SWAG
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 17:19
Verwijderd
Citaat:
JAA ECHT SWAG
vandaar die duim omlaag??
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 17:24
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn stijl is een beetje altoow, maar ik heb ook 'gewone' kleren en fleurige jurkjes. Alleen heb ik wel ontdekt dat mensen toch wel aan mij zien dat ik een alternatieve kledingstijl heb, op een of andere manier. Ook als ik er doodnormaal uitzie . Ik hou niet van mensen die alles overdrijven (bontkragen, hipsters, hoe je ze ook noemen wil). Meestal komt dat ook tot uiting in hun gedrag, namelijk, en daar hou ik niet zo van. Gewoon, doe normaal.
Oud 17-04-2012, 17:45
Verwijderd
Citaat:
vandaar die duim omlaag??
Dat heb je goed gezien, dat die duim omlaag staat.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 22:26
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Alleen heb ik wel ontdekt dat mensen toch wel aan mij zien dat ik een alternatieve kledingstijl heb, op een of andere manier. Ook als ik er doodnormaal uitzie .
Daar heb ik ook last van, maar het komt denk ik door mijn lippiercing. Dat valt een heleboel mensen teveel op om ook naar de rest van mijn kleren te kijken. Die zijn vrij normaal: altijd rokjes, shirtje erboven, vestje, colbertje, laarzen of lage zwarte Vans, naja, niks bijzonders dus.
Oud 20-04-2012, 12:44
shadyy
shadyy is offline
ik vind skimnyjeans voor jongens echt niet kunnen en die caps en dr dre koptelefoons zo lopen tegenwordig alle jongens erbij ik vind een zwarte broek( beetje afgezakt) en donker shirt met een mooie zwarte vest of hoodie wel mooi, en dan geen vans of nike dunks en al die andere dingen maar gewoon adidas superstar ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten