Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou ja, zolang het topic nog open is... Meestal vrij simpel. Ik houd wel van allerlei tierelantijntjes aan kleding, strikjes en stiksels in decoratieve patroontjes, dus het neigt wel naar meisjesachtig. Qua schoenen 's winters kleine laarsjes en ballerinaatjes en 's zomers hoge sleehakken, hoge peeptoes en slipper-sandaaltjes. Ik houd van lieflijk, dunne stofjes en soms figure-hugging. Ik ben helemaal niet van sneakers en alle overige kleding van sportmerken, hoogstens Vans of Allstars. Als ik wat serieuzer moet overkomen dan bloesjes en nette jasjes.
|
![]() |
|
Ik houd niet zo heel erg van hokjes, maar ik heb er ook een hekel aan als mensen zeggen dat ze ''gewoon lekker zichzelf'' zijn. Iedereen past altijd wel in een bepaald hokje. Ik pas bijvoorbeeld vooral in het hokje van de Punk.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik draag over het algemeen standaard confectiekleding van de H&M en C&A enzo. Simpele t-shirts en een spijkerbroek. Als het regent draag ik een zwarte feodora (hoed) en als het koud is een zwarte jas die tot mijn knieën rijkt. Ik wil me het liefst een beetje zoals hier: http://en.wikipedia.org/wiki/1795%E2...5.E2.80.931809
Ik vind het gewoon erg mooi en stijlvol. ![]() Ik loop thuis weleens zo rond, met een witte blouse, de kraag omhoog slaan en dan een zwart jasje erover.
||
Citaat:
|
Ach, ik ben ook nog wel redelijk 'alternatief' volgens mij, maar niet meer op een altoow manier. Mss was dat anders geweest als ik ander werk had, want dan had ik wrs nog met roze haar rondgelopen enzo. Nu ben ik gewoon van de (baggy) spijkerbroeken en bandshirts.
Het enige wat ik echt hatelijk vind aan emo's of 'bontkraagjes' is overdreven gedoe (Ik hou niet van geschreeuw en gejank), maar dat ligt meer aan de persoon zelf dan aan de subcultuur . Ik kan het goed vinden met mensen uit alle groepen, zolang ze maar een beetje normaal tegen me doen. Al heb ik aan hardcore hipsters wel echt een spreekwoordelijk broertje dood, maar dat is dan weer vanwege arrogantie.
|
Verwijderd
|
ik vind jongens met skinny jeans, afgezakte broeken, sneakers, NY caps, Dr Dre Beats koptelefoon. Swag brilletje, Swag truitje met v-hals dan een vest erover heen HEEEEEEL SEXXXY AND SWAG <3
maar mijn stijl is gewoon simmpel skinny jeans leuke truitje pumps/sneakers/laarzen en of jurkjes KLAAR haar in wilde krullen of soms stijl KLAAR! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn stijl is een beetje altoow, maar ik heb ook 'gewone' kleren en fleurige jurkjes. Alleen heb ik wel ontdekt dat mensen toch wel aan mij zien dat ik een alternatieve kledingstijl heb, op een of andere manier. Ook als ik er doodnormaal uitzie
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik vind skimnyjeans voor jongens echt niet kunnen en die caps en dr dre koptelefoons zo lopen tegenwordig alle jongens erbij ik vind een zwarte broek( beetje afgezakt) en donker shirt met een mooie zwarte vest of hoodie wel mooi, en dan geen vans of nike dunks en al die andere dingen maar gewoon adidas superstar ofzo
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat is jouw levensstijl? AdoraBat | 63 | 17-03-2009 10:00 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 23:03 | |
ARTistiek |
Wat is kunst? Alexander | 1 | 07-02-2003 19:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Thema's, Motieven en Stijl InsaneClown | 14 | 05-02-2003 10:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wie is je favoriete klassieke schrijver en waarom? Musliston | 27 | 20-11-2000 15:41 |