![]() |
|
![]() |
Hoi Allemaal,
Momenteel ben ik, voor het afronden van mijn studie Sociologie aan de Universiteit Utrecht, bezig met het schrijven van mijn eindscriptie. Met mijn scriptie wil ik inzichtelijk maken wat jongeren belangrijk vinden in het leven en wat voor rol de media en de religie van hun ouders daarin spelen. Nu ben ik op zoek naar middelbare scholieren in de leeftijd van 12-18 jaar die aan dit onderzoek deel willen nemen. Hopelijk willen en kunnen jullie mij hiermee helpen. Door deel te nemen aan dit onderzoek kun jij laten zien wat jongeren tegenwoordig belangrijk vinden en daarmee kunnen ouders en scholen geholpen worden om beter bij jullie behoefte aan te sluiten! Door op de volgende link boven in je internetbalk te zetten, krijg je toegang tot de digitale vragenlijst: http://www.thesistools.com/web/?id=262535 Het onderzoek is geheel anoniem, dus niemand zal weten dat jij deel hebt genomen. Alvast bedankt! Groetjes, Suzanne Student aan de Universiteit Utrecht |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Twijfel over studiekeuze (misschien Psychologie) Eind-Baas | 6 | 20-03-2013 09:42 | |
Games |
Onderzoek naar gamegedrag Faugt | 12 | 27-01-2009 13:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Donner wil onderzoek naar groepsverkrachtingen juno | 37 | 05-12-2005 11:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Rushton discussie Verwijderd | 18 | 02-03-2004 17:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Helft universiteiten in rode cijfers Gatara | 39 | 13-09-2003 14:57 |