| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Oké niet lachen nu, ben nogal een hevige R&B fan
, maar bij het nummer: Family Affair van Mary J. Blidge, bij bijna alle songs van Jennifer Lopez en ook bij de liedjes van Within Temptation, krijgk echt het gevoel om recht te springen en het brengt me weer trug naar Werchter2002. *droom droom zucht*Heb heimwee... xxx Faith
|
|
||
|
Citaat:
xxx Faith
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gheh.. oké..Ze zingt best goed.. alleen in sommige nummers wordt het mijn inziens iets té. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Lagwagon - Let's Talk About Feelings
heel erg vertrouwd..word altijd vrolijk van die cd.. Bad Religion - Process Of Belief..ja eh..vaag gevoel zit zo geweldig in elkaar kwa nummer volgorde... Bored & Extremely Dangerous blijf ik echt geweldig vinden.. (rest ook trouwens)...Tool - Aenima ..word ik altijd down van .. best klote want ik vind het gigantisch mooi...
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 07:59 | |
| Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] (plaats,tijd) naar (snelheid,tijd)-diagram Verwijderd | 7 | 09-08-2011 12:40 | |
| Muziek |
op welke plaat ga jij zeker dansen... roman | 129 | 13-01-2005 16:41 | |
| De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 19:22 | |
| Muziek |
wat voel je bij welke plaat / groep, en vice versa Boer_kameeL | 1 | 30-10-2002 15:11 | |
| Films, TV & Radio |
Bij welke film hoort dit plaatje? Verwijderd | 1 | 07-03-2002 21:58 | |