Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, ik weet niks van je andere webshop. Wat verkoop je nu dan? En waar koop je die artikelen in?
|
Ik ben idd ook wel heel erg benieuwd naar je andere webshop, maar vind het wel raar (en stom) dat je een nieuwe begint zonder dat je weet wat je wilt verkopen.
Overigens hoef je ook niet meteen boos te reageren als iemand het niet met je eens is. Dat zal anders lekker gaan als je eens een klacht van een klant krijgt zeg.
||
Citaat:
![]()
|
stroopwafels gaan verkopen, en dan zelf inkopen op je plaatselijke markt.
![]() en ja serieus, dvd en games etc? dan heb je wel veel grotere bedrijven als concurrent... dus lastig je daar tussen te mengen.
|
Verwijderd
|
Het is al half gevraagd, maar je kunt als 12-jarige geen eigen onderneming hebben. Regel je de papieren niet goed, dan kan er een hoop shit ontstaan. En het wel goed regelen kan niet op jouw naam.
Krantjes mag je nog niet eens brengen. En met de in- en verkoop van spullen loop je redelijk wat risico, áls je het al mag op die leeftijd. Ga gewoon boodschappen doen voor een buurvrouw of een auto wassen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mvg, Tijmen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|