Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2012, 19:07
Verwijderd
Hallo,

Ik ben bezig met een webshop.
Alles is eigenlijk al compleet maar er mist nog 1x ding.

De vraag luit als volgt:
Wat kan ik verkopen?!

Ik had al een aantal idee:
-Gadagets
-Games en films!

Mijn vraag aan jullie is om misschien even een aantal dingen te verzinnen die ik kan gaan verkopen. De winnaar met het beste idee win je een gratis artikel wat ik ga uitkiezen. Als er 2x hetzelfde wordt gezegd wordt het van de eerste persoon genoteerd. Deze lijst wordt ook weergeven op one2xs.nl dus er kunnen ook vaker deelnemers bij komen.

Mvg, Tijmen!

(Als je mee doet komt je naam en je idee op het lijstje)

Deadline: 30-4-1012

Lijstje:
-Potloodjes: Dre oordopjes en Screen protectors bijv. ipad, iphone.... en laser lampjes.
-Maartenl: Styluspen
-Robindesign: Nederlandselftal arikelen
-Jvandijk: (new era) caps.

Laatst gewijzigd op 18-04-2012 om 19:08. Reden: + Titel verandering (Duidelijkere titel)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2012, 19:08
MiBe
MiBe is offline
Bier, sowieso.
Oud 18-04-2012, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Bier, sowieso.
Gelieve alleen nuttige reactie's plaatsen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:11
MiBe
MiBe is offline
Dat is het ook, als je een ruim aanbod aan speciaalbieren en dergelijken hebt is daar zeker een markt voor. Geloof mij maar, er zijn meer mensen die daarop zitten te wachten dan Chinese gadgetmeuk.
Oud 18-04-2012, 19:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik snap hier geen drol van

Je hebt een webshop, alles is al klaar, maar je hebt over het belangrijkste nog niet nagedacht, namelijk WAT je gaat verkopen? Wat een falend businessplan

En hoe denk je dingen te gaan verkopen zonder ze zelf te produceren? Dan koop je het in ergens en verkoop je het door met een winstmarge? Ik neem aan dat het vinden van een leverancier voor een 12-jarige nogal een probleem wordt (je bent geen onderneming, je hebt geen startkapitaal) dus dan ben je aangewezen op gewone winkels. En als je die met een winstmarge door gaat verkopen (mag dat uberhaupt wel? dan enkel als een soort "tweedehands artikelen" Marktplaats) dan kun je als klant net zo goed naar de winkel zelf gaan.
Oud 18-04-2012, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Ik snap hier geen drol van

Je hebt een webshop, alles is al klaar, maar je hebt over het belangrijkste nog niet nagedacht, namelijk WAT je gaat verkopen? Wat een falend businessplan

En hoe denk je dingen te gaan verkopen zonder ze zelf te produceren? Dan koop je het in ergens en verkoop je het door met een winstmarge? Ik neem aan dat het vinden van een leverancier voor een 12-jarige nogal een probleem wordt (je bent geen onderneming, je hebt geen startkapitaal) dus dan ben je aangewezen op gewone winkels. En als je die met een winstmarge door gaat verkopen (mag dat uberhaupt wel? dan enkel als een soort "tweedehands artikelen" Marktplaats) dan kun je als klant net zo goed naar de winkel zelf gaan.
Haha weer zo`n leuke reactie. Mensen zoals jullie weten heb ik al een andere succesvolle webshop. En trouwens laat maar hier krijg je alleen maar onzin toe wezen. Bij het andere forum nemen ze je teminsste serieus. Kijk jullie gaan krantjes rond brengen. Ik zit te wachten tot dat er iemand iets koopt en dat gebeurd elke dag. Dus als 12 jarige is er geen rede tot slechte inkomsten. ALLEEN REACTIES WAAROM IK VRAAG!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:58
Verwijderd
Maar jongen, als je graag wil dat mensen hier met je mee denken, dan helpt het wel om niet elke reactie af te gaan kraken. Wij mogen kennelijk alleen reageren als we precies zeggen wat jij wil horen, maar hoe moeten wij nou weten wat jij wil horen?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 20:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Haha weer zo`n leuke reactie. Mensen zoals jullie weten heb ik al een andere succesvolle webshop. En trouwens laat maar hier krijg je alleen maar onzin toe wezen. Bij het andere forum nemen ze je teminsste serieus. Kijk jullie gaan krantjes rond brengen. Ik zit te wachten tot dat er iemand iets koopt en dat gebeurd elke dag. Dus als 12 jarige is er geen rede tot slechte inkomsten. ALLEEN REACTIES WAAROM IK VRAAG!
Je hebt gelijk, ik ben maar een luttele krantenjongen

Nee, ik weet niks van je andere webshop. Wat verkoop je nu dan? En waar koop je die artikelen in?
Oud 18-04-2012, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Je hebt gelijk, ik ben maar een luttele krantenjongen

Nee, ik weet niks van je andere webshop. Wat verkoop je nu dan? En waar koop je die artikelen in?
Dit.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 20:14
Verwijderd
Gadagets. Ik las eerst Gagadgets. Lady Gaga-gadgets
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 20:25
Verwijderd
hentai
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 23:17
Verwijderd
◔̯◔
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 23:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben idd ook wel heel erg benieuwd naar je andere webshop, maar vind het wel raar (en stom) dat je een nieuwe begint zonder dat je weet wat je wilt verkopen.
Overigens hoef je ook niet meteen boos te reageren als iemand het niet met je eens is. Dat zal anders lekker gaan als je eens een klacht van een klant krijgt zeg.
Oud 18-04-2012, 23:49
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ik ben idd ook wel heel erg benieuwd naar je andere webshop, maar vind het wel raar (en stom) dat je een nieuwe begint zonder dat je weet wat je wilt verkopen.
Overigens hoef je ook niet meteen boos te reageren als iemand het niet met je eens is. Dat zal anders lekker gaan als je eens een klacht van een klant krijgt zeg.
Zeg nu maar gewoon dat je vindt dat hij Slagsmålsklubben tasjes moet gaan verkopen
Oud 18-04-2012, 23:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee hoor, die heb ik al.
Oud 19-04-2012, 00:07
MiBe
MiBe is offline
Daar zit ook weer wat in, het moet wel authentiek blijven natuurlijk.
Oud 19-04-2012, 13:16
bierkoning
bierkoning is offline
stroopwafels gaan verkopen, en dan zelf inkopen op je plaatselijke markt.

en ja serieus, dvd en games etc? dan heb je wel veel grotere bedrijven als concurrent... dus lastig je daar tussen te mengen.
Oud 19-04-2012, 15:36
Verwijderd
Hallo,

Ik doe het omdat ik er nog meer geld wil verdienen en het leuk vindt om te doen.
Bedankt voor jullie reactie's ik zal straks alles even noteren!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 21:59
Verwijderd
Link die andere shop van je eens?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 23:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Je geeft ook echt nul antwoorden op onze vragen he. Lekkere klantenservice zal dat worden :')
Oud 20-04-2012, 10:24
Verwijderd
Het is al half gevraagd, maar je kunt als 12-jarige geen eigen onderneming hebben. Regel je de papieren niet goed, dan kan er een hoop shit ontstaan. En het wel goed regelen kan niet op jouw naam.

Krantjes mag je nog niet eens brengen. En met de in- en verkoop van spullen loop je redelijk wat risico, áls je het al mag op die leeftijd. Ga gewoon boodschappen doen voor een buurvrouw of een auto wassen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Het is al half gevraagd, maar je kunt als 12-jarige geen eigen onderneming hebben. Regel je de papieren niet goed, dan kan er een hoop shit ontstaan. En het wel goed regelen kan niet op jouw naam.

Krantjes mag je nog niet eens brengen. En met de in- en verkoop van spullen loop je redelijk wat risico, áls je het al mag op die leeftijd. Ga gewoon boodschappen doen voor een buurvrouw of een auto wassen.
Ik regel zelf wel mijn eigen zaken en mijn papieren. Ik zal het laten horen als hij online is want ik weet al wat ik ga verkopen.

Mvg, Tijmen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 18:10
Verwijderd
Godsamme, laat die andere shop van je 'ns zien. Geef eens een URL.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 18:35
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Godsamme, laat die andere shop van je 'ns zien. Geef eens een URL.
hij is oostindisch blind denk ik
Oud 20-04-2012, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Ik regel zelf wel mijn eigen zaken en mijn papieren. Ik zal het laten horen als hij online is want ik weet al wat ik ga verkopen.

Mvg, Tijmen
Ja, jongen? Sta je geregistreerd bij de kamer van koophandel? Wat voor ondernemingsvorm heeft je bedrijf? Met welk geld koop jij je voorraad in? Hoe ga je om met klachten binnen jouw webshop of erbuiten? En belastingen enzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten