Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2012, 17:02
Verwijderd
<Verwijderd bericht>

Laatst gewijzigd op 22-07-2013 om 22:46.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2012, 17:18
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Ze wil je niet als vriendje, get over it. Ze heeft dat nu vaak en duidelijk laten blijken. Als je blijft doorzeuren over het hebben van een relatie met haar, heb je ook nog kans dat ze je helemaal niet meer wil zien.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 17:32
Verwijderd
Gaat niet gebeuren. Laat je kritiek op haar vriendjes ook maar een beetje achterwege want dat gaat zeker niet bijdragen aan jullie vriendschap in the long run.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 18:09
Verwijderd
@Grassprietjes: Ik wil haar zeker niet kwijt
Wij twee vrienden werkt wel nog goed. Als vriend heb ik veel aan haar en heb ik echt wel het gevoel dat dit wederzijds is. Wanneer ze echter met iemand is, staat die persoon toch tussen ons twee, ook al zijn we maar vrienden. En ja, ik ben eerlijk, dan ben ik jaloers.
@Reverend: Het nare is dat ze na zo'n relaties meestal zelf zegt 'eigenlijk voelde ik niks voor die persoon, ik wou die gewoon niet kwetsen'
Het werkt voor mij dus wel als vrienden, maar dan kan ze natuurlijk mij gewoon laten vallen voor een echt lief.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 18:28
Verwijderd
Citaat:
@Reverend: Het nare is dat ze na zo'n relaties meestal zelf zegt 'eigenlijk voelde ik niks voor die persoon, ik wou die gewoon niet kwetsen'
Dat is vervelend voor haar maar daar hebben de meeste chicks rond die leeftijd wel last van. Dat geeft verder niets, daar leert ze alleen maar van.

Citaat:
Het werkt voor mij dus wel als vrienden, maar dan kan ze natuurlijk mij gewoon laten vallen voor een echt lief.
Ach, hoezo? Ik was vroeger ook verliefd op een meisje die (vreemd genoeg) geen interesse in mij had. Ondertussen heeft ze alweer zoveel jaar een vriend maar ik spreek haar nog vaak zat. Ik ben al lang niet meer verliefd op haar maar zij heeft mij allesbehalve 'laten vallen'.

Laatst gewijzigd op 21-04-2012 om 12:17.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 18:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nee, gaat niet lukken.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 10:06
*oma*
*oma* is offline
Ik denk ook niet dat dit iets gaat worden, anders was ze nu wel een keer met je gegaan omdat ze het zielig vond .
Oud 23-04-2012, 18:15
Verwijderd
Puur uit interesse, omdat ik nog nooit een man naar zichzelf heb horen refereren als 'maagdje', bedoel je dat je sterrenbeeld maagd is of wilde je benadrukken dat je nog nooit seks hebt gehad?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 18:29
Verwijderd
Gezien de inhoud van zijn post neem ik aan dat het weinig te maken heeft met sterrenbeelden en des te meer met een gebrek aan kut.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten