Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2011, 19:37
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Gezien de vorige koper wegens persoonlijke redenen niet in staat is de gitaar binnen een bepaalde tijd op te halen post ik deze gitaar nog maar eens:

Crafter basgitaar van het type Cruiser, gemodelleerd naar de bekende Fender jazz-basgitaren. Speelt zuiver en heeft een lekker diep knorrend geluid. De straplocks (een systeem waardoor je gitaarband niet meer van de gitaar kan schieten) doe ik er gratis bij. Er liggen nieuwe snaren op de gitaar en ik heb hem geďntoneerd.

Ik doe hem van de hand omdat 5-snarig toch echt niet mijn ding is. Voor slecht 100 euro mag hij de deur uit. Bezichtigen en uitproberen, in Oss NB, is altijd mogelijk op afspraak.

Spoiler

Spoiler

Spoiler

*suikerpot niet inbegrepen

Goeie kwaliteit bas voor een beginners prijsje. Vind het zonde dat hij hier stof staat te verzamelen. Hij is inmiddels gepoetst en het fretboard is in de olie gezet (dit alles na het maken van de foto's, niet mijn meest heldere moment)
Advertentie
Oud 09-06-2011, 20:58
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Up! Omdat hij nog steeds te koop is! Voor 100 euro heb je een dijk van een beginnersbas in je klauwen jongens. Ik vind het oprecht zonde dat hij stof staat te verzamelen omdat ik niet overweg kan met 5 snaren
Oud 27-06-2011, 19:49
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Mooi ding.
't is dat het hier enorm overcompleet zou zijn, maar vreemd dat niemand hier 100 euro voor over schijnt te hebben. Hij is meer waard!
Oud 27-06-2011, 23:17
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Ik kan het niet meer met je eens zijn. Ik zal eens wat nieuwe foto's maken, gepoetst en met geolied fretboard ziet hij er nog beter uit
Oud 28-06-2011, 11:08
arPos
arPos is offline
goffer en ik heb nog geen geld, hopelijk kom je er niet vanaf tot ik terug ben van m'n stage dan wil ik em zeker.

Geloof er alleen niks van met die prijs
Oud 28-06-2011, 15:18
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
goffer en ik heb nog geen geld, hopelijk kom je er niet vanaf tot ik terug ben van m'n stage dan wil ik em zeker.

Geloof er alleen niks van met die prijs
Hij staat toch al een flinke tijd te koop, ik denk dat je geluk gaat hebben
Oud 29-06-2011, 10:52
arPos
arPos is offline
Citaat:
Hij staat toch al een flinke tijd te koop, ik denk dat je geluk gaat hebben
mensen weten het bassen niet te waarderen

Anyway, succes, mocht het er wmb nog wat van komen dan informeer ik even bij je tzt.
Oud 28-08-2011, 15:36
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Kick omdat hij helaas nog steeds te koop is, ik vind het oprecht zonde van de gitaar.
Oud 15-04-2012, 20:14
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
€75,- en hij is voor jou.
Oud 15-04-2012, 20:17
arPos
arPos is offline
ik koop em ik ben tussen nu en 10-15 dagen thuis en dan ren ik wel naar je toe om em op te halen
Oud 17-04-2012, 00:57
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Prima! Hij staat hier eigenlijk alleen maar in de weg, ik stof hem nog even voor je af. Hij heeft wel intussen zo lang still gestaan dat de snaren bij lange na niet meer in de categorie "nieuw" vallen. Nieuwe snaren kun je binnenkort wel bij het kostenplaatje optellen.
Oud 17-04-2012, 20:42
arPos
arPos is offline
ach die moet ik toch elke 3 maanden halen en die op mn 4-snaar zitten er ook doorheen dus het werd toch al weer tijd.

Het enige mindere is het erop zetten van die krengen.
Oud 17-04-2012, 23:57
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Net even afgestoft en toch automatisch weer op begonnen te spelen. Blijft toch een mooi basje ^^

Als je een setje snaren meeneemt zet ik ze er zo even voor je op btw, als je het echt zo'n kutwerkje vind
Oud 18-04-2012, 07:10
arPos
arPos is offline
das pas service
Oud 19-04-2012, 18:04
arPos
arPos is offline
wat heb je er nu voor snaren op zitten? half rounded nickle plated?
Ik ben overigens met een weekje terug dus misschien is het handig om tegen die tijd even te PMen om wat af te spreken.
Oud 21-04-2012, 19:10
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Nickel wound, round, d'Adario setje dacht ik, maar pin me daar echt niet op vast...

Klinkt goed, ik hoor wel van je
Advertentie

Regels voor berichten