Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2012, 16:17
Verwijderd
hoi iedereen,
ik zit met een probleem, ik help iedereen altijd als het om vriendjes gaat en ik heb altijd 1000 tips, maar nu ben ik het zelf die een probleem heeft:
Op school heb ik een poosje geleden geholpen met de open avond, en daar zaten dus 2 leuke jongens tussen. toen ze zagen dat ik goed kon sporten zeiden ze dat ik wel een keer mee mocht doen als ze gingen voetballen. dat heb ik dus een paar keer gedaan, en 1 die is echt super lief voor me en geeft heletijd complimentjes en geeft heletijd een aai over me schouder of geeft high 5 s maar als ik heb dan op school tegen kom dan ziet hij me niet echt, tis niet dat hij me negeerd want als ik dan hoi zeg, zegt hij ook heel lief hoi terug. ook hoorde ik van een gewone vriend dat die leuke jongen allemaal dingen over me wilde weten. !! wat moet ik hier mee?? want op twitter tweet hij heletijd met een meisje die ik niet ken die zit geloof ik bij hem in de klas.. en ik heb zelf geen twitter!
PLEASE help me!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2012, 16:44
Verwijderd
Zelf Twitter aanmaken?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 17:32
Verwijderd
fuck twitter en praat met hem over eventuele afspraakjes.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 21:39
arPos
arPos is offline
wees direct, jongens zijn niet van de hints.

Dat hij je op school "niet echt ziet" betekent helemaal niets, de situatie is gewoon heel anders dan bij het potje voetbal en dus reageert een jongen ook heel anders, waarschijnlijk is hij zich van geen kwaad bewust.

dus vraag em gewoon op de kop af of hij eens zin heeft om een cappuccino met je te gaan drinken.
Oud 15-04-2012, 19:20
Verwijderd
lacht hij veel naar je? kijkt hij veel naar je? dan vind hij je leuk
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 17:19
bierkoning
bierkoning is offline
Vraag hem gewoon is uit voor een drankje in de stad, of een wandeling in het park, of samen een ijsje halen.
Oud 16-04-2012, 19:23
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Ga nog een keertje mee naar voetballen en kijk of je dat kan gebruiken als opstapje voor een eventuele date.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2012, 21:20
BadGirlBones
BadGirlBones is offline
Jaloers?
Klets met hem! Gewoon doen! Niks aantrekken van anderen!
Je kunt aan hem vragen of hij bijvoorbeeld ook kan gamen, en dan een game-afspraakje of zoiets dergelijks!
Succes!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 11:14
xRoosje
xRoosje is offline
Wees gezelf, stap naar hem toe en vraag of hij een keer zin heeft om na schooltijd ergers wat te gaan drinken. Of je vraagt onopvallend of hij je misschien met je moeilijke wiskunde kan helpen succes ik weet dat het je lukt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten