![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Haha, raven, Breivik had het buskruit echt niet zelf uitgevonden hoor. Ik snap ook eigenlijk niet hoe je er nou bij komt, aangezien hij gewoon een bronvermelding geeft voor zijn handleiding hoe je bommen kunt maken.
Laatst gewijzigd op 12-05-2012 om 16:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Inderdaad, maar niet op de manier waarop ik (En vele anderen) het zouden willen. Ik weet niet of het in Nederland zo is, maar in België waar ik vroeger woonde, waren in de wijk pakt ongeveer 5 vreemdelingen. Die zater er dan ook al van in de jaren '70 van in de mijnen te werken. Die mensen waren tenmiste bereid om te werken. Nu gaan de vreemdelingen naar het OCMW, vragen geld, krijgen geen controle, werken in het zwart en rijden met een dure BMW,Audi,... rond. Is dat nog normaal? Er zijn zelf sommige vreemdelingen met zo'n moeilijke naam dat ze zich op twee plaatsen inschrijven zodat ze dubbel trekken. Het probleem ligt ook bij onszelf. Die vreemdelingen kennen hun rechten beter dan onze Belgische/Vlaamse politiekers.
|
Wat heeft uitkeringsfraude, dat je natuurlijk moet bestrijden en niet beperkt is tot moslimimmigranten, te maken met "islamisering"? Is uitkeringsfraude een vaste pilaar van de islam?
Ik kom overigens zelf uit een Nederlands dorpje met exact 0 moslims (destijds). Nu ben ik zelf immigrant, maar ik geloof niet dat mensen hier bang zijn dat ik de boel kom atheïstiseren. |
![]() |
|
Kunnen we even bij het onderwerp blijven, het topic gaat over schoenen gooien, niet het gedachtegoed van Breivik, maak je eigen topic maar
![]() Weet er al iemand of het een rechter- of een linkerschoen was? Zou wel grappig zijn als het een linkerschoen was he!
|
Ha, ha, een schoenen gooier heeft als het goed is twee kansen. Om op de persoon te mikken die hij wil raken, ofwel 1 op twee. Alleen het nadeel is dat je als schoenen gooier je doelwitgemist hebt, als een held op sokken je schoenen weer moet gaan halen. Bij de persoon waar je de schoenen naar toe hebt gegooid.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
- Omdat de PVV eurosceptisch is - De PVV staat erom bekend dat ze zich inzetten voor de (ouderen)zorg - Omdat ze willen dat de subsidiestromen aangepakt worden - Omdat ze ontevreden zijn met de traditionele politieke partijen - Omdat ze voorstander zijn van 'strenger straffen' - Omdat de PVV meer wil bezuinigen op de overheid en minder op de burger - Vanwege dierenwelzijn - Omdat de PVV voor belastingverlaging is - Homo's, joden en ex-moslims die te maken hebben met discriminatie - Omdat ze vinden dat Nederland vol is (massa-immigratie) En zo zou ik nog wel even door kunnen gaan. Natuurlijk zal het meestal gaan om een combinatie van redenen waarom mensen op de PVV stemmen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben het wel met je eens dat mensen vaak amper weten waar politieke partijen voor staan. Dat geldt niet alleen voor mensen die op de PVV stemmen, maar zeker ook voor mensen die op andere partijen stemmen. Hoe moeilijk het misschien voor jou is om te geloven, wat ik in mijn vorige post schreef is zeker niet uit mijn duim gezogen. Ik ben zeer politiek geïnteresseerd en wissel bijna dagelijks van gedachten met anderen over de politiek. Vandaar dat ik je ook kan vertellen wat zoal redenen zijn van mensen om op de PVV te stemmen. De islam wordt inderdaad regelmatig genoemd, maar Europa bijvoorbeeld minstens zovaak. Ik heb zelf jarenlang in de zorg gewerkt. Van mijn collega's stemden destijds ongeveer 1 op de 3 mensen op de PVV. De belangrijkste reden daarvoor was dat PVV-leden als Fleur Agema en Willie Dille zich regelmatig inzetten voor een betere zorg in de Tweede Kamer. Een ander voorbeeld is Volendam. Tijdens de Europese verkiezingen stemde een groot deel van de Volendammers op de PVV. Een belangrijke reden daarvoor was dat de PVV eurosceptisch is. Volendam is namelijk een vissersdorp en de vissers werden naar eigen zeggen gek van de regeltjes en belastingen vanuit Brussel. De PVV was zover ik weet de enige partij die aangegeven had dat ze dit aan wilden pakken. Om maar even aan te geven dat het echt niet allemaal over de Islam gaat. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
-Charismatisch figuur -Ontevredenheid bij de bevolking -Schrik voor een bepaalde bevolkingsgroep -Politieke chaos -Economie die niet werkt Denk dat puntje 1,3 en 4 wel zeker ingevuld zijn, in Nederland.
||
Citaat:
Voor de rest lees ik in jou post uitsluitend (naar mening vrij radicale) meningen en/of uitspraken, zoals dat Fleur Agema zwakzinnig zou zijn en dat alle PVV-stemmers moslims zouden haten ookal zeggen ze van niet en dat ze belachelijk gemaakt moeten worden. Naar mijn mening zijn deze opmerkingen ook nogal onrealistisch en kortzichtig. Oja, ook heb ik nog een opmerking gelezen over het partijprogramma van de PVV. Hoewel ik jou mening niet onderschrijf, is het natuurlijk terecht van jou kant om aan te geven dat je het er niet mee eens bent en ik kan dat ook zeker waarderen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
-Ontevredenheid bij de bevolking: Om diezelfde reden stemmen mensen net zogoed op de SP of bijvoorbeeld op de Piratenpartij. -Schrik voor een bepaalde bevolkingsgroep: leg uit? -Politieke chaos: leg uit? -Economie die niet werkt: leg uit? De PVV is overigens geen rechtse partij, maar staat ergens in het midden van het poltieke spectrum. De PVV vertoont bijvoorbeeld overeenkomsten met zowel de VVD als de SP. Je kunt wel zeggen dat de PVV duidelijk conservatief is. |
![]() |
||
Citaat:
En ik vind jou stelling dat Fleur Agema en/of de PVV-stemmers zwakzinnig zouden zijn zo belachelijk dat ik daar niet verder op inga. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Charismatisch figuur: Filip De Winter of Bart De Wever Ontevredenheid bij de bevolking: Klassieke partijen die het blijven verknoeien. Schrik voor bepaalde bevolkingsgroep: de Islam Politieke chaos: Vlaanderen vs Wallonië Economie die niet werkt: de crisis
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of omdat ze niet goed opletten en per ongeluk denken dat de PVV inderdaad in iets anders geïnteresseerd is dan in moslims alleen. Een tijdje geleden las ik in een lokale krant een verhaal van een homostel dat getreiterd werd, en naar de plaatselijke PVV-afdeling was gestapt met het idee dat de PVV opkomt voor getreiterde homo's. Geen gehoor, want de daders in kwestie waren geen moslims. Dat hadden ze natuurlijk van tevoren kunnen weten, als ze de PVV een beetje kenden.
||
Citaat:
Trouwens, er was gisteren ook iemand die zichzelf met een flesje brandbare vloeistof in brand stak. Volgens het nieuws had de actie van de aangebrande man niets te maken met de Breivik zaak, hij gebruikte de locatie voor zijn gevecht voor meer "benefits"... |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
3:00 Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb je filmpje gekeken en ik heb geen racistische opmerking kunnen ontdekken. Misschien heb jij een ander beeld bij racisme dan ik. Hij heeft het over immigranten, die een niet-westerse cultuur meebrengen, die volgens Wilders botst met de Westerse cultuur. Daar is niks racistisch aan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|