Ik heb nog nooit gehoord dat een vagina echt te klein was (het is ontworpen om er een baby door heen te kunnen laten gaan, dus dan lukt een piemel zeker) maar wel vaker dat het niet meteen lukt. Bijvoorbeeld omdat je niet geil genoeg bent, of omdat je gespannen bent en je daardoor je vagina 'aanspant' waardoor hij nauwer wordt en het inderdaad niet meer 'past'. En zeker als je zegt 'we wouden het toch ff proberen, normaal hadden we langer gewacht' kan ik me voorstellen dat het niet helemaal lukt (terwijl als je bijvoorbeeld zoiets had van 'ik was zo geil dat ik niet wist waar ik het zoeken moest en ik hem wel kon smeken om me te pentreren' ik het veel gekker had gevonden als niet had 'gepast'

).
Ik zou het gewoon opnieuw proberen op een moment dat je daar zin in hebt, en dan met langer voorspel tot je echt heeeeel geil bent.En je vooral niet druk maken over dat het niet zou passen of dat het echt moet lukken, want het pas écht wel en zulke gedachten zorgen er juist eerder voor dat het niet lukt.