Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2012, 23:49
Idon'tcare
Idon'tcare is offline
Hey , ik weet niet precies hoe ik dit moet uitleggen maar ik kan er met niemand anders over praten. Mijn vriend en ik hebben geprobeerd voor de 1ste keer seks , normaal gezien wou ik nog veel langer wachten maar we waren alleen thuis en we wouden toch ff proberen. Maar toen het zover was lukte het niet, ik weet niet waardoor het kwam, miss door dat het wel ff duurde eer hij de condoom aankreeg en ik minder opgewonden was maar hij geraakte er niet in. Kan het zijn dat er zoiets bestaat als een te kleine vagina en wat kan je er dan aandoen voor te zorgen dat hij groter wordt ? Want ik zou het wel echt willen dat het lukt als we het echt gaan doen en ik ben eigenlijk wel radeloos nu. Kunnen jullie me helpen ? xoxo
Met citaat reageren
Oud 19-05-2012, 23:58
Em.
Em. is offline
Ik heb nog nooit gehoord dat een vagina echt te klein was (het is ontworpen om er een baby door heen te kunnen laten gaan, dus dan lukt een piemel zeker) maar wel vaker dat het niet meteen lukt. Bijvoorbeeld omdat je niet geil genoeg bent, of omdat je gespannen bent en je daardoor je vagina 'aanspant' waardoor hij nauwer wordt en het inderdaad niet meer 'past'. En zeker als je zegt 'we wouden het toch ff proberen, normaal hadden we langer gewacht' kan ik me voorstellen dat het niet helemaal lukt (terwijl als je bijvoorbeeld zoiets had van 'ik was zo geil dat ik niet wist waar ik het zoeken moest en ik hem wel kon smeken om me te pentreren' ik het veel gekker had gevonden als niet had 'gepast' ).

Ik zou het gewoon opnieuw proberen op een moment dat je daar zin in hebt, en dan met langer voorspel tot je echt heeeeel geil bent.En je vooral niet druk maken over dat het niet zou passen of dat het echt moet lukken, want het pas écht wel en zulke gedachten zorgen er juist eerder voor dat het niet lukt.
Oud 20-05-2012, 00:38
Verwijderd
Gebruik desnoods een beetje glijmiddel.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2012, 09:11
Vowel
Vowel is offline
Nou, als je er eigenlijk nog niet klaar voor bent en "normaal gesproken veel langer wilt wachten," dan is er een grote kans dat je lichaam niet meewerkt. Je kunt te gespannen zijn en dan wordt het moeilijk om erin te komen. Maar als je het eigenlijk nog niet wilt, word je ook niet nat genoeg. Vagina's zijn zelden te klein, dus daar zal het sowieso niet aan liggen.

Mijn tip is te wachten tot je zeker weet dat je het wilt, je ontzettend geil bent én heel ontspannen en nat. Het ligt niet aan je vagina, óf aan zijn piemel; het ligt aan het feit dat je er niet klaar voor bent.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten