Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2012, 11:41
Verwijderd
Hallo allemaal,

Eerst begin ik even met mezelf voorstellen, Ik ben Frank Rinckes. Momenteel doe ik de opleiding CIOS Haarlem, ik heb deze studie bijna afgerond. Eind volgend jaar begin ik aan de ALO in Amsterdam. Hierna zou ik graag nog bewegingswetenschappen aan de universiteit willen studeren. Is het een hele zware opgaven of heel gekke missie om van je MBO diploma uiteindelijke een universitair diploma te willen maken? Gebeurt dit vaker en is dit heel zwaar?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

groeten,

Frank
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2012, 11:44
Verwijderd
Doe eerst gewoon ALO en dan merk je snel genoeg of je daarna nog een stapje hoger kan. En ja, dat kebeurt vaker.

Cios haarlem trouwens hm. Geeft jouw naamgenoot ook nog les daar? Ik ben zijn achternaam even kwijt.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Doe eerst gewoon ALO en dan merk je snel genoeg of je daarna nog een stapje hoger kan. En ja, dat kebeurt vaker.

Cios haarlem trouwens hm. Geeft jouw naamgenoot ook nog les daar? Ik ben zijn achternaam even kwijt.
He! Frank Mingelen of die atletiek trainer? ik weet zijn achternaam niet! Ik ga zeker ALO proberen! Ik zou alleen heel graag de topsport in willen en geen docent lichamelijke opvoeding worden! ik zie ALO meer als een tussenstap!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 12:07
Verwijderd
Mingelen ken ik sowieso maar ik weet niet zeker meer wat hij gaf, ik dacht ook atletiek maar misschien was het basketbal?

Om topsport te doen hoef je uberhaupt geen cios af te maken voor zover ik begreep. Wil je zelf een topsporter worden of dus juist topsporters begeleiden?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Mingelen ken ik sowieso maar ik weet niet zeker meer wat hij gaf, ik dacht ook atletiek maar misschien was het basketbal?

Om topsport te doen hoef je uberhaupt geen cios af te maken voor zover ik begreep. Wil je zelf een topsporter worden of dus juist topsporters begeleiden?
ik wil topsporters begeleiden, en je kans om dat te bereiken is veel groter als je een goede opleiding in de sport hebt, het is heel moeilijk om door ervaring topsporters te begeleiden. en ik vind het gewoon zeer interessant om meer te leren!!!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 13:08
Verwijderd
Dat is een nobel streven

Nouja, in dat geval kan het helemaal geen kwaad om eerst nog alo te doen. Om topsporters te begeleiden hoef je trouwens heus niet WO of zelfs alo gedaan te hebben. Zeker het Cios in haarlem staat bekend als een goede opleiding en in theorie zou je denk ik zelfs direct hierna kunnen beginnen.

Maargoed, extra opleiding kan nooit kwaad. Zeker als je gemotiveerd bent kan je met je cios-ervaring vrij makkelijk ALO aan, zoveel niveauverschil zit er namelijk tussen. Dan moet je tegen de tijd dat je klaar bent met ALO nog maar eens overwegen of het het waard is om nog meer tijd te besteden aan de opleiding of om aan het werk te gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten