Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2012, 11:40
Verwijderd
Ik kan even geen foto's uploaden maar kan iemand aub naar vraagstuk 31 kijken van het bio examen 2010 tijdvak 1?

Het antwoord moet volgens mij D zijn, maar volgens het antwoordblad is het B, maar dat is heel vreemd als je naar de vraagstuk en antwoord kijkt. Kan iemand aub even kijken?

Edit:

Bedoelen ze met 'ontlastend', dat een van de verdachte vrijgesproken wordt? Dat de kans klein is dat hij/zij het is geweest? Want dan kan B kloppen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2012, 12:09
Verwijderd
Ontlastend betekent inderdaad dat 'de last bij diegene wordt weggehaald', met andere woorden, dat hij/zij niet de schuldige is op basis van die gegevens. En dan klopt antwoord B, inderdaad. Ik denk dat je dat wel ziet?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Ontlastend betekent inderdaad dat 'de last bij diegene wordt weggehaald', met andere woorden, dat hij/zij niet de schuldige is op basis van die gegevens. En dan klopt antwoord B, inderdaad. Ik denk dat je dat wel ziet?
Ja nu wel, thx.

Denk dat ik een woordenboek meeneem naar het examen......
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 12:56
Verwijderd
Dat zou ik inderdaad sowieso doen. Het zou nogal zonde zijn als je een vraag verkeerd maakt, doordat je een woord niet kent (ook al acht je die kans klein).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten