Hey allemaal
Ik heb even geen zin om met me vrienden en ouders te praten dus ik post het lekker hier, en bedank je alvast voor het lezen
We zitten met ze alle aan het einde van het schooljaar, of je nou vmbo,havo, of vwo doet.
Je moet over, en of slagen dit jaar. (Dat wordt verwacht van je)
Om te beginnen..
Vorig jaar zat ik in 1HAVO, en alles leek goed te gaan.
Tot de laatste proefwerkweek (PWW) stond ik van 1 onvoldoende eropeens 3.
Ik moest knokken om op de havo te blijven en dat was niet gelukt.
Ik miste een zure 0.1 punt in het algemeen, en dat was me niet gegunt..
Op naar 2MAVO met volle borst vooruit, en jahoor het gaat nu prima.
1 Onvoldoende voor Frans
(wat ik een rot vak vind en sowieso niet kan en laat vallen voor volgend jaar ).
En voor de rest 6' en/ 7' ens en 8tjes
Nu komt de laatste PWW eraan en je ziet hem al aankomen.
Ik raak in paniek met het scenario van volgend jaar....
Niet alleen door de PWW! Maar door de volgende dingen..
-Vriendin heeft het uitgemaakt na 5 jaar ):
-10 PW'en inhalen omdat ik 2 weken ziek was
-2 Boekverslagen inhalen
-1 AK werkstuk
-Taaldorp (60 franse zinnen, 60 duitse zinnen, 60 engelse zinnen) en dan moet je met de docenten een gesprek, en met random mensen praten en daar krijg je een cijfer voor dat 8X MEETELT!! en ik sta een 5.1 voor Frans en met het scenario voel ik de bui al hangen.
-14 uur Maatschappelijke stage, Wat geregelt blijft maar het blijft toch nog bij me hangen.
-Vader ernstig ziek, geopereert worden
Ik wil zo graag over, en me leven is zo zwaar atm door me vader die een hele bloedvaat operatie heeft gehad en bijna stierf, en nu weer geopereert word, me vriendin die mij heeft verlaten. En al het werk dat ik nog moet doen.
Hoe ga ik hiermee om? Ik wil zo graag over.. Rust zit er niet in want ik heb een baantje in de ochtend de ochtendkrant wat mij prima bevalt.
Tips? Bedankt voor jullie hulp!