Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2012, 23:21
loveemke
loveemke is offline
Wij hebben op school een gymleraar, en hij is heel aardig enzo.
Maar als je valt, of iets in die trant, en je gaat huilend naar de kleedkamer ( om het maar ff zo te brengen ) komt hij al gauw langs om te troosten en geeft je vaak een knuffel. Ik vind het niet zo heel veel voorstellen, hij slaat gewoon een arm over je schouder en duwt je even tegen zich aan, niets vies. Maar een paar meiden uit mijn klas zitten te gruwelen. Zelf denk ik dan: zeg tegen die gozer dat hij je niet aan moet raken

Maar eigenlijk was mijn vraag een beetje, zouden jullie het erg vinden als een leraar je op die manier troost?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2012, 23:38
-Raven-
-Raven- is offline
Hmm, als het een knappe leerkracht is met blond haar, dikke tetten geen probleem.

Grapje...

Als ik me even als vrouw voordoe, en het is niet meet dan een arm over je schouder. Denk niet dat ik een probleem zou hebben...
Oud 06-05-2012, 00:38
Axel11
Axel11 is offline
Tsja, ik zou zo iemand echt niet direct verdenken van pedofilie/pedoseksualiteit/"viezigheid". Alleen in deze tijd is het misschien niet heel verstandig van de gymleraar, althans het brengt risico's met zich mee...

Wat anders is dat ik er zelf denk ik niet veel van zou moeten hebben, ook niet als het een man of vrouw is die echt niet graag aan kinderen zit. Ligt er aan wat over relatie ik met de desbetreffende leraar hebt, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 11:34
Verwijderd
Als je niet wil dat je leraar je troost moet je niet jankend de gymzaal verlaten.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 16:38
joris19
joris19 is offline
Nou als mijn lerares mij een knuffel zou geven, dan zou ik daar geen bezwaar tegen hebben. Maar oké vanuit de meiden hoek gezien. Tja, kan me voorstellen dat niet iedere meid, zit te wachten een knuffel van de leraar, zelf hoef ik trouwens ook geen knuffel van een leraar.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 16:50
Verwijderd
Als ik met gym een bal in mijn gezicht krijg, of iets anders waardoor de tranen in mijn ogen springen en ik daarom even naar de kleedkamer ga, zou ik er geen behoefte aan hebben om 'getroost' te worden. Van een knuffel van de gymleraar zou ik dan ook niet gediend zijn. Dat zou ik hem ook gewoon zeggen, want ik ga er vanuit dat hij het wel goed bedoeld.
Een ander geval is het als er iets persoonlijks of iets anders aan de hand is waarmee ik wel getroost wil worden, dan vind ik het prima dat een leraar een arm om me heen slaat of iets dergelijks om me te troosten. Dat komt dan ook omdat ik datgene dan niet tegen iedereen ga zeggen, maar alleen tegen leraren waarbij ik me op mijn gemak voel (en daar hoort mijn gymleraar niet bij, misschien dat dat mijn visie beïnvloedt).
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 17:10
vlindertje07
vlindertje07 is offline
Ik zou dat ook niet echt fijn vinden. Even een hand op mijn schouder vind ik geen probleem, maar echt een arm om me heen/knuffel, dat hoeft van mij echt niet, hoor. Niet dat ik er direct iets achter zou zoeken, maar ik zou het gewoon persoonlijk niet prettig vinden, bij geen enkele leraar (en bij veel andere mensen ook). Dat zou ik hem dan ook wel zeggen.
Overigens was mijn leraar meer van het type 'pijn is fijn en bloed is goed', dus ik heb nog nooit iets in deze richting meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 08:32
Verwijderd
Ik kan me voorstellen dat het gewoon een beetje van de docent afhangt? Ik ben ook wel eens op die manier "geknuffeld" door een docent als ik overstuur was door iets, dat vond ik dan normaal. Maar goed, dat was een docent die ik gewoon vertrouwde, en daarom zocht ik er niets achter. Als je klasgenoten zich niet prettig bij de gymdocent voelen dan kan ik me voorstellen dat ze ervan gruwelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten