Advertentie | |
|
![]() |
|
Alleen maar prima dat jullie allebei nog niet ontgroend zijn. Kun je het samen ontdekken. Ik denk dat je best een keer kan zeggen dat je hem leuk vindt, of een keer als jullie alleen zijn en dicht bij elkaar zijn, hem aankijken, je gezicht dichter bij het zijne brengen en hem zoenen, maar ik kan me voorstellen dat je dat eng vindt omdat je nog nooit gezoend hebt en niet zeker weet dat hij jou leuk vindt.
Ik denk dat je best kans maakt, maar niet lang moet wachten, voor het echt wat wordt met dat meisje van vakantie. Dik kans dat hij jou leuker vindt maar denkt dat jij hem niet leuk vindt, en hij niet eeuwig wil blijven wachten. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mweh, Ik denk dat het er ook maar aan ligt hoe je dingen oppikt. Als ik zou willen, zou ik heel veel van wat mijn beste vriend en ik doen ook kunnen opvatten als flirten, terwijl het toch echt gewoon puur platonisch is. Daarnaast hebben sommige mensen het gewoon écht niet in de gaten als ze staan te flirten, of vinden dat een normale manier van omgaan met anderen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ben gewoon bang dat ik vriendschap verpest als ik hem vertel dat ik hem leuk vind.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ook dat kan gewoon vriendschap zijn. Maar als jij t gevoel hebt dat t flirten is, zal dat waarschijnlijk ook wel zo zijn.
En je moet je toch echt afvragen wat je liever hebt: Hem vertellen dat je gevoel voor hem hebt (en daarmee de vriendschap op het spel zetten, maar uiteraard kan het ook zo zijn dat hij oo iets voor jou voelt, of dat het hele 'de vriendschap verpesten' idee ook wel meevalt), of hem gelukkig zien zijn en zien flirten en zoenen en blij zien met iemand anders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Update:
Vanavond leuk avondje gehad met hem, zijn beste vriend en mijn beste vriendin.. We waren buiten en op een of andere manier stonden we in doodlopend steegje, hij duwde mij tegen muur aan en omdat ik zijn mobiel had ging ie tegen me aan staan, perfecte moment hij lachte lief en deed opeens geen moeite meer op mobiel te pakken en bleef tegen me aan staan en lief in mn ogen kijken, jammer dat dit moment verpest is door zijn vriend.. Nog meer twijfels nu.. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |