Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2012, 20:35
xloveyouboy
xloveyouboy is offline
Heey,
Ik ben een meisje en ik vind een jongen leuk..
Hij is bijna 16 en nog niet ontgroend en alles, hij is serieus met meisjes zegt hij altijd
We zitten bij elkaar in de klas, we praten echt vaak met elkaar, we flirten (komt van beide kanten), we w'appen bijna 24/7 en we spreken wel eens af met zn 2en..
Ik weet alles van hem en hij alles van mij, op 1 ding na dan :$
Ik word nu elke dag in de klas er mee geconfronteerd want iedereen denkt dat wij elkaar leuk vinden, zelfs de docenten, haha :$
Als mensen het dan gaan schreeuwen door de klas gaat hij lachen en zegt dat hij het wel grappig vind..
Maar vorige week heeft hij een meisje ontmoet op vakantie en hij zegt dat hij haar een best leuk meisje vind en ze willen een keer gaan afspreken. Ik weet niet wat ik nu moet denken..

Heeft iemand tips voor wat ik nu moet doen?
Want hij is mn beste vriend en wil hem niet kwijt maar ik wil liever ook niet dat hij met een ander gaat..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2012, 21:19
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Apart dat hij met jou zo close is maar tegelijkertijd wel praat over een meisje die hij heeft ontmoet. Het kan zijn dat hij het expres doet om te testen hoe jij hierop reageert (hard to get), maar dat hoeft niet. De enige manier waarop je daar achter kan komen is gewoon te vragen wat hij van jou vindt. Kijk dus eens of je hem dat persoonlijk op een rustig moment kan vragen?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 21:25
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
(ik wou dat ik die jongen was zeg..)

Ik zou zelf hem ermee confronteren. Als het nou niet zo is moet je je slag slaan. Is het wel zo.. tsjaa, opgeven.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 21:59
veronique1994
veronique1994 is offline
Misschien wilt hij jou wel op een of andere manier jaloers maken? Omdat hij jou beste vriend is, kun je misschien eens je gevoelens met hem bespreken. Dan weet hij dat en dan kan hij er over gaan nadenken.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 22:05
Verwijderd
ik zou hem hebben uitgevraagd maar ik ben jammer genoeg ook niet ontrgroend
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 07:04
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ik zou hem hebben uitgevraagd maar ik ben jammer genoeg ook niet ontrgroend
Wat heeft dat er nu mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Apart dat hij met jou zo close is maar tegelijkertijd wel praat over een meisje die hij heeft ontmoet.
Waarom? Als het voor hem toch nie tmeer dan vriendschap is? Ik ben ook bijzonder close met mijn beste vriend en er is meer dan eens geopperd dat wij een relatie hebben, maar ik ben meer dan gelukkig met mijn vriend.

Als je hem werkelijk leuk vindt en je zou een relatie met hem willen, zul je toch echt de stoute schoenen moeten aantrekken en hem moeten vertellen over je gevoelens. Vraag hem eens mee uit en vertel hem over dat je hem leuk vindt. Als je dat niet durft, is het ook niet gek dat hij uitgaat met iemand anders. Je kunt niet van hem verwachten dat hij zomaar ruikt dat jij hem als vriendje wil?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 11:23
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Alleen maar prima dat jullie allebei nog niet ontgroend zijn. Kun je het samen ontdekken. Ik denk dat je best een keer kan zeggen dat je hem leuk vindt, of een keer als jullie alleen zijn en dicht bij elkaar zijn, hem aankijken, je gezicht dichter bij het zijne brengen en hem zoenen, maar ik kan me voorstellen dat je dat eng vindt omdat je nog nooit gezoend hebt en niet zeker weet dat hij jou leuk vindt.
Ik denk dat je best kans maakt, maar niet lang moet wachten, voor het echt wat wordt met dat meisje van vakantie. Dik kans dat hij jou leuker vindt maar denkt dat jij hem niet leuk vindt, en hij niet eeuwig wil blijven wachten. succes!
Oud 10-05-2012, 15:08
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
Waarom? Als het voor hem toch nie tmeer dan vriendschap is? Ik ben ook bijzonder close met mijn beste vriend en er is meer dan eens geopperd dat wij een relatie hebben, maar ik ben meer dan gelukkig met mijn vriend.
Dat vind ik het apart dat ze het gevoel heeft dat het geflirt van twee kanten komt...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 15:22
Verwijderd
Mweh, Ik denk dat het er ook maar aan ligt hoe je dingen oppikt. Als ik zou willen, zou ik heel veel van wat mijn beste vriend en ik doen ook kunnen opvatten als flirten, terwijl het toch echt gewoon puur platonisch is. Daarnaast hebben sommige mensen het gewoon écht niet in de gaten als ze staan te flirten, of vinden dat een normale manier van omgaan met anderen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 16:24
xloveyouboy
xloveyouboy is offline
Citaat:
Mweh, Ik denk dat het er ook maar aan ligt hoe je dingen oppikt. Als ik zou willen, zou ik heel veel van wat mijn beste vriend en ik doen ook kunnen opvatten als flirten, terwijl het toch echt gewoon puur platonisch is. Daarnaast hebben sommige mensen het gewoon écht niet in de gaten als ze staan te flirten, of vinden dat een normale manier van omgaan met anderen.
Tjaa, ik twijfel over dat flirten niet echt meer. Hij geeft me elke dag paar knuffels, hij zit best veel aan me en we zitten best vaak op zijn verzoek met zn tweeen in pauzes..
Maar ik ben gewoon bang dat ik vriendschap verpest als ik hem vertel dat ik hem leuk vind..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 16:28
Verwijderd
Ja, ook dat kan gewoon vriendschap zijn. Maar als jij t gevoel hebt dat t flirten is, zal dat waarschijnlijk ook wel zo zijn.
En je moet je toch echt afvragen wat je liever hebt: Hem vertellen dat je gevoel voor hem hebt (en daarmee de vriendschap op het spel zetten, maar uiteraard kan het ook zo zijn dat hij oo iets voor jou voelt, of dat het hele 'de vriendschap verpesten' idee ook wel meevalt), of hem gelukkig zien zijn en zien flirten en zoenen en blij zien met iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Heey,
Ik ben een meisje en ik vind een jongen leuk..
Hij is bijna 16 en nog niet ontgroend en alles, hij is serieus met meisjes zegt hij altijd
We zitten bij elkaar in de klas, we praten echt vaak met elkaar, we flirten (komt van beide kanten), we w'appen bijna 24/7 en we spreken wel eens af met zn 2en..
Ik weet alles van hem en hij alles van mij, op 1 ding na dan :$
Ik word nu elke dag in de klas er mee geconfronteerd want iedereen denkt dat wij elkaar leuk vinden, zelfs de docenten, haha :$
Als mensen het dan gaan schreeuwen door de klas gaat hij lachen en zegt dat hij het wel grappig vind..
Maar vorige week heeft hij een meisje ontmoet op vakantie en hij zegt dat hij haar een best leuk meisje vind en ze willen een keer gaan afspreken. Ik weet niet wat ik nu moet denken..

Heeft iemand tips voor wat ik nu moet doen?
Want hij is mn beste vriend en wil hem niet kwijt maar ik wil liever ook niet dat hij met een ander gaat..
Als het je vriend is, laat hem dan vrij. En laat hem gelukkig zijn..... Er zijn nog wel meer jongen hoor
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 00:30
xloveyouboy
xloveyouboy is offline
Update:
Vanavond leuk avondje gehad met hem, zijn beste vriend en mijn beste vriendin..
We waren buiten en op een of andere manier stonden we in doodlopend steegje, hij duwde mij tegen muur aan en omdat ik zijn mobiel had ging ie tegen me aan staan, perfecte moment hij lachte lief en deed opeens geen moeite meer op mobiel te pakken en bleef tegen me aan staan en lief in mn ogen kijken, jammer dat dit moment verpest is door zijn vriend..
Nog meer twijfels nu..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 08:06
EZBlade
EZBlade is offline
Je had hem gewoon moeten zoenen. Duidelijker dan dit kan niet
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 11:57
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Je had hem gewoon moeten zoenen. Duidelijker dan dit kan niet
Dat. Hoe kun je hier nou méér van gaan twijfelen? Het lijkt me verrekte duidelijk zo.
Oud 12-05-2012, 12:05
EZBlade
EZBlade is offline
Overigens had hij jou ook moeten zoenen. Het is gewoon té duidelijk allemaal
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 13:46
xloveyouboy
xloveyouboy is offline
Update..
Zaterdag ook weer hele dag met hem samen geweest, hij kwam zelfs speciaal kijken bij mn voetbalwedstrijd
Maar nu opeens begint hij weer over dat meisje van vakantie en daar gaat ie mee afspreken...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 14:24
mytholon
mytholon is offline
Onderneem dan wat? Zoen hem?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 14:26
Verwijderd
Is dat meisje van de vakantie lekkerder dan jij?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 07:19
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Update..
Zaterdag ook weer hele dag met hem samen geweest, hij kwam zelfs speciaal kijken bij mn voetbalwedstrijd
Maar nu opeens begint hij weer over dat meisje van vakantie en daar gaat ie mee afspreken...
Ja, als jij steeds niets doet, kun je ook niet van hem verwachten dat 'ie gaat blijven wachten tot er ooit misschien iets gebeurt. Als dat meisje haar interesse wél laat merken, dan vind ik het niet vreemd dat 'ie bij haar wellicht zijn kansen openhoudt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten