Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2012, 08:48
Guinie
Guinie is offline
Ik zoek voor de zomer een dagcrème met zonnebrand factor 30. Ik heb namelijk een erg vette gezichtshuid, en als ik er dan ook nog zonnebrand opsmeer, wordt het helemaal een vette, plakkerige boel.
Weet iemand een goed merk/goed product &waar ik het kan krijgen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2012, 11:26
Verwijderd
Ik gebruik Biodermal zonnefluide. Je hebt het als factor 20, 30 en 50, een klein flesje in een doosje. Het is totaal niet vet, smeert lekker dun uit, het glimt niet en je gaat er ook niet zo vet van zweten zoals met normale zonnebrandcreme het is gewoon te koop bij grotere Etossen en staat bij de zonnebrandcrème (is dus ook alleen in voorjaar en zomer te koop, maar ik gebruik het het hele jaar door).
Het kost 10 euro voor een klein flesje, maar als je het alleen voor je gezicht gebruikt doe je daar de hele zomer mee.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 11:28
Verwijderd
Dagcremes die bij de dagcreme staan ipv bij de zonnebrandcreme hebben hooguit factor 6 ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 13:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik smeer gewoon dagcreme en daarover heen zonnebrandcreme van Garnier. Je hebt daarvan een zonnebrandcreme die heet 'Clear Protect' en die droogt gelijk op als je het opsmeert/opspuit en is ook niet vet. Ik vind het ideaal
Oud 23-05-2012, 07:32
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb een tijd die van Oil of Olaz gehad maar ik geloof dat die "maar" factor 15 heeft. Weet niet of ze nog een sterkere hebben.
Oud 25-05-2012, 10:02
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Je zou langs de apotheek kunnen gaan, daar verkopen ze hele goede cremes. Dus ik denk ook wel met een hoge beschermingsfactor. Ze zijn vaak wel duurder dan een eenvoudige van de kruidvat, maar het is absoluut de investering waard.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten