Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
misschien vind je het verschrikkelijk maar wat dacht je van bowlen of midgetgolven of boerengolf? ik kan het alledrie niet maar ik weet wel dat ik dan altijd vreselijk veel lol heb !
Of wat dacht je van foto's maken van jullie samen? een soort foto-shoot? altijd nice natuurlijk! succes en sorrie als dit hele verschrikkelijke ideeeen waren ![]() XX |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ga samen gezellig wandelen, hand in hand, door bos ofzo, of op het strand (afhankelijk waar je woond en of je vervoer hebt. gezellig samen naar de bioscoop, (vrienden even thuis laten, tacties onhandig om ze mee te nemen, vooral bij de eerste date's), dus zorg dat jullie met z'n twee bent, en afhankelijk van wat je te besteden hebt, neem je haar mee naar de Mc Donalds, of restaurantje, en ga je daarna samen naar de bioscoop, filmpje pakken, of ergens samen wat drinken, rustig beginnen, niet direct al je troeven uitspelen, dus niet direct groots uitpakken, maar langzaam opbouwen, succes
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Romantisch thomasp14 | 32 | 09-07-2008 15:45 | |
Liefde & Relatie |
Het meest romantische... Questionmark | 29 | 01-06-2004 17:41 | |
Eten & Drinken |
RoMaNtIsCh DiNeR Ed De Pijpslet | 16 | 13-05-2003 22:01 | |
Liefde & Relatie |
Iets romantisch MrfUbU | 16 | 01-12-2002 16:07 | |
Liefde & Relatie |
romantisch Lydia16 | 17 | 01-06-2002 17:01 | |
Liefde & Relatie |
ik wil haar terug: zal het hiermee lukken?(romantische daad) The Bikkelm@n | 31 | 06-03-2002 16:17 |