Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2012, 11:09
*oma*
*oma* is offline

Colour blocking is helemaal in op het moment. Doe je mee aan deze trend of heb je niet zoveel met zoveel kleur? Vertel!

TS begint: Ik heb wel veel items in felle kleuren (opvallende kleuren), zoals skinnyjeans en colbertjes, maar ik combineer het dan toch met wat minder opvallende kleuren. Ik vind zoveel kleur iets kinderlijks hebben, maar als je het op de juiste manier combineert dan staat het wel fris en volwassen. Maar ik durf er toch niet helemaal aan.
Oud 06-04-2012, 13:13
arPos
arPos is offline
Dat is zooooo 2011
Oud 06-04-2012, 13:13
arPos
arPos is offline
ik doe trouwens al mee aan die trend sinds ik 5 ben ofzo
Oud 06-04-2012, 17:33
Verwijderd
Hmm, ik hou niet zo van al die felle kleuren. Als ik iets fels aan heb dan combineer ik dat liever met iets rustigs . Bovendien vind ik veel kleuren bij elkaar gewoon niet mooi bij elkaar passen. Maar ik zie eigenlijk vrij weinig mensen dit doen op het moment.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 18:07
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Maar ik zie eigenlijk vrij weinig mensen dit doen op het moment.
Dat is de Hollandse nuchterheid denk ik
Oud 06-04-2012, 18:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens mij is het vooral de media die wil dat we dit soort combinaties dragen. Heb ook nog niet echt mensen dit soort dingen aan zien hebben. Wat je wel ziet is dat mensen een ding kopen in een felle kleur (bijvoorbeeld een broek ofzo) maar die dan weer combineren met iets rustigs, zelf doe ik dat ook wel (maar dan liever fel shirtje en rustige broek).
Oud 06-04-2012, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik hou niet zo van al die felle kleuren. Als ik iets fels aan heb dan combineer ik dat liever met iets rustigs . Bovendien vind ik veel kleuren bij elkaar gewoon niet mooi bij elkaar passen. Maar ik zie eigenlijk vrij weinig mensen dit doen op het moment.
Dit!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 08:51
Verwijderd
Ik houd van kleur, maar niet van zoveel kleur. En ook 8 kleuren die vloekend zijn
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 18:32
Verwijderd
ik houd niet zo van felle kleuren te combineren met elkaar. rustig en fel combineer ik liever. die felle kleuren vloeken erg, dat vind ik niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 09:52
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Dit. En ik dacht dat dit color blocking ook een beetje iets van vorig jaar was Volgens mij liggen er nu vooral dingen in pastelkleuren in de winkel, wat sowieso veel meer mijn ding is. En ik vind zulk hard roze met oranje of blauw echt afschuwelijk.
Oud 13-04-2012, 19:31
shadyy
shadyy is offline
ik snap niet dat colour-blocking nu opeens in is, het staat helemaal niet leuk al die vloeknde kleuren roze met geel groen met paars en weet ik veel wat, ik vind pasteltinten dus veel mooier ( wat trouwens nu ook in is)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 20:26
Verwijderd
Ik vind alles per definitie afschuwelijk op die enge dunne chicks dus we zullen moeten wachten tot het -echt- in is.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 10:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, ik doe er een beetje aan mee, ik heb een best heftige broek gekocht:

Maar ik denk niet dat ik er nog felle kleuren bij ga dragen, eigenlijk. Eerder met grijs of zwart combineren.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 12:52
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 13:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 08:28
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik draag sowieso altijd veel kleur, ik haat het als mensen helemaal in zwart/grijs/bruin tinten zijn.
Oud 16-04-2012, 14:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind kleurtjes best leuk, maar het moeten er niet teveel zijn en al helemaal niet als ze bij elkaar vloeken. Roze, rood en oranje bij elkaar vind ik bijv. echt lelijk.
Die jurkjes op de onderste foto's vind ik nog best wel kunnen, die pakjes erboven niet.

Ik draag zelf eigenlijk niet zo heel veel kleur, meestal gewoon een spijkerbroek en een t-shirt in veelal donkere kleuren. Veel blauw, paars en grijs.
Oud 16-04-2012, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik doe er een beetje aan mee, ik heb een best heftige broek gekocht:

[afbeelding]

Maar ik denk niet dat ik er nog felle kleuren bij ga dragen, eigenlijk. Eerder met grijs of zwart combineren.
oh ik heb al jaren een broek in precies die kleur rood, ben ik nu een hipster? maar ik draag m inderdaad altijd met een zwart shirtje of met een wit/blauw bloesje.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 19:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je bent waarschijnlijk net zo hipster als ik
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 12:34
Hakuna
Hakuna is offline
Deze kleuren combinatie draag ik terzijnertijd graag, foto is van afgelopen jaar, maar de outfit is het zelfde gebleven. Mijn haar is ook ruim twee keer zo lang gegroeit.

Oud 19-04-2012, 13:04
Volk
Volk is offline
Toen ik 15 was deed ik ook aan colour blocking. Alleen heette het toen nog alto.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 13:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Cornel, echt AL je posts gaan over je haar
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 13:14
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Cornel, echt AL je posts gaan over je haar
Klot, ik heb gewoon een obsessie voor haren en kleren. Als ik buiten loopt kijk ik alleen maar wat anderen dragen, en uiteraard naar hun haar.
Oud 19-04-2012, 13:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Is ook heel leuk om je mee bezig te houden
Met citaat reageren
Oud 03-05-2012, 10:16
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline

colourblocking is zoooooooooo 1950
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2012, 13:32
Vowel
Vowel is offline
Het ziet er zo afgrijselijk uit allemaal.

@Cornel, die combinatie is echt heel lelijk.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2012, 21:02
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
[afbeelding]

colourblocking is zoooooooooo 1950
. En van de jaren '90 en van vorig jaar. Maar ik heb sowieso het idee dat het in Nederland wat langer duurt voordat men de mode gaat volgen en dat we hier gewoon de hele tijd achter lopen (in het straatbeeld, maar ook in de winkels).
Oud 03-05-2012, 21:06
Verwijderd
ik heb een paasre broek maar ik draag hem niet vaak. hij zit niet eens meer lekker.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2012, 02:53
Verwijderd
Hehe, precies wat ik dacht voordat ik naar je plaatje scrollde.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 20:55
brocoliboy
brocoliboy is offline
Citaat:
Deze kleuren combinatie draag ik terzijnertijd graag, foto is van afgelopen jaar, maar de outfit is het zelfde gebleven. Mijn haar is ook ruim twee keer zo lang gegroeit.

[afbeelding]
haha dat kom je niet vaak tegen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten