![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik had niet door dat dit een oud topic was...en had dus nog maar 'n keer gereageerd ![]() ![]() *gaat nu nieuwe reply verwijderen* ![]() Maar k ben nog steeds niet aan de microgynon...waarschijnlijk omdat het toen net uit ging met m'n vriendje enzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en jaah ik ben der van aan gekomen ( wat IK helaas wat minder leuk vond ), maar ik ga week afvallen nu ![]() ltrz
|
Ik ben zeker aangekomen door de diane 35, maar dat was bij mij niet zo'n punt, want ik was te licht voor m'n lengte en ook erg dun. Nu heb ik een normaal figuur. M'n borsten zijn er namelijk ook groter door geworden. Eerst was het plat.
Overigens is dat niet bij iedereen hetzelfde, het ligt er maar net aan hoe je lichaam er op reageert.
||
Citaat:
![]()
|
Hoi allemaal,
Ik wil graag aan de pil. En mij moeder is het er mee eens. Dus dat is het probleem niet. Ik heb alleen net 'pas' mezelf een beetje geaccepteerd, kwa figuur. Daarom wil ik dus echt niet aankomen. Want dan begint dat hele proces opnieuw. En daar heb ik geen zin in. Nou heb ik altijd al gewoon zin in iets lekkers, en kom ook best snel aan. Maar wil dus wel aan de pil. Iemand enig idee welke ik dan het beste zou kunnen gebruiken?
|
![]() |
Hoi,
Ik slik microgynon 30. Dit is een lichte pil. Ik kom er niet van aan, en heb er ook geen klachten van. Hoofdpijn of misselijkheid ofzo. Misschien ook iets voor jou... offtopic: ik ken jou.
|
![]() |
Ik hoop ten zeerste dat je der niet van verdikt. Ik ga alleszins op mijn eetgewoonten letten. Maar ik pak Diane nu bijna 4 weken en ik merk zelfs nu al dat mijn borsten ervan vergroten. Ze zijn erg gevoelig geworden en ik zie wat een vooruitgang ze geboekt hebben in de spiegel
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Buiten droge huid, droge lippen en last van mijn rug geen last van gehad. Klinkt allemaal erg eng, maar het viel reuze mee. Heb ook diane gebruikt, maar die hielp niet en werd er wel dikker van haha. Trouwens, het is al 10 jaar geleden na de laatste post, dus lijkt me niet logisch om hier nog op te reageren. Ik wilde even op jouw opmerking over Roaccutane reageren. |
![]() |
|
We hebben voor vragen over de pil een heel mooi groot pil topic! Daar kopieer ik de laatste twee posts even naar toe, kunnen jullie daar verder praten, en dan gaat dit topic op slot.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Piltopic #22 Pluis | 501 | 22-11-2012 14:49 |