Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2002, 19:23
coockietje
coockietje is offline
Hey de dokter heeft mij de diane-35 voorgeschreven (die helpt goed tegen puistjes), maar natuurlijk is er wel één nadeel: jou zou er sterk van kunnen verzwaren...is er iemand van jullie die deze pil heeft genomen en ben je dan verdikt?
Alvast hartstikke bedankt

Laatst gewijzigd op 23-05-2002 om 19:26.
Oud 23-05-2002, 19:37
*breezer*
*breezer* is offline
Hey!

Ik slik de Diane 35. Ik ben er niets dikker van geworden. Volgens mij word je ook niet dikker door de pil, maar je krijgt volgens mij meer zin in eten,snoep, en andere lekkere dingen. Maar of dat door de pil komt?? Dat weet ik niet.. Maar dat heb je natuurlijk zelf in de hand he. Nou ik hoop dat je hier wat aan hebt?

Liefs *breezer*
Oud 23-05-2002, 19:41
Paige
Paige is offline
Ja dikker geworden..Nu (5 strips later) neemt het wel weer af...
Oud 23-05-2002, 19:44
Verwijderd
ik ben er niet zwaarder van geworden...
Oud 23-05-2002, 19:48
coockietje
coockietje is offline
Bedankt alvast voor jullie reactie. ik hoop echt dat ik er niet dikker van wordt, want ik dan ga ik daar lastig om lopen (ken mijn eigen)...
Heeft bij jullie die pil dan ook geholpen tegn de puistjes (of heb je die om een ander reden geslikt)?
kuziiiies
Oud 23-05-2002, 20:56
20marianne12
20marianne12 is offline
Ik hoop ook echt heel erg voor je dat je niet dikker van de pil wordt. Ik ben ook aan de pil voor mijn acnee en ben dus wel aangekomen. Om die rede ben ik dan ook een half jaar gestopt, maar toen kwamen de puisten weer terug, en tsjaa dan moet je gaan kiezen he... Het werkt wel tegen puistjes, alleen niet zo goed als ik zou willen!
Sterkte ermee!!
Oud 23-05-2002, 21:57
georgie
georgie is offline
ben een kilo of 5 aangekomen, maar dat komt ook omdat ik een week lang alleen maar mcdonalds eten heb gehad, dus het valt wel mee
Oud 23-05-2002, 23:35
Verwijderd
10 kilo zwaarder in 5 maanden
Oud 24-05-2002, 07:35
XxBaBYGurLxX
XxBaBYGurLxX is offline
nix van dikker worden gemerkt hoor, kep nog gewoon het zelfde gewicht als wat ik voor die pil had, en me puistjes verdwenen ook helemaal, eerst werd het iets erger, maar das normaal bij die pil. later verdwenen ze helemaal
Oud 24-05-2002, 14:49
Jenseltjuh
Jenseltjuh is offline
nee k ben niet zwaarder geworden, ik had eerder het id dat ik afviel...Mijn borsten zijn wel groter geworden.
Oud 24-05-2002, 19:31
Verwijderd
niet zwaarder geworden in de 2,5 jaar dat ik 'm geslikt heb.
m'n borsten zijn ook niet groter geworden

maargoed, misschien dat dit wel bij jou gebeurt, het verschilt sterk per persoon.
ik ga aan de microgynon en hoop dat ik er een paar kilo's van aankom
Oud 27-05-2002, 18:21
absurdmoncher
absurdmoncher is offline
tot nu toe niks van gemerkt, maar dat ligt verschillend per persoon
Oud 23-10-2002, 17:21
Missy_X
Missy_X is offline
Ben er wel dikker van geworden, maar dat ligt eraan dat de pil zo op je hormonen inwerkt zodat je behoefte krijgt aan snoep en heel veel eten.
Dit gevoel kon ik niet tegengaan dus ik kreeg eetbuien en werd ongeveer 10 kilo dikker in 8 maanden.
Nu heb ik er wel weer 5 af maar nog niet alles En ben nog steeds aan de pil dus..tis maar of je toegeeft aan je behoefte aan lekker eten.
Oud 23-10-2002, 17:23
Quiana
Quiana is offline
--> piltopic?

gepost op 27-05-2002 @ 19:21
gepost op 23-10-2002 @ 18:21
Hm.. btje oude topic? :\
Oud 23-10-2002, 17:34
Verwijderd
Ik slik hem ook...ben er niet van aangekomen, eerder afgevallen.

Door de hormonen die er in zitten krijg je meer honger, gevolg is dat je meer gaat eten, gevolg daarvan dat je aankomt. Oplossing is vrij simpel: niet meer gaan eten dan je nu doet.
Oud 23-10-2002, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Betamethason schreef:
--> piltopic?

gepost op 27-05-2002 @ 19:21
gepost op 23-10-2002 @ 18:21
Hm.. btje oude topic? :\
Niet gezien. Naja, laat reactie nu maar staan.
Oud 23-10-2002, 18:36
driene
driene is offline
hoi,heb diane-35 een jaar geslikt en ben er zeker 10 kilo van bijgekomen heeft ook wel te maken met véééél meer eetlust enzo.ik werd er de eerste maanden ook wel duizelig van maar dat is voor iedereen anders.ik slik ze nu al meer als een half jaar niet meer en ben terug 5.5 kilo afgevallen
driene
Oud 23-10-2002, 21:12
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik slik m al een jaar en heb er niet bewust iets van gemerkt dat ik dikker ben geworden...
Oud 24-10-2002, 08:42
ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik heb hem ook een tijdje geslikt.. het helpt onwijs goed tegen puistjes.. MAAR je word er idd dikker van.. of meer eetlust?
Ing. ben ik dus weer overgestapt naar de lovette.. en gelukkig zijn de puistjes niet terug gekomen..
Oud 24-10-2002, 10:20
Verwijderd
Ik slik de diane pil nu ongeveer vijf maanden, en ben wel drie kilo aangekomen.. moet gewoon mijn eetgewoonte beetje aanpassen, voorheen kon ik alles eten (wat ik dan ook deed ) en kwam ik toch niet aan. Nu merk ik het dus wel.. hoop op het verschijnsel dat het aankomen af gaat nemen na verloop van tijd. *zin in chocolaaaaaaaa* Maar goed, t verschilt dus echt bij iedereen, probeer het gewoon uit zou ik zeggen. Oh jah, ik slik de pil ook tegen puistjes, t helpt wel, ik heb nog wel af en toe een puistje ofzo maar wel minder dan eerst. Al had ik inderdaad ook wel verwacht dat hij beter zou helpen.
Oud 24-10-2002, 14:00
A*
A* is offline
je krijgt gewoon meer zin om iets te eten, je moet dus beter opletten met wat je eet enzo.
kheb zelf ook de pil geslikt en ik ben er niet echt van aangekomen geloof ik...
Oud 24-10-2002, 21:19
Verwijderd
ja ik ging hem iets meer als 13 maanden slikken en kreeg er veel meer eetlust van, en voor ik het wist was ik 10 kilo verder. erg dom maar ja, ik weet ook niet hoe ik het ooit zo ver heb latenkomen.(met fast food ja) Maar ik was gewoon al heel mn leven slank dus had het ook niet zo verwacht. maar goed, paar maanden terug ben ik op een andere pil overgestapt omdat ik veel te veel eetlust kreeg van die diane. nu slik in Microgynon 30 en merkte echt meteen al dat ik veelminder eetlust had als eerst. heb iig nooit echt meer honger, en eerst constant.
en ik sport nu en merk al veel verschil,dus hopen dat ik de "schade" na de diane35 weer kan herstellen

dus als je die pil gaat slikken: let gewoon goed op dat je niet teveel gaat eten. is wel moeilijk, maar goed....het zal wel moeten
Oud 24-10-2002, 21:54
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ik ben er wel dikker van geworden.
Vooral omdat ik toen een eetstoornis had (vreetbuien) ben ik 14 kilo aangekomen.
Oud 24-10-2002, 22:00
never mind
never mind is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
niet zwaarder geworden in de 2,5 jaar dat ik 'm geslikt heb.
m'n borsten zijn ook niet groter geworden

maargoed, misschien dat dit wel bij jou gebeurt, het verschilt sterk per persoon.
heeej ik ben ook aan de microgynon, bne niet veel zwaarder geworden volgens mij (komt ook omdat ik besloten heb niet meer ZO veel te snoepen.. Heb wel grotere borsten gekregen volgens mij
Oud 24-10-2002, 22:07
Verwijderd
Citaat:
never mind schreef:
heeej ik ben ook aan de microgynon, bne niet veel zwaarder geworden volgens mij (komt ook omdat ik besloten heb niet meer ZO veel te snoepen.. Heb wel grotere borsten gekregen volgens mij
whehehe

Ik had niet door dat dit een oud topic was...en had dus nog maar 'n keer gereageerd
*gaat nu nieuwe reply verwijderen*

Maar k ben nog steeds niet aan de microgynon...waarschijnlijk omdat het toen net uit ging met m'n vriendje enzo
Oud 25-10-2002, 14:11
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

die slik ik dus ook...
en jaah ik ben der van aan gekomen ( wat IK helaas wat minder leuk vond ), maar ik ga week afvallen nu

ltrz
Oud 26-10-2002, 11:09
Ieke
Ieke is offline
Ik ben er zeker niet veel dikker van geworden. Wel heb ik nu bijna geen puistjes meer en dat is echt een verbetering. Ik heb er heel af en toe eens een, maar die worden niet groot.
Oud 26-10-2002, 14:20
Croeloes
Croeloes is offline
khad op het laatst alleen nog maar trek in eten, en had de hele dag honger, ben ook ongeveer 8 kilo aangekomen , ook werd ik er een beetje depri van,... maar het verschilt echt per persoon...
Oud 28-10-2002, 19:40
steentje
steentje is offline
volgens mij ben ik wel iets dikker geworden maar niet veel. Mijn puistjes zijn wel helemaal weg, alleen duikt er heel af en toe nog eentje op.
Oud 28-10-2002, 19:47
Verwijderd
Het schijnt dat je in het eerste half jaar wat meer vocht vast houdt, dat weegt wel wat... Maar gaat er ook weer af, het verdikt niet echt hoor...
Oud 29-10-2002, 20:56
spinningduck
spinningduck is offline
Ik ben zeker aangekomen door de diane 35, maar dat was bij mij niet zo'n punt, want ik was te licht voor m'n lengte en ook erg dun. Nu heb ik een normaal figuur. M'n borsten zijn er namelijk ook groter door geworden. Eerst was het plat.
Overigens is dat niet bij iedereen hetzelfde, het ligt er maar net aan hoe je lichaam er op reageert.
Oud 02-11-2002, 18:15
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
coockietje schreef:
Hey de dokter heeft mij de diane-35 voorgeschreven (die helpt goed tegen puistjes), maar natuurlijk is er wel één nadeel: jou zou er sterk van kunnen verzwaren...is er iemand van jullie die deze pil heeft genomen en ben je dan verdikt?
Alvast hartstikke bedankt
Ik heb m ook gebruikt, ik ben er ook nie dikker van geworden. Heb nu wel een andere maar dat heeft een andere reden
Oud 04-11-2002, 19:22
~blue christal~
~blue christal~ is offline
Hoi allemaal,

Ik wil graag aan de pil. En mij moeder is het er mee eens. Dus dat is het probleem niet.
Ik heb alleen net 'pas' mezelf een beetje geaccepteerd, kwa figuur.
Daarom wil ik dus echt niet aankomen. Want dan begint dat hele proces opnieuw. En daar heb ik geen zin in.

Nou heb ik altijd al gewoon zin in iets lekkers, en kom ook best snel aan. Maar wil dus wel aan de pil. Iemand enig idee welke ik dan het beste zou kunnen gebruiken?
Oud 05-11-2002, 20:24
dribble
dribble is offline
Hoi,
Ik slik microgynon 30. Dit is een lichte pil.
Ik kom er niet van aan, en heb er ook geen klachten van. Hoofdpijn of misselijkheid ofzo. Misschien ook iets voor jou...

offtopic: ik ken jou.
Oud 05-11-2002, 21:34
the tourist
the tourist is offline
Ik ben wel aangekomen sinds ik de diane-35 pil slik, maar dat komt denk ik niet daardoor. Ik kreeg wel meer trek in eten, maar het was nu meer zo van dat ik dacht: wat maakt het ook uit. Voor ik de pil slikte lette ik wel op wat ik at, daarna minder.
Oud 06-11-2002, 12:49
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
danique2 schreef:
10 kilo zwaarder in 5 maanden
dat lijkt me niet gezond
Oud 16-05-2012, 13:10
matera
matera is offline
Ik hoop ten zeerste dat je der niet van verdikt. Ik ga alleszins op mijn eetgewoonten letten. Maar ik pak Diane nu bijna 4 weken en ik merk zelfs nu al dat mijn borsten ervan vergroten. Ze zijn erg gevoelig geworden en ik zie wat een vooruitgang ze geboekt hebben in de spiegel . Mijn puisten zijn nu wel al verminderd. Echt snel, na 4 weken. Ze zijn natuurlijk nog niet volledig verdwenen. De eerste 2 weken werd het precies alleen maar erger, maar dan opeens leek het te verbeteren. Ik kan die pil aan iedereen aanraden en over wat ik allemaal gelezen heb, zou ik Roaccutane helemaal afraden. Dat heeft de meest erge bijwerkingen die ik ooit gelezen heb. Het is gewoon goor om het te lezen.
Oud 16-05-2012, 13:34
xVeerle
xVeerle is offline
Citaat:
Ik hoop ten zeerste dat je der niet van verdikt. Ik ga alleszins op mijn eetgewoonten letten. Maar ik pak Diane nu bijna 4 weken en ik merk zelfs nu al dat mijn borsten ervan vergroten. Ze zijn erg gevoelig geworden en ik zie wat een vooruitgang ze geboekt hebben in de spiegel . Mijn puisten zijn nu wel al verminderd. Echt snel, na 4 weken. Ze zijn natuurlijk nog niet volledig verdwenen. De eerste 2 weken werd het precies alleen maar erger, maar dan opeens leek het te verbeteren. Ik kan die pil aan iedereen aanraden en over wat ik allemaal gelezen heb, zou ik Roaccutane helemaal afraden. Dat heeft de meest erge bijwerkingen die ik ooit gelezen heb. Het is gewoon goor om het te lezen.
Ik heb Roaccutane gebruikt omdat de pil én antibiotica niet werkt.
Buiten droge huid, droge lippen en last van mijn rug geen last van gehad. Klinkt allemaal erg eng, maar het viel reuze mee.

Heb ook diane gebruikt, maar die hielp niet en werd er wel dikker van haha.

Trouwens, het is al 10 jaar geleden na de laatste post, dus lijkt me niet logisch om hier nog op te reageren. Ik wilde even op jouw opmerking over Roaccutane reageren.
Oud 16-05-2012, 14:08
Martiño
Martiño is offline
We hebben voor vragen over de pil een heel mooi groot pil topic! Daar kopieer ik de laatste twee posts even naar toe, kunnen jullie daar verder praten, en dan gaat dit topic op slot.

Regels voor berichten