![]() |
|
ik had het laatst aan mn moeder gevraagd.. en toen zei ze van nee maar dan moet je gewoon rechtop lopen schouders naar achter en buik inhouden (wat volgensmij helemaal niet zo goed voor je is)..
dus volgensmij wil zij dat liever niet hebben, ik weet niet waarom.. maar ik wil het wel graag, ik moest laatst ook huilen om mijn figuur, ja ik huil heel snel xD waar mn moeder bij was dus misschien dat als ik het nu nog een keer vraag ze ja zegt ;o en 8-10 weken? o.o dat duurt lang Dx maarja ik heb het er wel voor over ;o |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben allang blij dat het te verhelpen is. Maar als je schouders echt naar voren staan dan is er iets mis. Een andere houding aannemen is dan symptoombestrijding, terwijl je het juist bij de oorzaak moet zoeken. Hoezo zou je moeder in hemelsnaam niet willen dat je naar de fysio gaat? Dat is alleen maar goed... Edit: Ik weet niet of je buik inhouden slecht voor je is, maar je kan beter je bekken kantelen ![]() |
![]() |
|
ja ik ben ook blij dat het te verhelpen is o.o
en volgensmij komtet bij mij trouwens dat ik teveel met mijn schouders naarvoren heb gezeten dat ze zo zijn gaan groeien ofzo, dus niet echt onverhelpbaar denkik ![]() en tsjah, mijn moeder heeft het altijd behoorlijk druk enzo, en dan misschien dacht ze dat ze mij zou moeten brengen ofzo? ik weet het niet.. en bekken kantelen kan ik wel proberen maar als ik net gegeten heb lukt me dat niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bijvoorbeeld teveel (en verkeerd) achter de pc zitten is ook een bekende oorzaak van dit probleem. Maar ik zou even aan je moeder vragen waarom ze er bezwaar tegen heeft, want ze wilt toch wel dat haar dochter een normaal figuur heeft? En misschien kan je wel met de fiets naar de fysio, dan kost het haar geen tijd. Behalve de eerste keer dan. |
![]() |
|
Krampachtig een andere houding aannemen gaat jou niet helpen. Sommige mensen hebben gewoon vanuit hun skelet een iets hollere rug en daar kan je dan met alle oefeningen van de wereld niets aan veranderen. Overigens is een wat hollere rug helemaal niet lelijk. Donkere mensen hebben dat ook vaak, en die krijgen daar juist hele mooie gevormde billen van
![]() Je hoeft pas wat aan je houding te veranderen als je ook klachten krijgt van je rug/schouders. en dan is de weg niet door zelf maar wat aan te modderen met je buik inhouden en je schouders naar achteren, maar dan moet je naar de fysiotherapeut zodat die kan zien waar in je rug het probleem precies zit.
|
ja ik zat vroeger en nu nogsteeds eigenlijk teveel achter de computer.. daar kan het dus wel van komen xD
en bij mij is het wel lelijk.. ik lijk heel dik in alles wat ik aanheb terwijl ik dat helemaal niet ben, het komt gewoon door mijn holle rug.. ik wil er echt iets aan veranderen ![]() ik heb zoieso soms een beetje last van mijn rug en schouders, niet dat het echt superrveel pijn doet ofzo maar zoals ik al zei krakt en knakt alles bij mij als ik bepaalde bewegingen maak.. ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft maar het voelt niet echt prettig >< |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |