Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2012, 16:03
Verwijderd
Hallo iedereen. ik ben ongeveer 1.80m lang (weet niet precies, vorige keer was ik 1.72 maar was lange tijd geleden) weeg ongeveer 70 kilo en ben 13 jaar en 3 maanden, ook heb ik een aardig buikje, GEEN VETROLLEN!

Ik wil het liefst wat buikspieroefeningen doen, maar is dit mogelijk met mijn gewicht/lichaam? zal het nut hebben om te trainen? ik doe bijna alle verschillende crunches, en ook een paar andere oefeningen voor me buikspieren.

Maar zal je na lange termijn verbetering zien bij m`n buikspieren ivm. mijn gewicht?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 16:06
Pluis
Pluis is offline
Zelfs mensen die 150 kg wegen kunnen nog buikspieroefeningen doen. Alleen zie je bij hen natuurlijk geen sixpack.

Plaatselijk gewicht verliezen door de spieren plaatselijk te trainen is een fabeltje en werkt niet. Als je een sixpack wil moet je dus meer doen dan alleen crunches en andere buikspierdingen, want vet verliezen kan alleen met cardio training. Maar die adviezen heb je in je vorige topic ook al gehad. om het je makkelijker te maken hier een linkje naar je vorige topic: http://forum.scholieren.com/showthre...672&highlight=
Oud 29-05-2012, 16:24
Verwijderd
maarr.. zal je na lange termijn bij mij dan een sixpack zien?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 16:42
Pluis
Pluis is offline
Als je cardio gaat doen en op je eten let wel ja. Een sixpack is vooral heel erg hard werken. Als je dat doet, kan iedereen een sixpack krijgen.
Oud 29-05-2012, 17:33
klooterkip
klooterkip is offline
Citaat:
maarr.. zal je na lange termijn bij mij dan een sixpack zien?
Nee. Alle oefeningen die bedoeld zijn om spiermassa aan te maken (buikspieren, chest press, opdrukken e.d) geven geen zichtbaar effect bij jou en is gewoonweg zonde van je tijd. Je moet keihard aan de cardio gaan (zwemmen, fietsen, hardlopen HIIT (!)) gezond eten en erg veel water drinken.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Nee. Alle oefeningen die bedoeld zijn om spiermassa aan te maken (buikspieren, chest press, opdrukken e.d) geven geen zichtbaar effect bij jou en is gewoonweg zonde van je tijd. Je moet keihard aan de cardio gaan (zwemmen, fietsen, hardlopen HIIT (!)) gezond eten en erg veel water drinken.
ik ga wss verder met fitness, maar dan bij een andere, daar wegen,meten etc. ze je vanaf het begin, en schrijven ze een bepaald programma voor jou uit.

DE oplossing als ik het zo bekijk
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:38
icetea296
icetea296 is offline
of je gaat gewoon 2x per week hardlopen en dat is ook nog gratis
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 21:46
klooterkip
klooterkip is offline
Citaat:
ik ga wss verder met fitness, maar dan bij een andere, daar wegen,meten etc. ze je vanaf het begin, en schrijven ze een bepaald programma voor jou uit.

DE oplossing als ik het zo bekijk
Zolang je je maar focust op cardio, spiermassa gainen zorgt ook voor verlies van Kc (spieren gebruiken immers Kc als energie bron), maar ik raad je sowieso HIIT aan, zoek maar op google wat het is en vergeet niet, voeding is gerust 70% van het totaal plaatje!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 19:42
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
Als je een beetje een buikje hebt, dan zul je je sixpack niet zien, als je afvalt wel, ga dan sporten ofzo, na een tijdje ga je het wel zien, suc6 ermee
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten