Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2012, 16:38
RienoBieno
RienoBieno is offline
Ik ben al heel lang verliefd op een meisje. En in de meivakantie zijn we op kamp geweest. Het was echt gezellig veel met haar opgetrokken. Aan het einde hadden we een party heb met haar geslowd. Was echt leuk. Ik dacht dit kan wel wat worden.

Op kamp werd zij en een anderen jongen de hele tijd geplaagd dat ze wat met elkaar moesten nemen. En nu hebben ze dat ook na kamp.

Hoe kom ik er achter of zij hem echt leuk vind. Of hoe kan haar terug veroveren (kinderachtig gezegd).

pls wil iemand me helpen
Advertentie
Oud 05-05-2012, 16:43
icetea296
icetea296 is offline
als je al veel met haar omgaat kan je het misschien vragen of ze je leuk vind en dan kan jij zegen dat jij haar al een tijdje erg leuk vind en anders kan je toch n keer iets leuks met haar gaan doen biosje pakken of n keer zwemmen
Oud 05-05-2012, 16:51
RienoBieno
RienoBieno is offline
maandag zitten we bij elkaar in de auto naar de judo ga ik dit een uitzoeken wie het gevraagd heeft en dat soort dingen.
Want als hij het vroeg zij ze misschien ja voor hem
Oud 05-05-2012, 17:42
Verwijderd
Ik denk dat je dat maar niet moet doen...
Oud 05-05-2012, 17:46
RienoBieno
RienoBieno is offline
waarom niet we heb het overal over zelfs over zoenen en dat soort dingen. En de top 10 van leukste jongens en meisjes op de judo ik stond toen bij haar op 2 en zij bij mij maar nu staat ze echt wel op 1. Die jongen waar ze nu mee heeft stond toen op 8
Oud 05-05-2012, 17:49
Verwijderd
Top 1 top 10. Ze heeft met hem en niet met jou. Als je echt van haar houdt ga je op haar af en praat je met haar.
Oud 05-05-2012, 17:52
RienoBieno
RienoBieno is offline
dat doe ik toch tijdens de training in de auto enz.

zie haar trouwens 3 of 4 keer in de week
Oud 05-05-2012, 19:02
Verwijderd
Citaat:
waarom niet we heb het overal over zelfs over zoenen en dat soort dingen. En de top 10 van leukste jongens en meisjes op de judo ik stond toen bij haar op 2 en zij bij mij maar nu staat ze echt wel op 1. Die jongen waar ze nu mee heeft stond toen op 8
Tja, maar die jongen staat nu op nummer 1.
Oud 05-05-2012, 19:15
RienoBieno
RienoBieno is offline
maar hoe kom ik er achter of zij hem echt leuk vind. Of omdat dat ze met hem heeft voor die jongen. Of komt het ook omdat ze probeerde hun met elkaar te koppelen
Oud 05-05-2012, 22:10
Katertje
Katertje is offline
Misschien begrijp ik het verkeerd. Maar als het goed is nemen meisjes niet iets met een jongen alleen voor die jongen. Het zou eventueel mogelijk kunnen zijn dat ze zelf ook wel wat in m ziet? Then again, geen idee over welke leeftijdsgroep we hier praten.
Oud 05-05-2012, 22:14
RienoBieno
RienoBieno is offline
meisje 13 en die jongen 14 ik ben 15
Oud 06-05-2012, 09:59
Erato
Erato is offline
Ze vinden elkaar leuk,waarschijnlijk hebben ze elkaar al afgelebberd en andere leuke stelletjes dingen gedaan. Vergeet haar dus gewoon en zoek een meisje dat jou op nummer 1 heeft.
Oud 06-05-2012, 11:27
RienoBieno
RienoBieno is offline
okay ik zal het proberen
Oud 06-05-2012, 11:37
Verwijderd
Citaat:
:')

Het komt erop neer dat ze liever iemand anders doet dus ik zou niet al te veel waarde hechten aan die irrelevante lijstjes.
Oud 06-05-2012, 20:35
Verwijderd
Het lijkt me duidelijk dat ze jou leuker vindt dan hem, je staat immers hoger op haar lijstje. Zorg dat je de nummer één van haar lijstje zwart maakt, verzin een leugen over hem. In de liefde is alles toegestaan! succes!
Oud 07-05-2012, 20:18
RienoBieno
RienoBieno is offline
zo juist horde ik dat ze hem niet echt leuk vind. Hoop dat het snel uitgaat
Oud 07-05-2012, 20:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
En je denkt dat ze jou wel echt leuk vindt?
Oud 07-05-2012, 22:19
anonon
anonon is offline
Wel lullig voor die andere jongen, is het niet raar dat ze verkering neemt met hem alleen om hem niet te kwetsen
Oud 07-05-2012, 22:22
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Sowieso niet in relaties van anderen gaan lopen klooien. Als ze jou echt het leukst van allemaal had gevonden was ze echt niet naar die jongen toe gegaan.
Oud 07-05-2012, 23:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Terugveroveren? Je hebt haar nooit gehad en bent ws. niets meer dan een vriend. Het feit dat ze met die andere jongen heeft genomen (ook al is het misschien een opvlieging) laat iig zien dat ze niet dusdanig in jou geïnteresseerd is.
Oud 08-05-2012, 06:07
RienoBieno
RienoBieno is offline
Okay is goed zie wel hoe het afloopt ik ga niks doen in hun relatie
Oud 11-05-2012, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ben al heel lang verliefd op een meisje. En in de meivakantie zijn we op kamp geweest. Het was echt gezellig veel met haar opgetrokken. Aan het einde hadden we een party heb met haar geslowd. Was echt leuk. Ik dacht dit kan wel wat worden.

Op kamp werd zij en een anderen jongen de hele tijd geplaagd dat ze wat met elkaar moesten nemen. En nu hebben ze dat ook na kamp.

Hoe kom ik er achter of zij hem echt leuk vind. Of hoe kan haar terug veroveren (kinderachtig gezegd).

pls wil iemand me helpen
Verover haar terug! Zeg dat jij het heel leuk vond op kamp en dat je haar nog wel keer wil zien voor de gezelligheid. Ga naar de bios ofzo. Ga niet te snel, doe het langzaam. Zodat haar liefde voor jou groeit
Oud 22-05-2012, 22:27
Omegatypez
Omegatypez is offline
Doe niks, wacht af tot dat hele k*t gedoe voorbij is en probeer het later nog eens..
Oud 23-05-2012, 11:40
Color of Love
Color of Love is offline
Zij heeft nu met een ander, leg je daarbij neer.
Oud 23-05-2012, 13:13
Siron
Siron is offline
Citaat:
zo juist horde ik dat ze hem niet echt leuk vind. Hoop dat het snel uitgaat
Dat zegt ze tegen jou, maar of dat werkelijk zo is dat betwijfel ik. Ze gaat geen relatie aan met iemand dat ze niet leuk vindt. Ze wil je waarschijnlijk niet kwetsen en zegt daarom dat ze hem niet zo leuk vindt.

Als ze nu een relatie met die andere jongen heeft kan je best afstand nemen van haar, laat dus niets van je horen (hoe moeilijk dat het ook is) zo krijgt ze de kans om jou toch te missen. Ga zeker ook niet klagen (of wordt zeker niet boos) tegen haar dat ze met hem samen is, laat gewoon zien dat het je niet kan schelen.

Er lopen genoeg leuke meisjes rond.
Advertentie
Oud 23-05-2012, 19:50
kleinkonijntje
kleinkonijntje is offline
Ze heeft niet voor niets met die jongen, wss. Natuurlijk kan je met haar gaan praten, maar kom niet te opdringerig/verliefd over. Want als een meisje verkering heeft met een andere jongen, vindt het zielig voor een jongen die verliefd op dr is en op wie zij niet verliefd is. Kom dus niet te opdringerig over dus! Want dat kan jullie 'relatie' slechter maken. Wacht anders een poosje. En: 'don't forget, there are so many girls!'
Oud 23-05-2012, 20:58
RienoBieno
RienoBieno is offline
Ik weet nu wel dat ik het af kan sluiten dit topic mag opslot.
Oud 24-05-2012, 06:59
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik weet nu wel dat ik het af kan sluiten dit topic mag opslot.
U vraagt, wij draaien.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten