![]() |
|
![]() |
Hallo,
Samen met vier andere studenten moet ik voor mijn opleiding Duitse Taal & Cultuur aan de Radboud Universiteit een klein taalonderzoekje houden. Hiervoor zijn we nog (dringend) op zoek naar deelnemers, die een vragenlijst/enquête zouden willen invullen. Heb je eindexamen Duits gedaan op VMBO T/L of Vwo/Atheneum/Gymnasium (of doe je dit jaar eindexamen en ben je er eigenlijk al zeker van dat je slaagt), en heb je nadien geen andere cursus of opleiding gevolgd met betrekking tot de Duitse taal? Dan ben je van harte uitgenodigd om de vragenlijst in te vullen. Concreet gezegd krijg je als deelnemer in totaal 20 Duitse zinnen te zien, in iedere zin ontbreekt er óf een lidwoord, óf een zelfstandig naamwoord. Met de info die je krijgt, moet je in de zin, op de juiste manier, het lidwoord en zelfstandig naamwoord invoegen. That's it - buiten nog wat korte vraagjes ter achtergrondinformatie voor ons (maar uiteraard blijf je anoniem!). Hier vind je de enquête; het duurt hooguit enkele minuten, we zijn er hartstikke mee geholpen als je deel zou willen nemen ![]() Alvast dank! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Sinds gistermiddag is het al niet meer mogelijk de enquête in te vullen. We zijn op dit moment druk bezig met het verwerken van alle gegevens. Ik wil - namens de groep - iedereen danken die de moeite heeft genomen om de enquête in te vullen
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gezocht: whatsappjes voor wetenschappelijk onderzoek Lieke Verheijen | 28 | 21-08-2015 12:32 |