Hallo!
Afgelopen maanden heb ik rond gereisd in Europa. Een geweldige ervaring, die nog beter werd toen ik een jongen uit Australie tegen kwam. Het land waar ik na mijn studie erg graag wil wonen. We kregen contact door de 'vaste vrienden' die ik had in Roemenie.
2 nachten hebben we niet geslapen en alleen maar met elkaar gepraat, en oke ook gezoend.
Hij vertelde me dat hij nog nooit zo makkelijk met een meisje gepraat had, en dat hij me heel cool vond.
Helaas moest hij na deze dagen zijn reis vervolgen met de afspraak dat hij me zou komen opzoeken als ik weer terug was in Nederland. Inmiddels ben ik een paar dagen terug in Nederland. En jullie moeten weten dat ik een jongen nog nooit zo leuk en sexy heb gevonden als deze.
Nadat hij weg ging hebben we alleen nog maar contact met facebook. Weer erg leuke gesprekken.
Nu mijn probleem, hij heeft een meisje leren kennen in polen, ik ben misschien een beetje jaloers aangelegd. Maar volgende week is hij hier, in nederland. Ik weet niet goed, of ik hem moet vertellen wat ik voor hem voel. Aangezien ik hem maar 2 dagen 'echt' gesproken heb. Aan de andere kant, vind ik hem echt zo leuk dat ik het liefst nu al naar austalie vertrek om bij hem te zijn.
Ik vraag dus om tips, wat zouden jullie doen in zon geval?
Alvast heel erg bedankt.
Liefs marit.