Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2012, 02:12
Rikje18
Rikje18 is offline
Dus eigenlijk gewoon wat de titel zegt: Kun je een persoon verliefd op je maken? Of zal dat niet gebeuren als ze niks voor je voelen maar je qua uiterlijk wel zien zitten?

Is het er meteen of heeft het tijd nodig?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2012, 02:35
Linda Prins
Linda Prins is offline
Nou vaak is verliefdheid er soms meteen zonder dat je echt iets van de ander weet. Gewoon een fijn gevoel dat in je opkomt als je aan haar denkt of in haar buurt bent.Maar verliefdheid kan ook later komen omdat je iets ondekt. Wat je leuk aan haar vind, dat kan zijn de glimlach of gewoon omdat je haar aardig vind. Zo is het ook met verliefdheid dat kan gebeuren op een meisje die je pas hebt ontmoet, maar dan ondek je later iets aan haar, dat kan van alles zijn. Dat je haar door één of ander toch niet zo leuk vind. Een onfrisse adem ofzoiets. ik zeg maar een voorbeeld. En dan kan de verliefdheid net zo snel als die gekomen is ook weer verdwijnen. Het gevoel verliefdheid is eerste indruk dat je iemand leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 07:45
Siron
Siron is offline
Citaat:
Kun je een persoon verliefd op je maken?
Dat hangt er vanaf op welke manier je dat wilt doen(?). Dat meisje waar je op verliefd bent kiest niet op wie ze verliefd zal worden. Je kan haar dus zeker niet verliefd maken door alles voor haar te doen, cadeautjes geven, altijd lief zijn enz ... want dat werkt niet.

Citaat:
Of zal dat niet gebeuren als ze niks voor je voelen maar je qua uiterlijk wel zien zitten?
Uiterlijk is belangrijk, maar het kan goed zijn dat ze jou wel knap vindt, maar toch niet verliefd op je wordt. Probeer dus niet te denken dat het aan je uiterlijk ligt als ze niet voor je valt, want dat zal waarschijnlijk aan je gedrag liggen dan.

Citaat:
Dat hangt er vanaf hoe snel zij verliefd op je wordt. In ieder geval zou ik afraden om direct al je gevoelens aan haar te vertellen, maar vraag haar zeker eerst eens mee uit.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 10:20
icetea296
icetea296 is offline
ik raakte meteen verliefd op dat meisje waar ik nu verliefd op ben
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 11:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dus eigenlijk gewoon wat de titel zegt: Kun je een persoon verliefd op je maken? Of zal dat niet gebeuren als ze niks voor je voelen maar je qua uiterlijk wel zien zitten?

Nee, je kan dat meisje niet verliefd op je maken.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 11:04
Volk
Volk is offline
Bij mij heeft het tijd nodig. Maar ik weet wel binnen een seconde of 5 of dat gevoel er ooit zou kunnen komen of niet. Ik moet je namelijk al wel leuk vinden voor ik verliefd word.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 17:08
Rikje18
Rikje18 is offline
Het meisje waar ik op verliefd ben zegt dat ze ooit wel verliefd op me word, maar ja dat is gewoon een smoesje voor me eigen bestwil. Ze zei dat ze het meende maar ach ik denk niet dat het zal gebeuren. Maar ze is wel een soort van verliefd op me geweest een paar dagen, ze wist niet wie ze moest kiezen: mij of haar vriendje. Nu is het uit met haar vriendje en heb ik de kans om er voor te gaan, alleen vertelde ze dat ze nu niet (meer) verliefd op me is. Ik zei dat ze gewoon hard moest zijn en de waarheid vertelde en dat heeft ze gedaan, aan de ene kant ben ik daar blij mee maar aan de andere kant niet. Ik ben gek op haar en ik wou dat ik haar (weer) verliefd op me kan maken.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 19:00
Verwijderd
Heeft een hele lange tijd nodig.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 20:09
Ieniemienie!
Ieniemienie! is offline
Bij mij kan dat echt spontaan pats boem er zijn. Meestal ken ik de persoon in kwestie dan wel al langer, maar heb ik nooit eerder echt zo over hem gedacht. En ohja, meisjes vinden jongens die te makkelijk zijn niet leuk. Dus als iemand steeds smeekt of je mee uit gaat ofzo, dan is het bij al snel een no go.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 21:09
honkballertje
honkballertje is offline
Bij mij moet er bij de eerste ontmoeting wel een soort 'wow die is leuk' zijn, wil ik er ooit echt verliefd op kunnen worden.
Oud 28-05-2012, 06:49
Verwijderd
1. Een meisje kan verliefd op je worden vanaf het eerste moment.
2. Een meisje kan verliefd op je worden wanneer ze je persoonlijkheid leert kennen.
3. Een meisje kan verliefd worden op een persoonlijkheid die jij faked.

Volgens bewering 3 kan je een meisje dus wel verliefd maken wanneer ze je fake personality niet doorziet. Maar je kan niet blijven faken. Uiteindelijk leert ze je toch wel kennen zoals je echt bent. En verliefdheid is vaak snel over wanneer er leugens ontdekt worden. Bovendien is het niet netjes om te jokken.

Advies: Houd contact met haar op een leuke manier en misschien groeien er gevoelens voor jou bij haar.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 10:29
Verwijderd
....
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 16:42
brocoliboy
brocoliboy is offline
kan beide
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 16:20
Dasherman
Dasherman is offline
Het heeft tijd nodig, maar ook een basis. Als er in het begin al geen gevoelens zijn lukt het niet, maar een WOW-gevoel is ook niet nodig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten