Advertentie | |
|
![]() |
|
Het meisje waar ik op verliefd ben zegt dat ze ooit wel verliefd op me word, maar ja dat is gewoon een smoesje voor me eigen bestwil. Ze zei dat ze het meende maar ach ik denk niet dat het zal gebeuren. Maar ze is wel een soort van verliefd op me geweest een paar dagen, ze wist niet wie ze moest kiezen: mij of haar vriendje. Nu is het uit met haar vriendje en heb ik de kans om er voor te gaan, alleen vertelde ze dat ze nu niet (meer) verliefd op me is. Ik zei dat ze gewoon hard moest zijn en de waarheid vertelde en dat heeft ze gedaan, aan de ene kant ben ik daar blij mee maar aan de andere kant niet. Ik ben gek op haar en ik wou dat ik haar (weer) verliefd op me kan maken.
|
![]() |
|
![]() |
Bij mij kan dat echt spontaan pats boem er zijn. Meestal ken ik de persoon in kwestie dan wel al langer, maar heb ik nooit eerder echt zo over hem gedacht. En ohja, meisjes vinden jongens die te makkelijk zijn niet leuk. Dus als iemand steeds smeekt of je mee uit gaat ofzo, dan is het bij al snel een no go.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Een meisje kan verliefd op je worden vanaf het eerste moment.
2. Een meisje kan verliefd op je worden wanneer ze je persoonlijkheid leert kennen. 3. Een meisje kan verliefd worden op een persoonlijkheid die jij faked. Volgens bewering 3 kan je een meisje dus wel verliefd maken wanneer ze je fake personality niet doorziet. Maar je kan niet blijven faken. Uiteindelijk leert ze je toch wel kennen zoals je echt bent. En verliefdheid is vaak snel over wanneer er leugens ontdekt worden. Bovendien is het niet netjes om te jokken. Advies: Houd contact met haar op een leuke manier en misschien groeien er gevoelens voor jou bij haar. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Help! Eigen boek schrijven. xMia.! | 5 | 21-03-2016 19:03 | |
Liefde & Relatie |
Moeilijk om hem los te laten Anijs | 22 | 01-08-2005 12:40 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |