Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Als je het echt niet naar je zin hebt, moet je ook gewoon met de school overleggen of je niet ergens anders of een ander soort stage kan lopen hoor. Ik heb het tijdens m'n afstudeerstage ook totaal niet naar m'n zin gehad, ging er met tegenzin heen, keek de hele dag uit tot het vijf uur was en de hele week totdat het weekend was, had nergens meer zin in en kende mezelf niet meer terug. Op m'n stage merkten ze ook dat het niet goed ging maar het was gewoon m'n plek niet ondanks dat ik jarenlang riep dat dát was wat ik wilde. Ben daar toen gestopt en heb in overleg met m'n stagebegeleider van school een nieuwe stageplek gezocht. Je loopt dan wel wat studievertraging op maar ik ben nog steeds zo ontzettend blij dat ik dat gedaan heb. Ik heb daarna negen maanden lang een ontzettend leuke stageplek gehad en gemerkt dat het ook anders kon. Echt doen hoor, het is zo zonde om zo lang tegen je zin ergens te zitten want zo krijg je ook geen plezier in je werk wat je straks na je studie moet gaan doen. Nu zie je misschien op tegen al het geregel, de rompslomp, de studievertraging en de kosten maar als je eenmaal afgestudeerd bent, dan maakt het echt niet meer uit of dat nou een paar maanden eerder of later is.
|
procesoperator als stage, ik dacht dat dat dom uitzendwerk was of vergis ik me nu?
Ik geef je het advies wat ik elke stagair hier aan boord geeft die niet voor dit werk gemaakt is (varen), kies nu iets anders straks is het te laat en je gaat er niet ineens wel gelukkig van worden. Dat is (ondanks hoe het soms gebruikt wordt) toch waar een stage voor is bedoelt om te ontdekken wat je wilt doen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Stress onder jongeren blaches | 2 | 01-02-2016 20:30 | |
Psychologie |
Enorme stress problemen LittleSterre | 2 | 26-07-2012 23:38 | |
Psychologie |